Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΑύριο τα αποτελέσματα ερευνών με αντικείμενο την τουριστική προβολή της Αθήνας – Αττικής

Αύριο τα αποτελέσματα ερευνών με αντικείμενο την τουριστική προβολή της Αθήνας – Αττικής

Αύριο ανακοινώνονται τα αποτελέσματα ερευνών, που υλοποίησε για λογαριασμό της Περιφέρειας Αττικής (μέσω του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος) η εταιρία Leo Burnett Athens, με αντικείμενο την τουριστική προβολή της Αθήνας – Αττικής, στο πλαίσιο…

Αύριο ανακοινώνονται τα αποτελέσματα ερευνών, που υλοποίησε για λογαριασμό της Περιφέρειας Αττικής (μέσω του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος)<...>η εταιρία Leo Burnett Athens, με αντικείμενο την τουριστική προβολή της Αθήνας – Αττικής, στο πλαίσιο του ολοκληρωμένου προγράμματος προβολής της περιοχής που έχει αναλάβει η Περιφέρεια Αττικής και ο Δήμος Αθηναίων. Αξιοσημείωτο είναι μάλιστα το γεγονός ότι τέτοιου είδους έρευνες πραγματοποιήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν αύριο Τρίτη, 6 Δεκεμβρίου 2005 από τον Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Αττικής, κ. Χαράλαμπο Μανιάτη και τη Δήμαρχο Αθηναίων, κ. Ντόρα Μπακογιάννη, σε συνέντευξη τύπου που θα παραχωρήσουν από κοινού.

Ειδικότερα, η πρώτη έρευνα πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα – Αττική από την εταιρία Leo Burnett Athens και την εταιρία ερευνών Metron Analysis σε δείγμα 2.000 ξένων τουριστών που επισκέφθηκαν τη περιοχή της Αθήνας – Αττικής. Επικεντρώθηκε στο να εξετάσει τον βαθμό ικανοποίησης των τουριστών από τη διαμονή τους, τη διασκέδασή τους, το επίπεδο τιμών που βρήκαν για τις υπηρεσίες που χρησιμοποίησαν, και συνολικότερα τη γνώμη τους για το τουριστικό προϊόν της Αθήνας – Αττικής.

Η δεύτερη έρευνα πραγματοποιήθηκε στην Αγγλία, μια αγορά με τεράστιο ενδιαφέρον για τον ελληνικό τουρισμό, και καταγράφει ποια πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα θεωρούν οι `Αγγλοι ότι έχει η Αθήνα σε σύγκριση με άλλες 49 ανταγωνιστικές προς αυτήν, πόλεις. Η έρευνα αυτή υλοποιήθηκε από τη Leo Burnett London και την αγγλική εταιρία ερευνών YouGov σε δείγμα 4.000 ατόμων και επικεντρώθηκε στην εξέταση θεματικών ενοτήτων, οι οποίες περιλαμβάνουν:


  • Το επίπεδο ζωής των πόλεων
  • Την καταλληλότητα των περιβαλλοντολογικών συνθηκών
  • Το πολιτιστικό επίπεδο της κάθε πόλης
  • Την ελκυστικότητα της πόλης ως τουριστικός προορισμός για σύντομες διακοπές (short breaks)
  • Την καταγραφή της φήμης της πόλης (word of mouth)
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024