Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Indian Express

Εκτενές δημοσίευμα Ινδικής εφημερίδας για το πρόσφατο ταξίδι του Αβραμόπουλου

Βίκυ Καραντζαβέλου - 14 April 2005, 00:00

Στο πρόσφατο ταξίδι και τις επαφές, που είχε στην Ινδία ο Έλληνας Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος αναφέρθηκε με εκτενές δημοσίευμα η μεγαλύτερη εφημερίδα της χώρας `Indian Express`...

Στο πρόσφατο ταξίδι και τις επαφές, που είχε στην Ινδία ο Έλληνας Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος<...>

αναφέρθηκε με εκτενές δημοσίευμα η μεγαλύτερη εφημερίδα της χώρας `Indian Express`.

Ακολουθεί η ακριβής μετάφραση του δημοσιεύματος.

Ο Έλληνας Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης έχει να δώσει κάποια μαθήματα στην Ινδία. Ως Δήμαρχος Αθηναίων, διεκδίκησε με επιτυχία τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, τους κέρδισε και διοργάνωσε ένα από τα μεγαλύτερα παγκόσμια αθλητικά γεγονότα. Εντούτοις, έχοντας δαπανήσει 4 δισ. δολάρια (κατά άλλες, ανεπίσημες πηγές, 6 δισ. δολάρια), δημιουργώντας μια υπερσύγχρονη πρωτεύουσα διεθνούς επιπέδου, η Ελλάδα δέχτηκε μειωμένο αριθμό κρατήσεων κατά τη διάρκεια των Αγώνων, γεγονός που ώθησε τον κ. Αβραμόπουλο να διοχετεύσει άλλα 75 δισ. δολάρια στη διαφήμιση της Ελλάδας, ως τουριστικού προορισμού για όλο το χρόνο.

Τι έχει λοιπόν να πει ο κ. Αβραμόπουλος για την Ινδία που μόλις κέρδισε το στοίχημα της διοργάνωσης των Αγώνων της Κοινοπολιτείας για το 2010; ”Τα έθνη που απαρτίζουν την Κοινοπολιτεία γνωρίζουν ήδη την Ινδία”, λέει ο Έλληνας Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, ”αλλά η κυβέρνηση της Ινδίας δεν πρέπει να διακόψει την διαφημιστική καμπάνια προβολής και προώθησης του τουριστικού της προϊόντος, που, με ιδιαίτερη ζέση, προωθεί σήμερα”. Η Ελλάδα προσθέτει τώρα στην λίστα των πόλων έλξεώς της στον τουριστικό τομέα, τον αγροτουρισμό, τη θαλασσοθεραπεία και το συνεδριακό τουρισμό. ”Για την ανάπτυξη του συνεδριακού τουρισμού πρέπει να επωφεληθούμε από την ύπαρξη των αντίστοιχων Ολυμπιακών χώρων που δεν χρησιμοποιούνται πλέον”, λέει ο κ. Υπουργός, ο οποίος βρίσκεται στην πρωτεύουσα για να παραστεί στην Πέμπτη Παγκόσμια Σύσκεψη Τουρισμού και Ταξιδίων.

”Για παράδειγμα, δεν δαπανήσαμε όλα τα χρήματα για την κατασκευή νέων υποδομών και κτιρίων, αλλά προβήκαμε και στην ανακαίνιση παλαιών ξενοδοχείων και μνημείων λέει ο κ. Υπουργός. Εμφανίζεται εντυπωσιασμένος από τις ομοιότητες των 2 χωρών (παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα δέχεται κάθε χρόνο 14 εκατ. τουρίστες, αριθμό μεγαλύτερο από τον πληθυσμό της, ενώ η Ινδία μόλις 3,5 εκατ.) - γεγονός το οποίο έρχεται να προστεθεί στα άλλα μαθήματα που ο ακαταπόνητος κ. Υπουργός έχει να δώσει στην Ινδία. ”Η Ινδία και η Ελλάδα έχουν παρόμοια προϊόντα να προσφέρουν”, συνεχίζει ο κ. Υπουργός. ”Και οι δυο διαθέτουν αρχαίους πολιτισμούς, μνημεία, πλούσια ιστορία και πολιτισμό. Αλλά το σημαντικό στοιχείο είναι η ικανοποίηση και εξυπηρέτηση όλων των αναγκών του πελάτη.

Ο κ. Υπουργός αναφέρει ότι η τουριστική διαφημιστική καμπάνια της `Απίστευτης Ινδίας` πετυχαίνει το στόχο της, καθώς έχει προκαλέσει την περιέργεια, προβάλλοντας την ιδέα της εξερεύνησης του προορισμού. Η Ελλάδα, επίσης, μέσω μιας νέας διαφημιστικής καμπάνιας, στοχεύει να παρουσιαστεί ως τουριστικός προορισμός για όλο το χρόνο. Ο Έλληνας Υπουργός εγκαινίασε, πρόσφατα, τη διαφημιστική καμπάνια `Ζήσε τον μύθο σου στην Ελλάδα`, προβάλλοντας παραλίες, θαλαμηγούς, πισίνες, γήπεδα γκολφ, μαρίνες και μνημεία. Ο κ. Αβραμόπουλος τονίζει ότι ”είναι επίσης σημαντικό να προωθήσουμε μια μεγάλη καμπάνια για να υπενθυμίσουμε στον κόσμο το πολιτιστικό μας περιβάλλον, την ποιότητα των υπηρεσιών μας και τον τόπο προέλευσης του όρου φιλοξενία”. Ωστόσο, ο Έλληνας Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης πιστεύει ότι θεμελιώδης είναι η προβολή της εικόνας της `Νέας Ινδίας` μέσα από τη διαφημιστική της καμπάνια `Απίστευτη Ινδία`.

”Πρέπει, όπως κι εμείς, να μπείτε στην καρδιά των Ευρωπαϊκών και Αμερικανικών αγορών, προβάλλοντας τη σύγχρονη εικόνα της χώρας σας. Χρειάζεστε αεροδρόμια, δίκτυα επικοινωνίας, ξενοδοχεία επειδή ο σημερινός τουρίστας θέλει να ζει σα βασιλιάς. Θεωρεί ότι η κυβέρνηση πρέπει να θέσει τον τουρισμό πρώτη της προτεραιότητα. Η Ελλάδα, άλλωστε, ενίσχυσε τη στήριξή της στον τομέα του τουρισμού, καθώς η τουριστική βιομηχανία συμβάλλει στο 18% του ΑΕΠ της χώρας. Μια άλλη λύση, τέλος, που πρότεινε, ο κ. Αβραμόπουλος, είναι το άνοιγμα της Ινδίας στις ξένες επενδύσεις υψηλού επιπέδου και η προβολή της χώρας σε σημαντικές αγορές.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top