Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Παρουσίαση της Carlson Wagonlit Travel

Εκτιμήσεις για το μέλλον των επαγγελματικών ταξιδίων την Ελλάδα

Βίκυ Καραντζαβέλου - 10 Οκτώβριος 2005, 00:00

Τις εκτιμήσεις της Carlson Wagonlit Travel για το μέλλον των επαγγελματικών ταξιδίων στην Ελλάδα, όσον αφορά τόσο τις δυνατότητες της ελληνικής αγοράς, όσο και τις προμήθειες των αεροπορικών εταιριών, ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ο Γενικός Διευθυντής της εταιρίας...

Τις εκτιμήσεις της Carlson Wagonlit Travel για το μέλλον των επαγγελματικών ταξιδίων στην Ελλάδα,<...>

όσον αφορά τόσο τις δυνατότητες της ελληνικής αγοράς, όσο και τις προμήθειες των αεροπορικών εταιριών, ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα ο Γενικός Διευθυντής της εταιρίας στην Ελλάδα, κ. Κώστας Γκιόκας, στα πλαίσια παρουσίασης της εταιρίας σε καταξιωμένους δημοσιογράφους του οικονομικού και επιχειρηματικού τύπου, που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Να σημειωθεί ότι την διοργάνωση της παρουσίασης επιμελήθηκε η Travel Media Applications.

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Γκιόκας στην ομιλία του χαρακτήρισε την Ελλάδα ως μια ιδιάζουσα περίπτωση χώρας στον κόσμο, αφού η αγορά της διαθέτει πάνω από 400 σημεία πώλησης IATA και 4.500 ταξιδιωτικά γραφεία, πολλά εκ των οποίων απασχολούν 2 με 3 υπαλλήλους. Όσον αφορά στις προμήθειες των αεροπορικών εταιριών, η CWT προβλέπει μείωση έως εξάλειψη των προμηθειών στο μέλλον, με αποτέλεσμα να εξαφανιστούν από την αγορά σε λιγότερο από 5 χρόνια τουλάχιστον 50 σημεία πώλησης IATA στην Ελλάδα, καθώς τα περισσότερα δεν είναι προετοιμασμένα για τις μελλοντικές εξελίξεις στην αγορά.

Αξιοσημείωτα ήταν επίσης τα αποτελέσματα έρευνας, που πραγματοποίησε η εταιρία στις Η.Π.Α., τα οποία κατέδειξαν πως εταιρίες διαχείρισης επαγγελματικών ταξιδίων, όπως άλλωστε και η Carlson Wagonlit Travel, είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στην αγορά των Η.Π.Α., καθώς τα ποσοστά προτίμησης τους είναι κατά πολύ υψηλότερα από διάφορα άλλα ηλεκτρονικά / διαδικτυακά τουριστικά γραφεία. Ακόμα, οι εταιρίες διαχείρισης επαγγελματικών ταξιδίων απεδείχθη πως τις περισσότερες φορές πετυχαίνουν καλύτερες τιμές για τους πελάτες - ταξιδιώτες τους από ότι τα ηλεκτρονικά / διαδικτυακά τουριστικά γραφεία. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στην περίπτωση της διαμονής οι τιμές που προσφέρθηκαν από τις εταιρείες διαχείρισης επαγγελματικών ταξιδίων είναι μέχρι και 17% χαμηλότερες, ενώ στην περίπτωση των αεροπορικών εισιτηρίων, οι τιμές τους είναι χαμηλότερες κατά 14%.

Τέλος, να επισημανθεί ότι η εταιρία Carlson Wagonlit Travel - CWT (θυγατρική των Accor και Carlson Companies Inc.) προσφέρει ταξιδιωτικές υπηρεσίες σε όλο τον κόσμο μέσω διαπραγματεύσεων με τους τελικούς προμηθευτές αυτών των υπηρεσιών, όπως αεροπορικές εταιρίες, ξενοδοχεία, εταιρίες ενοικιάσεως αυτοκινήτων, κ.ά..

Στην Ελλάδα κατέχει ηγετική θέση και στον χώρο της οργάνωσης και εκτέλεσης Εκδηλώσεων και Συνεδρίων (MICE - Meetings, Incentives, Congresses, Events), τόσο στην χώρα μας, όσο και στο εξωτερικό, ενώ το 20% του κύκλου εργασιών της συνδέεται με αυτές τις υπηρεσίες, τις οποίες διαχειρίζεται ειδικά εκπαιδευμένο 10μελές τμήμα της εταιρίας. Στόχος της εταιρίας, όσον αφορά στον τομέα του MICE είναι η μεγαλύτερη δυνατή μείωση του κόστους αυτών των εκδηλώσεων, για τους πελάτες της, μέσω διαπραγματεύσεων με τους τελικούς προμηθευτές, όπως έχει γίνει δηλαδή ήδη με τα επαγγελματικά ταξίδια.
Προκειμένου να πετύχει όλους τους παραπάνω στόχους η εταιρία διαθέτει συγκεκριμένα προϊόντα - εργαλεία, όπως το `CWT Connect` (web portal, που συγκεντρώνει όλες τις πληροφορίες, τις οποίες χρειάζονται οι ταξιδιώτες, όσοι έχουν την ευθύνη κράτησης των υπηρεσιών και οι travel managers μιας εταιρίας), το `CWT Web fares` (πρόγραμμα που συγκεντρώνει και παρέχει όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με δρομολόγια, διαθεσιμότητα, τιμές, καθώς και τη δυνατότητα κρατήσεων για τις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους), το `HARP - Hotel Automated Rate Programme` (παγκόσμια βάση δεδομένων ξενοδοχείων, η οποία παρέχει πληροφόρηση για περισσότερα από 125.000 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο, διαδικτυακούς χάρτες, σημεία ενδιαφέροντος, κ.ά.), το `CWTGoAlert24` (αυτοματοποιημένη πληροφόρηση μέσω e-mail για γεγονότα - σε παγκόσμια βάση - τα οποία επηρεάζουν τα ταξίδια, π.χ. απεργίες, κακές καιρικές συνθήκες, πολιτικές αναταραχές, κ.τ.λ.) το `CSA - Customer Service Application` (ηλεκτρονική καταγραφή πιθανών παραπόνων / διαμαρτυριών / συγχαρητηρίων και θεμάτων προς διευθέτηση), και το `AQUA` (πρόγραμμα διαχείρισης κρατήσεων).

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top