Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Νικόλαος Βουρβουχάκης

Στα περσινά επίπεδα οι τιμές στο Ρέθυμνο

Θοδωρής Κουμέλης - 25 Απρίλιος 2005, 00:00

Στα ίδια με τις προηγούμενες χρονιές επίπεδα, δηλαδή χαμηλά, βρίσκονται οι τιμές στο Ρέθυμνο, ενώ και τα ποσοστά κρατήσεων για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο είναι στα ίδια με τα περσινά επίπεδα. Όσον αφορά στους υπόλοιπους μήνες, όπως δήλωσε στο TravelDailyNews ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρεθύμνου, κ. Νικόλαος Βουρβουχάκης, "το τοπίο είναι...

Στα ίδια με τις προηγούμενες χρονιές επίπεδα, δηλαδή χαμηλά, βρίσκονται οι τιμές στο Ρέθυμνο, ενώ και τα ποσοστά κρατήσεων<...>

για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο είναι στα ίδια με τα περσινά επίπεδα. Όσον αφορά στους υπόλοιπους μήνες, όπως δήλωσε στο TravelDailyNews ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρεθύμνου, κ. Νικόλαος Βουρβουχάκης, “το τοπίο είναι ακόμη `θολό`, καθώς τα τελευταία χρόνια οι κρατήσεις γίνονται την τελευταία στιγμή, με προσφορές, κ.λ.π.”.

Οι χώρες που ενδιαφέρουν περισσότερο το Ρέθυμνο και διαμορφώνουν το 45% περίπου της κίνησης, είναι η Γερμανία και η Μεγάλη Βρετανία. “Για την πρώτη αναμένεται αύξηση της τάξης του 3%”, κατά τον κ. Βουρβουχάκη, “ενώ για τη δεύτερη, όλα θα εξαρτηθούν από την ισοτιμία ευρώ - λίρας”.

Ακόμα, όπως μας διαβεβαίωσε ο κ. Βουρβουχάκης, “η Ρωσική αγορά ενδιαφέρει σίγουρα περισσότερο από κάθε άλλη, ενώ χρειάζεται ακόμη αρκετή δουλειά και πληρότητα στις υποδομές, που θα στηρίξουν εναλλακτικές μορφές. Η κατασκευή γηπέδων γκολφ, προπονητικών κέντρων και η αξιοποίηση του ορεινού όγκου του νησιού, μπορούν και χρήζει να υλοποιηθούν άμεσα”.

Τέλος, όσον αφορά στη προβολή του Ρεθύμνου, ο πρόεδρος της Ένωσης τόνισε ότι “η θέση μας είναι πως η προβολή και η διαφήμιση της περιοχής πρέπει να εφαρμόζεται σε ένα Πλαίσιο, που υιοθετεί τις βασικές αρχές του marketing, τις νέες τεχνολογίες, τον ανταγωνισμό και λαμβάνει υπόψη του τη συμβολή του τομέα στην Εθνική Οικονομία και Απασχόληση. Σε αυτό το πλαίσιο και με την προϋπόθεση, το στάδιο υλοποίησης να ανατίθεται σε επαγγελματίες του χώρου της Προβολής & Διαφήμισης, πρέπει να υπάρχει σύμπλευση με τις ενέργειες του Υπουργείου Τουρισμού και του Ε.Ο.Τ..

Αναλυτικά η συνέντευξη του κ. Βουρβουχάκη στη στήλη Συνέντευξη στο TravelDailyNews

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top