Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΕρώτηση Κατσιφάρα για τις άστοχες διαφημιστικές κινήσεις του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης

Ερώτηση Κατσιφάρα για τις άστοχες διαφημιστικές κινήσεις του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης

Τις άστοχες διαφημιστικές κινήσεις – γκάφες του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης αποκάλυψε την Πέμπτη 14 Απριλίου 2005, ο Βουλευτής Αχαΐας του ΠΑΣΟΚ, κ. Απόστολος Κατσιφάρας, σε ερώτηση που κατέθεσε ενώπιον της […]

Τις άστοχες διαφημιστικές κινήσεις – γκάφες του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης αποκάλυψε την Πέμπτη 14 Απριλίου 2005<...>, ο Βουλευτής Αχαΐας του ΠΑΣΟΚ, κ. Απόστολος Κατσιφάρας, σε ερώτηση που κατέθεσε ενώπιον της Βουλής προς τον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο.

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Κατσιφάρας αναφέρει στην ερώτηση του τα ακόλουθα:

Νέες άστοχες διαφημιστικές κινήσεις `γκάφες` βλέπουν το φως της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες:

  • Newsweek, αμερικάνικο περιοδικό, γαλλική καταχώρηση.

  • New Europe, βελγική εφημερίδα, αγγλική καταχώρηση, και μάλιστα 26 καταχωρήσεις.

  • Οι γαλλόφωνοι Ελβετοί στη Γενεύη βλέπουν αφισοκόλληση στα γερμανικά.


Αντί να αποδεχτεί το λάθος η Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου και να πάρει άμεσα μέτρα, αυτοσαρκάζεται. Διαβάζουμε δήλωση του Προέδρου του Ε.Ο.Τ., κ. Καλογερόπουλου “εμένα πάντως μου άρεσε”, όπως επίσης “η επιλογή της εικονογράφησης στα γαλλικά του διαφημιστικού αφιερώματος ήταν επιλογή του ίδιου του περιοδικού” (ΒΗΜΑ, 14.4.2005).

Έτσι, μετά τις αποτυχημένες καταχωρήσεις του προηγουμένου έτους, βλέπουμε νέες διαφημίσεις, και μάλιστα σε έκταση, να λειτουργούν αρνητικά ή στην καλύτερη περίπτωση να μην προσφέρουν τίποτα στην δοκιμαζόμενη τουριστική οικονομία της χώρας μας, και την Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης να μην αντιδρά.

Σε συνέχεια των ανωτέρω, ερωτάται ο κύριος Υπουργός:


  1. Ποιος έχει την ευθύνη της έγκρισης αυτών των καταχωρήσεων και των αφισών, που στην ουσία δυσφήμιση κάνουν και μόνο;

  2. Ο Υπουργός αποδέχεται τις δηλώσεις του επικεφαλής του Ε.Ο.Τ., κ. Καλογερόπουλου ότι “το περιοδικό επιλέγει”, ενώ πληρώνει ο Ε.Ο.Τ.; Και αν όχι ποιες πρωτοβουλίες πρόκειται να πάρει;
  3. Πόσο κόστισαν οι καταχωρήσεις αυτές, καθώς και η αφισοκόλληση;

  4. Τελικά, έχει πληρωθεί η καταχώριση στο περιοδικό Der Spiegel της 4ης Οκτωβρίου 2004, που εξέθεσε τη χώρα μας και πόσο κόστισε;

  5. Σκοπός της διαφημιστικής μας εκστρατείας είναι να αρέσει σε εμάς – σύμφωνα με τα λόγια του Προέδρου του Ε.Ο.Τ. – ή στο κοινό – στόχο που απευθύνεται;
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024