Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Hubert Joly

Το σχέδιο στρατηγικής της για τα επόμενα 3 χρόνια αποκάλυψε η εταιρία Carlson Wagonlit Travel

Βίκυ Καραντζαβέλου - 18 February 2005, 00:00

Ο κ. Hubert Joly, λίγους μήνες μετά την τοποθέτηση του στη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της εταιρίας Carlson Wagonlit Travel (CWT), ανακοίνωσε το σχέδιο στρατηγικής της για τα επόμενα τρία χρόνια...

Ο κ. Hubert Joly, λίγους μήνες μετά την τοποθέτηση του στη θέση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της<...>

εταιρίας Carlson Wagonlit Travel (CWT), ανακοίνωσε το σχέδιο στρατηγικής της για τα επόμενα τρία χρόνια.

”Τα επόμενα χρόνια θα συνεχίσουν να χαρακτηρίζονται από την προσπάθεια των εταιριών για εξοικονόμηση κόστους στους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς, παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης προς τους ταξιδιώτες, όπως επίσης και από διακυμάνσεις και προκλήσεις στη διαδικασία των ταξιδιών και βέβαια περαιτέρω συγκέντρωση της βιομηχανίας διαχείρισης επαγγελματικών ταξιδίων”, σύμφωνα με εκτιμήσεις του κ. Joly, στο πλαίσιο της παρουσίασης του σχεδίου στρατηγικής της CWT.

Στόχος της CWT μέσω αυτού του σχεδίου είναι να καθιερωθεί ως ο πιο αξιόπιστος ταξιδιωτικός οργανισμός, όσον αφορά στο κόστος, στην ποιότητα και στις υπηρεσίες, και παράλληλα να εδραιωθεί ως η καλύτερη εταιρία, παροχής συμβουλών διαχείρισης ταξιδιών, βοηθώντας, κατά αυτό τον τρόπο, εταιρίες, αλλά και κυβερνητικούς οργανισμούς να βελτιώσουν τους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς τους και τις ταξιδιωτικές διαδικασίες τους, μέσω στρατηγικών κινήσεων, αναδόμησης διαδικασιών, ενσωμάτωσης συστημάτων, και υλοποίησης διαδικασιών από εξωτερικούς συνεργάτες. Όπως επίσης να ενισχύσει τη θέση της ως εταιρία παροχής υπηρεσιών βοήθειας και ασφάλειας όσον αφορά στα ταξίδια.

Προκειμένου να επιτύχει όλα τα παραπάνω, η εταιρία υιοθέτησε τα 7 ακόλουθα

βήματα στρατηγικής:

