Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileASBTA: Σημαντικά εργαλεία για τους business travelers των ΜΜΕ τα websites μεγάλων αεροπορικών εταιριών

ASBTA: Σημαντικά εργαλεία για τους business travelers των ΜΜΕ τα websites μεγάλων αεροπορικών εταιριών

Στα websites μεγάλων αεροπορικών εταιριών βασίζονται για την παροχή ταξιδιωτικών πληροφοριών οι business travelers των ΜΜΕ (Μικρο – Μεσαίων Επιχειρήσεων), όπως κατέδειξε πρόσφατα έρευνα, που πραγματοποίησε η American Small Business Travelers Alliance – ASBTA…

Στα websites μεγάλων αεροπορικών εταιριών βασίζονται για την παροχή ταξιδιωτικών πληροφοριών οι business travelers των ΜΜΕ (Μικρο – Μεσαίων Επιχειρήσεων),<...>όπως κατέδειξε πρόσφατα έρευνα, που πραγματοποίησε η American Small Business Travelers Alliance – ASBTA. Ωστόσο, πολλοί από τους συμμετέχοντες στην έρευνα σημείωσαν ότι θα επιθυμούσαν οι αεροπορικές εταιρίες να βελτιώσουν τα websites τους, ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες και τις προσδοκίες τους.

Η έρευνα, που είναι η τρίτη για φέτος, πραγματοποιήθηκε online και κάλυπτε ποικίλα θέματα ταξιδίων, συμπεριλαμβανομένης και της χρήσης websites αεροπορικών εταιριών. Όπως κατέδειξαν τα αποτελέσματα της έρευνας, παρόλο που το 83% των business travelers ΜΜΕ χρησιμοποιούν websites αεροπορικών εταιριών για την κράτηση κάποιας πτήσης, όταν τα βαθμολόγησαν, τα χαρακτήρισαν απλά `ικανοποιητικά` ή σημείωσαν ότι `χρειάζονται βελτίωση`.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, ο αντιπρόεδρος της ASBTA, κ. Chet Gray, ανέφερε τα εξής: “Το internet έχει κάνει πολλά για να ενισχύσει το πεδίο δράσεως των ΜΜΕ επιχειρηματιών, και βεβαίως τα websites των αεροπορικών εταιριών έχουν διευκολύνει σημαντικά την πρόσβαση τους σε πληροφορίες, που παλιότερα είχαν μόνο οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις”. Και παρόλο που τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν πως οι business travelers ΜΜΕ χρησιμοποιούν ευρέως τα websites αεροπορικών εταιριών, ωστόσο είναι πολλές ακόμη οι υπηρεσίες που μπορούν να διατεθούν προς αυτούς από τις αεροπορικές εταιρίες. Έτσι, η αεροπορική βιομηχανία θα πρέπει να στρέψει την προσοχή της και σε αυτή την ομάδα χρηστών“.

Ακόμη, η έρευνα αποκάλυψε πως περίπου οι μισοί (48%) από τους συμμετέχοντες κάνουν κράτηση για κάποια πτήση και δια μέσου απευθείας επικοινωνίας με την αεροπορική εταιρία, γεγονός που ενισχύει την πεποίθηση ότι τα websites αεροπορικών εταιριών δεν ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες αυτής της κατηγορίας χρηστών. Από την άλλη, η έρευνα αποκάλυψε πως για την παροχή ταξιδιωτικών πληροφοριών οι business travelers ΜΜΕ προτιμούν τα websites αεροπορικών εταιριών από ότι άλλες μεθόδους. Ειδικότερα, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 56% των συμμετεχόντων χρησιμοποιούν ταξιδιωτικά sites για κάποια κράτηση πτήσης, ενώ το 47% εμπιστεύεται έναν ταξιδιωτικό πράκτορα, σε σύγκριση με το 83% που χρησιμοποιεί τα websites των αεροπορικών εταιριών.

Τέλος, η λύση για τη βελτίωση τόσο των websites αεροπορικών εταιριών, όσο και για την μεγιστοποίηση του βαθμού ικανοποίησης των business travelers ΜΜΕ από τη χρήση τους, μπορεί ίσως να αναζητηθεί στις `Meta search engines`. Μάλιστα, το 9% των συμμετεχόντων απάντησε ότι προτιμά αυτές τις μηχανές αναζήτησης για την κράτηση κάποιας πτήσης.

Όπως κατέληξε ο κ. Gray, “το internet είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την αεροπορική βιομηχανία. Ενώ κάποιες αεροπορικές εταιρίες μπορεί να διαθέτουν καλύτερα sites από άλλες, ωστόσο και αυτά εμφανίζουν περιθώρια βελτίωσης. Εάν η ASBTA έδινε κάποια συμβουλή στις αεροπορικές εταιρίες, με αφορμή τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας, αυτή θα ήταν να συνειδητοποιήσουν ότι αν και οι business travelers των ΜΜΕ είναι `business travelers`, ωστόσο είναι λάθος να τους θεωρούν όπως τους άλλους `business travelers`”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024