Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΠροβολή προϊόντων των Ιονίων Νήσων μέσα από τη ΔΕΘ

Προβολή προϊόντων των Ιονίων Νήσων μέσα από τη ΔΕΘ

Συμφωνία συνεργασίας μεταξύ της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης – ΔΕΘ και των Επιμελητηρίων Κέρκυρας, Λευκάδας, Κεφαλονιάς και Ζακύνθου, υπεγράφη πρόσφατα, με σκοπό την προβολή των αντιπροσωπευτικών προϊόντων των Ιονίων νήσων στην […]

Συμφωνία συνεργασίας μεταξύ της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης – ΔΕΘ και των Επιμελητηρίων Κέρκυρας, Λευκάδας, Κεφαλονιάς και<...> Ζακύνθου, υπεγράφη πρόσφατα, με σκοπό την προβολή των αντιπροσωπευτικών προϊόντων των Ιονίων νήσων στην υπόλοιπη Ελλάδα και το εξωτερικό.

Το θέμα τέθηκε για πρώτη φορά επί τάπητος, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Κέρκυρα στις 25 Φεβρουαρίου, υπό την προεδρία του περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, κ. Σωτήρη Βόσδου και με τη συμμετοχή των προέδρων των Επιμελητηρίων Κέρκυρας, κ. Βασίλη Κοντού και Λευκάδας, κ. Γεράσιμου Γεωργάκη, του αντιπροέδρου του επιμελητηρίου Κεφαλονιάς, κ. Ανδρέα Παντελιού και του γενικού γραμματέα του αντίστοιχου φορέα της Ζακύνθου, κ. Κώστα Καποδίστρια. Από την πλευρά της ΔΕΘ Α.Ε., επικεφαλής του κλιμακίου που μετέβη στην Κέρκυρα ήταν ο εντεταλμένος σύμβουλος της εταιρίας, κ. Νίκος Κασιμάτης. Να σημειωθεί ότι η επίσκεψη εντασσόταν στο πλαίσιο των περιοδικών συναντήσεων, που πραγματοποιεί η ΔΕΘ Α.Ε. με εκπροσώπους επιμελητηρίων και άλλων επιχειρηματικών φορέων διαφόρων πόλεων της Ελλάδας, με στόχο την τόνωση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων.

Όσον αφορά στα προϊόντα των Ιονίων Νήσων, που θα προβληθούν μέσα από τη ΔΕΘ και θα `ταξιδέψουν` στο εξωτερικό, ορισμένα από αυτά είναι τα κρασιά και το ελαιόλαδο των Ιονίων, το σαλάμι της Λευκάδας, το παστέλι και τα μαντολάτα της Κεφαλονιάς και της Ζακύνθου, αλλά και το κουμκουάτ της Κέρκυρας.

Σκοπός μας είναι η καλύτερη δυνατή προβολή των προϊόντων, που παράγονται στα νησιά μας. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσω της συμμετοχής των επιχειρήσεων της περιοχής σε καταξιωμένες εκθέσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού, που διοργανώνει η ΔΕΘ Α.Ε., ένας φορέας με πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία στον τομέα αυτό”, επεσήμανε ο κ. Βόσδου.

Από την άλλη, ο κ. Κασιμάτης, σε δηλώσεις του, σημείωσε ότι “η εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων και η προβολή των τοπικών προϊόντων αποτελεί κύρια προτεραιότητα για τη διοίκηση της ΔΕΘ Α.Ε.. Στο πλαίσιο αυτό, η διοίκηση της εταιρίας επιδιώκει να αναπτύξει συνεργασίες με τα επιμελητήρια, τους εξαγωγικούς φορείς και τους εμπορικούς ακολούθους, προκειμένου να επιλέγονται στοχευμένες αγορές για την αποτελεσματικότερη προώθηση των ελληνικών προϊόντων”.

Τέλος, από την πλευρά των επιμελητηρίων, υπήρξε έντονο ενδιαφέρον για τη διερεύνηση της δυνατότητας προβολής των προϊόντων των επιχειρήσεων – μελών τους, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, αρχής γενομένης από την έκθεση τροφίμων και ποτών `Alimentaria`, που διοργανώνεται τον Απρίλιο στη Λισσαβόνα. Aλλωστε, η συμμετοχή στην έκθεση της Πορτογαλίας μπορεί να συμβάλει εμμέσως και στην τουριστική προβολή της περιοχής των Ιονίων Νήσων.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024