Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών - ΚΕ.Π.ΚΑ.

Προσοχή συνιστά στους καταναλωτές το ΚΕ.Π.ΚΑ. όσον αφορά στις τουριστικές υπηρεσίες

Θοδωρής Κουμέλης - 16 Αύγουστος 2005, 00:00

Παράπονα και καταγγελίες Καταναλωτών, για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών, που τους παρέχονται κατά τη διάρκεια των διακοπών τουςαπό διάφορες επιχειρήσεις δέχεται καθημερινά το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών - ΚΕ.Π.ΚΑ....

Παράπονα και καταγγελίες Καταναλωτών, για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών, που τους παρέχονται κατά τη διάρκεια των διακοπών τους<...>

από διάφορες επιχειρήσεις δέχεται καθημερινά το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών - ΚΕ.Π.ΚΑ..

Επειδή κάθε χρόνο, αυτήν την περίοδο, η τουριστική κίνηση είναι αυξημένη, το ΚΕ.Π.ΚΑ. εφιστά την προσοχή όλων των ταξιδιωτών, ώστε να μην πέσουν θύματα κάποιων `αετονύχηδων`, δίνοντας τις εξής

συμβουλές:

  1. Ελέγχουμε πάντα την καθαριότητα του χώρου, στον οποίο πρόκειται να διανυκτερεύσουμε ή να γευματίσουμε.
  2. Ζητάμε, πάντοτε, να μας δοθεί ο τιμοκατάλογος (καταλύματος, εστιατορίου, καφετέριας, χώρου διασκέδασης), πριν παραγγείλουμε. Στον τιμοκατάλογο πρέπει, εκτός από τις τιμές, να αναγράφονται και ορισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων προϊόντων, όπως νωπά - κατεψυγμένα, εισαγωγής ή εντόπια κ.λ.π..
  3. Ζητάμε, πάντοτε, την απόδειξη πληρωμής και ελέγχουμε τις χρεώσεις, με βάση τον τιμοκατάλογο, πριν πληρώσουμε.
  4. Σε περίπτωση, που ο καταστηματάρχης δείξει απροθυμία να ανταποκριθεί, στις παραπάνω λογικές και νόμιμες απαιτήσεις μας, ή σε περίπτωση, που οι τιμές είναι υπερβολικά υψηλές, φεύγουμε από τον συγκεκριμένο χώρο και εξυπηρετούμαστε, από άλλη επιχείρηση.
  5. Σε περίπτωση, που το κατάλυμα, στο οποίο διανυκτερεύουμε, δεν τηρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις, που έχουμε συμφωνήσει, καταγγέλλουμε το γεγονός, στην πλησιέστερη αστυνομική αρχή και στο τέλος, αρνούμαστε την πληρωμή του προσυμφωνηθέντος ποσού.
  6. Η άρνησή μας να αγοράσουμε κακής ποιότητας ή υψηλής τιμής υπηρεσίες και προϊόντα θα δώσει ένα μάθημα, στους κερδοσκόπους των διακοπών, αναδεικνύοντας και επιβραβεύοντας τους σωστούς επαγγελματίες.
  7. Κάθε περίπτωση καταστρατήγησης των δικαιωμάτων μας την καταγγέλλουμε στο ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών.
Να επισημανθεί ότι το ΚΕ.Π.ΚΑ. έχει την δυνατότητα να αποκαλύψει τους `κακούς` επαγγελματίες και όλους αυτούς, που βλέπουν τη θερινή περίοδο, ως μια χρυσή ευκαιρία, για να τα `οικονομήσουν` και που δεν σέβονται τους Καταναλωτές - Πελάτες.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top