Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ευρωπαϊκή Ένωση

Επιδοτούνται τα μικρά αεροδρόμια

Βίκυ Καραντζαβέλου - 10 Φεβρουάριος 2005, 00:00

Ένα περίπου χρόνο μετά την γνωμοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης εναντίον της ιρλανδικής αεροπορικής εταιρίας χαμηλού κόστους Ryanair για το συμβόλαιό της με το αεροδρόμιο Charleroi, η ΕΕ προτείνει ξεκάθαρους πια όρους...

Ένα περίπου χρόνο μετά την γνωμοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης εναντίον της ιρλανδικής αεροπορικής εταιρίας χαμηλού κόστους<...>

Ryanair για το συμβόλαιό της με το αεροδρόμιο Charleroi, η ΕΕ προτείνει ξεκάθαρους πια όρους που θα διέπουν τις κρατικές επιδοτήσεις προς περιφερειακά αεροδρόμια.

Οι κανονισμοί συμπεριλαμβάνουν χρηματοδοτήσεις και γενικά βοήθεια για νέα δρομολόγια που ξεκινούν στα περιφερειακά αεροδρόμια μέσω διαφάνειας και ξεκάθαρων διαδικασιών.

Μεταξύ των προτεινόμενων μέτρων, οι αρχές της Ε.Ε. αποφάσισαν ότι η κρατική ενίσχυση προς τα περιφερειακά αεροδρόμια θα πρέπει να περιορίζεται μεταξύ του 30% με 50% των επιπρόσθετων δαπανών που βαρύνουν έναν αερομεταφορέα όταν πρόκειται να προσθέσει νέο προορισμό στο πρόγραμμα πτήσεων και σε μέγιστη χρονική περίοδο που δεν θα υπερβαίνει την πενταετία.

Από την άλλη πλευρά, οι αερολιμένες έχουν το δικαίωμα προσφοράς υπηρεσιών συντήρησης αεροσκαφών και διακίνησης αποσκευών με δικό τους κόστος, με την προϋπόθεση όμως ότι δεν αφορούν τη διαχείριση περισσότερων από δύο εκατομμύρια επιβάτες την ημέρα.

“Χρειάζεται να προχωρήσουμε σε βήματα για την προώθηση των περιφερειακών αεροδρομίων και την ανάπτυξη νέων αεροπορικών υπηρεσιών στην Ευρώπη. Παράλληλα, όλα θα πρέπει να γίνει με στόχο την ισόρροπη μεταχείριση ανάμεσα σε εταιρίες και αεροδρόμια. Με αυτό το στόχο υπόψη μας, προτείνω να ξεκαθαρίσουμε τους όρους”, τόνισε χαρακτηριστικά ο Ευρωπαίος επίτροπος, αρμόδιος σε ζητήματα μεταφορών, Jacques Barro.

Οι κατευθυντήριες γραμμές παρουσιάσθηκαν στο πλαίσιο των προσπαθειών της Κομισιόν να ξεκαθαρίσει το τοπίο ως προς τον ανταγωνισμό μεταξύ μεγάλων και βασικών αεροδρομίων και μικρότερων, περιφερειακών αερολιμένων.

Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός μέσα στην ΕΕ, κυρίως μεταξύ των εταιριών χαμηλού κόστους, ωθεί πολλά αεροδρόμια στην λήψη μέτρων ώστε να ενθαρρύνουν ορισμένες εταιρίες για δημιουργία νέων δρομολογίων. Ως αποτέλεσμα αυτής της τάσης, η αερομεταφορά μπορεί να προσφέρεται σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα και με πολύ καλύτερες τιμές συμβάλλοντας έτσι στην περιφερειακή οικονομική ανάπτυξη και στη μείωση της συμφόρησης στα κομβικά αεροδρόμια.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top