Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Επενδύει 55 δισ. στο internet η British Airways

Θοδωρής Κουμέλης - 02 Μάρτιος 2000, 00:00

Με μια επένδυση 55 δισ. δραχμών στα επόμενα δύο χρόνια, η British Airways<.> σκοπεύει να δημιουργήσει<...>

τρεις νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες με βάση το Διαδίκτυο, στο πλαίσιο της στρατηγικής ανάπτυξης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που προσφέρει.
Το σύνολο των νέων αυτών δραστηριοτήτων θα ονομάζεται eVentures και θα περιλαμβάνουν ένα ταξιδιωτικό γραφείο on-line το οποίο θα προσφέρει υπηρεσίες κράτησης και πληρωμής για αεροπορικά εισιτήρια, δωμάτια ξενοδοχείων, ενοικιάσεις αυτοκινήτων κ.λπ. Η ιστοσελίδα θα είναι ιδιοκτησία ενός ομίλου Ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιριών, στην κοινή προσπάθεια που καταβάλλουν για παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και μείωση των λειτουργικών τους εξόδων και του κόστους διανομής.
Άλλος ένας τομέας στον οποίο δίνει μεγάλη έμφαση η British Airways είναι το επονομαζόμενο eCommerce ή Ηλεκτρονικό Εμπόριο, μέσω του οποίου η εταιρία θα συνεχίσει να πραγματοποιεί τις κύριες εμπορικές της δραστηριότητες στους τομείς των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και της εξυπηρέτησης πελατών.
Σήμερα, λιγότερο από το 2% των εισιτηρίων της British Airways πωλούνται μέσω του Internet, ενώ ο στόχος της εταιρίας είναι να πωλεί με αυτό τον τρόπο το 50% των εισιτηρίων της έως τα τέλη του 2003. Τα έσοδα από τις on-line πωλήσεις θα ανέλθουν στα 700 εκατομμύρια στερλίνες στα επόμενα δύο χρόνια, από το 45 εκατομμύρια στερλίνες που είναι σήμερα. Η χρήση της τελευταίας τεχνολογίας θα επιτρέπει στους πελάτες της εταιρίας να χρησιμοποιούν τους ηλεκτρονικούς τους υπολογιστές ή τα κινητά τους τηλέφωνα προκειμένου να διαπιστώσουν εάν η πτήση τους είναι στην ώρα της και να κάνουν Check-in ή να κρατήσουν ξενοδοχείο και να ενοικιάσουν αυτοκίνητο.
Τα επαναστατικά αυτά προϊόντα και οι νέες υπηρεσίες θα σχεδιαστούν από ένα νεοσύστατο τμήμα eCommerce. Το νέο τμήμα θα είναι η θερμοκοιτίδα ταχείας ανάπτυξης νέων ηλεκτρονικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της British Airways κ. Bob Ayling δήλωσε σχετικά: "στρατηγική μας για το Internet έχει ως άξονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας και τη διευκόλυνση των δικών μας ανθρώπων κάνοντας τη δουλειά τους πιο εύκολη και αποτελεσματική. Η British Airways έχει μεγάλη παράδοση στην εφαρμογή νέων, καινοτόμων ιδεών και η στρατηγική αυτή θα μας ανοίξει νέους ορίζοντες αποφέροντας παράλληλα σημαντικά οφέλη για τους μετόχους μας."

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top