Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΔημήτρης Αβραμόπουλος: Η χρονιά που πέρασε ήταν ανορθωτική

Δημήτρης Αβραμόπουλος: Η χρονιά που πέρασε ήταν ανορθωτική

“Η χρονιά που πέρασε ήταν ανορθωτική υπογράμμισε προχτές, Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2005, ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος, μιλώντας στη Βουλή, στα πλαίσια της συζήτησης για τον προϋπολογισμό…

“Η χρονιά που πέρασε ήταν ανορθωτική υπογράμμισε προχτές, Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2005, ο Υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, κ. Δημήτρης<...>Αβραμόπουλος, μιλώντας στη Βουλή, στα πλαίσια της συζήτησης για τον προϋπολογισμό.

“Το τουριστικό τοπίο ανασυγκροτείται και η Ελλάδα αναδεικνύεται όλο και περισσότερο ως τουριστική δύναμη στον κόσμο και ο φετινός Προϋπολογισμός, βοηθά το υπουργείο να κινηθεί με ακόμα πιο γερό προγραμματισμό” ανέφερε χαρακτηριστικά στην ομιλία του ο κ. Αβραμόπουλος.

Όσον αφορά στις τρέχουσες συναλλαγές, ο Υπουργός τόνισε ότι “οι ακαθάριστες εισπράξεις μόνον από τις ταξιδιωτικές υπηρεσίες αυξήθηκαν κατά 6,1% σε σχέση με πέρσι που ήταν και ολυμπιακή χρονιά, ενώ το τουριστικό συνάλλαγμα αυξήθηκε κατά 16-17%. “Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία” πρόσθεσε “ότι καταφέραμε να δώσουμε πνοή και κύρος στον παρανοημένο και παραμελημένο αυτόν τομέα”. Διαψεύσαμε τις Κασσάνδρες που πέρσι σ` αυτή την αίθουσα προέβλεπαν μια κακή χρονιά σημείωσε ο κ. Αβραμόπουλος.

Ακόμα, ο Υπουργός εξέφρασε την ικανοποίησή του για την αύξηση των κονδυλίων για τον κοινωνικό τουρισμό, ενώ σκιαγράφησε και βασικές πτυχές της τουριστικής πολιτικής, όπως την καμπάνια στις αμερικανικές εφημερίδες, το άνοιγμα γραφείων τουρισμού σε πολλές χώρες. “Ο προϋπολογισμός για τη διαφήμιση για το 2006 θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα με το 2005. Την ίδια ώρα, αυξήθηκαν κατά 50% οι ενισχύσεις προβολής στις Νομαρχίες της χώρας, ενώ αυξήθηκαν τα κονδύλια για τον κοινωνικό τουρισμό, αναδεικνύοντας και το κοινωνικό πρόσωπο και χαρακτήρα του τουρισμού” ανέφερε χαρακτηριστικά ο Υπουργός.

Τέλος, όπως υπογράμμισε “σε ένα απρόβλεπτο διεθνές τοπίο που επηρεάζεται ποικιλότροπα, ακόμα και από καιρικά φαινόμενα, ένας χρόνος δεν αρκεί για να εξασφαλιστεί το μέλλον. Όμως το νέο τουριστικό δόγμα της Ελλάδας, με κύρια χαρακτηριστικά την ποιότητα και την καλλιέργεια τουριστικής συνείδησης και με την Πολιτεία να κινείται με ολοκληρωμένες πολιτικές μέσα και έξω από την Ελλάδα, προαναγγέλλει με βεβαιότητα θετικό μέλλον.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024
08/04/2024