Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςVisitBritain: Προς ποιοτική αξιολόγηση όλα τα καταλύματα της Βρετανίας

VisitBritain: Προς ποιοτική αξιολόγηση όλα τα καταλύματα της Βρετανίας

Επίσημη βαθμολόγηση της ποιότητας των βρετανικών παροχών όσον αφορά στη διαμονή θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια,χάρη στη συμφωνία μεταξύ της Αυτοκινητιστικής Ένωσης (AA), της Βασιλικής Λέσχης […]

Επίσημη βαθμολόγηση της ποιότητας των βρετανικών παροχών όσον αφορά στη διαμονή θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια,<...>χάρη στη συμφωνία μεταξύ της Αυτοκινητιστικής Ένωσης (AA), της Βασιλικής Λέσχης Αυτοκινήτου (RAC), του Οργανισμού Τουρισμού της Βρετανίας, του Οργανισμού Τουρισμού της Σκωτίας και του Συμβουλίου Τουρισμού της Ουαλίας, βάση της οποίας όλα τα καταλύματα στην Βρετανία θα εξεταστούν και θα αξιολογηθούν με βάση τα ενιαία κριτήρια, που έχει θέσει το σύνολο των παραπάνω οργανισμών.

Ειδικότερα, από την 1η Ιανουαρίου 2006, ο Βρετανικός Οργανισμός Τουρισμού θα εισαγάγει μια νέα πολιτική με σκοπό την προώθηση μόνο των καταλυμάτων, που έχουν αποσπάσει πιστοποιητικά ποιότητας από έναν τουλάχιστον από τους παραπάνω φορείς. Η πολιτική αυτή έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μεγιστοποιήσει την ποιότητα που μπορεί να προσφέρει ο τουρισμός της Βρετανίας, ενώ τα κοινά κριτήρια εξασφαλίζουν διαφάνεια και ευκολία στον καταναλωτή. Έτσι ένα ξενοδοχείο δυο αστέρων θα παρέχει τις ίδιες υπηρεσίες και προσφορές ανεξάρτητα από ποιον φορέα έχει πιστοποιηθεί.

Το σύμβολο εκτίμησης για όλους τους τύπους στέγασης που αξιολογούνται από τον Ιανουάριο θα είναι ένα αστέρι, που αναγνωρίζεται ευρέως ως ποιοτικό σήμα. Οι επισκέπτες μπορούν να αναζητήσουν καταλύματα σε όλη τη χώρα χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα του Βρετανικού Οργανισμού Τουρισμού, όπου υπάρχουν πληροφορίες.

Τα καταλύματα διακρίνονται σε τρεις κατηγορίες: Ξενοδοχεία, Ξενώνες και Οικονομικά Ξενοδοχεία, το κάθε ένα με συγκεκριμένα κριτήρια, και έχουν βαθμολογηθεί με ένα έως πέντε αστέρια (εκτός από την οικονομική κατηγορία).
Η κατηγοριοποίηση έχει ως εξής:


  • Ένα Αστέρι: Απλό, πρακτικό.

  • Δύο Αστέρια: Ικανοποιητικό επίπεδο ποιότητας και άνεσης.

  • Τρία Αστέρια: Καλό επίπεδο ποιότητας και άνεσης.

  • Τέσσερα Αστέρια: `Αριστο επίπεδο ποιότητας και άνεσης.

  • Πέντε Αστέρια: Εξαιρετικό, με υψηλό δείκτη πολυτέλειας.
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024