  1. Να ολοκληρώσει την πλήρη ενσωμάτωση των πρόσφατων εξαγορών. Η CWT αγόρασε το Μάιο του 2004 το Protravel στη Γαλλία και το Maritz Corporate Travel (MCT) στις ΗΠΑ, ενώ τον Οκτώβριο προέβη στην αγορά του ONboard στην Γερμανία. Η εξέλιξη αλλά και τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες με αποτέλεσμα να διατηρηθούν οι πελάτες των παραπάνω εταιριών κατά 99% στις ΗΠΑ και 98% στην Γαλλία. Επίσης, οι συνέργιες που προέκυψαν ήταν πολύ περισσότερες από ότι είχε προϋπολογισθεί.
  2. Να προωθήσει τη διαδικασία των αυτόματων κρατήσεων παγκοσμίως. Η αυτοματοποίηση των διαδικασιών και οι απ` ευθείας κρατήσεις ταξιδιωτικών υπηρεσιών ή του `self-booking` παρέχει τη δυνατότητα στις εταιρίες να μειώσουν τα έξοδα, που έκαναν κατά το παρελθόν, ως και 50%. Να σημειωθεί ότι η CWT είναι σήμερα η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία παγκοσμίως στον τομέα των επαγγελματικών ταξιδίων, που παρέχει ηλεκτρονικές κρατήσεις, έχοντας πραγματοποιήσει το 2004 στις ΗΠΑ 2 εκατ. κρατήσεις ενώ στην Ευρώπη διατηρεί περίπου 2.000 ηλεκτρονικούς πελάτες. Μέχρι το 2007, η CWT εκτιμά ότι η διαδικασία του self-booking θα έχει διεισδύσει αρκετά στην αγορά, σε βαθμό μάλιστα ώστε να αποτελεί το 60% των συναλλαγών στις ΗΠΑ και το 30% στην Ευρώπη.
  3. Να επεκτείνει τις δραστηριότητες της εταιρίας στον τομέα παροχής συμβουλών διαχείρισης και ανάληψης διεκπεραίωσης υπηρεσιών. Αυτή τη στιγμή, η CWT διαθέτει 500 επαγγελματίες ( διευθυντές διαχείρισης λογαριασμών, συμβούλους διαχείρισης ταξιδιωτικών εξόδων, και εξειδικευμένα στελέχη στην παροχή πληροφοριών για τα ταξίδια) βοηθώντας τους πελάτες της να βελτιώσουν τους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς τους, αλλά και γενικά τις διαδικασίες των ταξιδιών. Η CWT χρησιμοποιεί το εξελιγμένο “εργαλείο” παροχής αναφορών CWT Discovery, για να υποστηρίξει τους  πελάτες της στην παρακολούθηση των αναφορών και των στοιχείων. Μάλιστα, η εταιρία προσδοκεί περίπου το 15% των εσόδων της να προέρχεται μέχρι και το τέλος του 2007 από την παροχή πληροφοριών, τη διαχείριση προγραμμάτων και την ανάληψη διεκπεραίωσης υπηρεσιών.
  4. Να στοχεύσει στις ευκαιρίες που διαμορφώνονται στον ξενοδοχειακό κλάδο ενδυναμώνοντας ό,τι ήδη διαθέτει και βελτιώνοντας τις δυνατότητες σε αυτό το πεδίο. Η δαπάνη για το ξενοδοχείο συχνά στοιχίζει τα μισά χρήματα των προϋπολογισμών των εταιριών για τα ταξίδια. Η CWT πιστεύει ότι τα ξενοδοχεία είναι το `επόμενο σύνορο` στην βελτίωση των εξόδων των εταιριών για τα ταξίδια. Σε αυτό το πεδίο, η CWT διαθέτει μια μοναδική βάση δεδομένων με ξενοδοχεία, την CWT HARP, με περισσότερα από 125.000 ξενοδοχεία, τις συμβουλευτικές της δυνατότητες, και την ικανότητα της να προσφέρει στους πελάτες την χαμηλότερη τιμή (κατά μέσο όρο 17% χαμηλότερα από τα Ηλεκτρονικά Ταξιδιωτικά Γραφεία του Διαδικτύου, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα). Η CWT συνεργάζεται αποτελεσματικά με πελάτες και ξενοδόχους ώστε να δημιουργούνται “win-win-win” προγράμματα διαμονής που εξοικονομούν χρήματα και προσφέρουν μεγαλύτερη αξία στους πελάτες και προμηθευτές της.
  5. Να επεκτείνει τη διείσδυση της CWT στις πολυεθνικές εταιρίες, ενδυναμώνοντας την παγκόσμια παρουσία της και την παγκόσμια γκάμα των προϊόντων της. Η CWT ήδη εξυπηρετεί τις 60 από τις 100 μεγαλύτερες εταιρίες του κόσμου, σύμφωνα με το Fortune. Πολλές πολυεθνικές εταιρίες αναζητούν ολοκληρωμένα ταξιδιωτικά προγράμματα. Η CWT είναι σε θέση να υποστηρίξει ολοκληρωμένα ταξιδιωτικά προγράμματα, βάση της δικής της παγκόσμιας παρουσίας, και της παγκόσμιας γκάμας των προϊόντων της. Η CWT είναι στη διαδικασία της παρουσίασης της παγκόσμιας γκάμας των προϊόντων της, συμπεριλαμβανομένων και του CWT Portrait, ενός “εργαλείου” που βασίζεται στο Internet για την διαχείριση των ταξιδιωτικών προφίλ, του ταξιδιωτικού της πόρταλ CWT Connect, των εργαλείων της CWT Harp, CWT Web fares που επιτρέπει τις κρατήσεις σε αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους (Low Cost Carriers), και τέλος του CWT Discovery που βοηθάει στην δημιουργία αναφορών και στην γνώση - θεωρητικά ανά πάσα στιγμή - για το πού βρίσκονται οι ταξιδιώτες της επιχείρησης, παρέχοντας έτσι σημαντική πληροφόρηση σε έκτακτες περιπτώσεις.
  6. Περαιτέρω διείσδυση της CWT στην αγορά των “μικρομεσαίων” επιχειρήσεων. Οι “μικρομεσαίες” επιχειρήσεις είναι αυτές που αποφέρουν τα περισσότερα έσοδα στην εταιρία σε πολλές χώρες. Γι` αυτό το λόγο, άλλωστε η εταιρία προέβη και στην αγορά του MCT στις ΗΠΑ και του Protravel στη Γαλλία, που το πελατολόγιο τους ανταποκρίνεται σε αυτά τα χαρακτηριστικά. Μάλιστα, προκειμένου να καταφέρει την ακόμη μεγαλύτερη διείσδυση σε αυτό το κομμάτι της αγοράς, η CWT είναι σε θέση να προσφέρει παροχή τόσο ηλεκτρονικών υπηρεσιών, όσο και την παροχή υπηρεσιών, μέσω διαφόρων “παραδοσιακών” μορφών εξυπηρέτησης, όπως τα implants κτλ.
  7. Να εκμεταλλευτεί τα γεωγραφικά πλεονεκτήματα της. Ένας από τους βασικότερους στόχους της εταιρίας είναι να βελτιώσει περαιτέρω τη θέση της στις αγορές στις οποίες πρόσφατα επεκτάθηκε (ΗΠΑ, Γαλλία και Γερμανία). Ακόμα, επιθυμεί να επεκτείνει τις δραστηριότητες της και στις χώρες της Ασίας και του Ειρηνικού, όπου το 2003 έκλεισε με τα έσοδα της να είναι αυξημένα κατά 51% από τις εκεί δραστηριότητες της (1 δισ. δολάρια). Η CWT είναι ιδιαίτερα περήφανη για το δίκτυο της και την παρουσία της στην Αυστραλία, την Κίνα, το Χονγκ - Κονγκ, την Ινδία, την Ινδονησία, την Ιαπωνία, την Σιγκαπούρη και την Ταϊλάνδη.
  8. Η Carlson Wagonlit Travel πρόσφατα ανακοίνωσε την οργάνωση της σε παγκόσμιο επίπεδο που θα υλοποιήσει αυτήν την στρατηγική. Ο οργανισμός είναι δομημένος με βάση γεωγραφικές περιοχές, την Βόρεια Αμερική όπου καθοδηγείται από τον κ. Jack O`Neill, γενικό διευθυντή για την Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και Μέση Ανατολή με γενικό διευθυντή τον κ. Richard Lovell, την Ασία και Ειρηνικό με γενικό διευθυντή τον κ. Berthold Trenkel, και τη Λατινική Αμερική με τον κ. Geoffrey Marshall πρόεδρο για την Λατινική Αμερική. Επιπλέον η CWT έχει τέσσερις παγκόσμιες λειτουργίες: Την Global Accounts and Solutions Group υπό τη διεύθυνση της κ. Liliana Frigerio, αντιπροέδρου της εταιρίας, την Global Sales and Marketing υπό τη διεύθυνση του κ. Martin Warner, αντιπροέδρου, τον Ξενοδοχειακό κλάδο που επίσης διοικείται από τον κ. Lovell, και την Τεχνολογία που διοικείται από τον κ. Loren Brown, γενικό διευθυντή πληροφορικής. Ο κ. Joly παρατήρησε τα εξής: ”Η CWT προσεγγίζει τα επόμενα τρία χρόνια από θέση ισχύος σαν ένας από τους δύο μόνους πραγματικά παγκόσμιους οργανισμούς στη διαχείριση των εταιρικών λογαριασμών σε μια αγορά που έχει ήδη αρχίσει να ανακάμπτει. Η CWT είναι στην πρώτη θέση στην Ευρώπη και Μέση Ανατολή, στην Ασία και Ειρηνικό, και την Λατινική Αμερική, και στη δεύτερη ή τρίτη θέση στην Βόρεια Αμερική. Έχει ένα θαυμάσιο πελατολόγιο”. Και πρόσθεσε: ”Σε ένα πολύ δυναμικό περιβάλλον, η CWT είναι μια πολύπειρη, τεχνολογικά αναπτυγμένη εταιρία που προσφέρει παγκόσμιες επαγγελματικές υπηρεσίες που μπορούν να ικανοποιήσουν τις ταξιδιωτικές ανάγκες των επιχειρήσεων και των κυβερνητικών οργανισμών όλων των μεγεθών σε όλο τον κόσμο”. ”Η CWT έχει την παγκόσμια παρουσία, το εύρος των υπηρεσιών, τα εργαλεία, και τα στελέχη για να παρέχει υπηρεσίες και καλά αποτελέσματα στους πελάτες της”, τόνισε ο κ. Joly, ο οποίος έχει έρθει στην CWT μόλις τον περασμένο Ιούλιο, με πολύ μεγάλη διεθνή εμπειρία στις υπηρεσίες και στον τεχνολογικό τομέα. Επίσης, ο κ. Joly είπε ότι: ”η εταιρία είχε μια πολύ καλή χρονιά το 2004. Τα μεγέθη της αυξήθηκαν κατά 29% σε σχέση με το 2003. Τους τελευταίους 12 μήνες, η εταιρία πραγματοποίησε περισσότερες από 1,3 δισ. δολάρια πωλήσεις.

    |
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top