Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΚαμπάνια του VisitBritain προτρέπει τους Βρετανούς να ταξιδέψουν στην Αγγλία το 2006

Καμπάνια του VisitBritain προτρέπει τους Βρετανούς να ταξιδέψουν στην Αγγλία το 2006

Οι Βρετανοί πιστεύουν ότι η Αγγλία αποτελεί τον καλύτερο προορισμό για την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, καθώς η νέα τάση θέλει τους Βρετανούς να μένουν στο σπίτι τους…

Οι Βρετανοί πιστεύουν ότι η Αγγλία αποτελεί τον καλύτερο προορισμό για την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς<...>, καθώς η νέα τάση θέλει τους Βρετανούς να μένουν στο σπίτι τους.

Εγχώριος Τουρισμός

Η έρευνα του Οργανισμού VisitBritain με την ονομασία Trip Tracker έδειξε ότι το 4% των Βρετανών την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς θα προτιμήσουν τη χώρα τους για διακοπές. Το 73% των ερωτηθέντων είπε ότι θα παρέμενε σπίτι κατά τη διάρκεια των διακοπών, ενώ το 30% θα επισκεφτεί φίλους και συγγενείς εντός του Ηνωμένου Βασιλείου.

Για την επερχόμενη χρονιά, το πρόγραμμα Enjoy England’s Great Ideas 2006 και μια ολοκαίνουργια καμπάνια θα συμβάλει στην αύξηση της προσοχής για όλα εκείνα που προσφέρει η Βρετανία για τους Βρετανούς επισκέπτες. Η καμπάνια θα επικεντρωθεί σε θεματολογία που αφορά τα ‘Πολιτιστικά στοιχεία των Πόλεων’, ‘το Φαγητό’ και την ‘Οικογενειακή Διασκέδαση’, συμπληρώνοντας έτσι τα προγράμματα ‘Just Relax’ και ‘Outdoor England’ που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Το πρόγραμμα Enjoy England θα συνεργάζεται στενά με τον κλάδο του τουρισμού το 2006, σχεδιάζοντας μια από κοινού προσέγγιση σε θέματα marketing με τα μεγαλύτερα ταξιδιωτικά γραφεία (Going Places, Thomson, Co-op και Thomas Cook). Επιπρόσθετα, θα υπάρχει διαρκής παρουσία σε roadshows για ταξιδιωτικούς πράκτορες σε όλη την Αγγλία και χορηγία από το Aspire Conference το Μάρτιο του 2006.

Εισερχόμενος Τουρισμός

Ο Οργανισμός VisitBritain εκτιμά ότι τα ποσοστά των επισκεπτών στη Βρετανία θα αυξηθούν στα επόμενα χρόνια για να φτάσουν το στόχο των £100 δισ. του τουριστικού κλάδου μέχρι το 2010. Η τουριστική κίνηση αναμένεται να αυξηθεί κατά 4.4% στους 30,6 εκατομμύρια επισκέπτες σύμφωνα με το VisitBritain.

Η μεγαλύτερη κίνηση αναμένεται από την Ασία και από τις αναδυόμενες αγορές της Ανατολικής Ευρώπης. Ο αυξανόμενος αριθμός των απευθείας, χαμηλού κόστους υπηρεσιών από την Ανατολική Ευρώπη σε πολλά περιφερειακά αεροδρόμια του Ην. Βασιλείου, ήδη επιδρά θετικά στην ραγδαία αύξηση του Εισερχόμενου Τουρισμού. Θα υπάρξει μικρότερη κίνηση από την Αμερική παρά το γεγονός ότι πολλές αεροπορικές εταιρίες των ΗΠΑ σχεδιάζουν την επέκταση του δικτύου διεθνών διαδρομών τους.

Στοιχεία από τον τουριστικό κλάδο

ABTA

Αυτό το χρόνο οι ταξιδιωτικοί πράκτορες επωφελήθηκαν από ένα νέο εργαλείο με την ονομασία “bookbritain”, το οποίο έκανε πιο εύκολες τις κρατήσεις για διακοπές στην Βρετανία.

Τα μέλη του ABTA κατεύθυναν τις προσπάθειες τους στην αύξηση των αγορών τους σε προορισμούς μακριά από τις παραδοσιακές καλοκαιρινές τοποθεσίες μικρών αποστάσεων και το 2006 θα συνεχίσουν στο ίδιο επίπεδο. Οι πτήσεις charter στους προορισμούς που επλήγησαν από το τσουνάμι θα επανεισαχθούν αυτό το χειμώνα.

Οι κρουαζιέρες αναμένονται για άλλη μια φορά να είναι ο πιο ραγδαία αναπτυσσόμενος τομέας του κλάδου. Το 2006 ο αριθμός αυτών που θα προτιμήσουν μια κρουαζιέρα θα αυξηθεί κατά 16% στα 1,21 εκατομμύρια.

AEO/AEV/AEC

Η Ένωση Διοργανωτών Εκθέσεων (Association of Exhibition Organisers, AEO) μαζί με την Ένωση Χώρων Εκδηλώσεων (Association of Event Venues, AEV) και την Association of Exhibition Contractors (AEC), συνεχίζει την αυξητική πορεία φθάνοντας τα 300 μέλη το Σεπτέμβριο. Το 2006 ανακηρύχθηκε από την AEO ως η “Χρονιά της Προβολής του Τουριστικού Κλάδου”.

Ένωση Επαγγελματιών Διοργανωτών Συνεδρίων της Βρετανίας (Association of British Professional Conference Organisers, ABPCO)

Οι προοπτικές για το 2006 δείχνουν να είναι καλές με αύξηση στις αιτήσεις που χειρίζονται τα μέλη της ABPCO. Το 2008 επίσης παρουσιάζει έντονη δραστηριότητα και περαιτέρω κρατήσεις.

Ένωση Προορισμών Συνεδρίων της Βρετανίας (British Association of Conference Destinations, BACD)

Η έρευνα που διεξήχθηκε το 2005 για τα British Conference Venues έδειξε αύξηση στα συνέδρια το 2005 εν συγκρίσει με το 2004. Γενικά, το συμπέρασμα των destination marketers είναι θετικό και υπάρχει η πεποίθηση ότι η επιχειρηματική κίνηση θα σημειώσει αύξηση και το 2006.

Ένωση Ξενοδόχων της Βρετανίας (British Hospitality Association)

Οι βομβιστικές ενέργειες του Ιουλίου στο Λονδίνο προκάλεσαν μείωση στους αριθμούς, αλλά τα ξενοδοχεία στο Λονδίνο ανέκαμψαν γρήγορα με μέσο όρο αύξησης 3,5% στην τιμή δωματίου το 2005 σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Καλές είναι και οι εκτιμήσεις για το 2006.

Η απόφαση για τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2012 στο Λονδίνο, βοήθησαν τη Βρετανία να ανακάμψει.

Συμβούλιο Τουριστικών Λεωφορείων (Coach Tourism Council, CTC)

Ο κλάδος τουριστικών λεωφορείων είδε αύξηση στις περιηγήσεις από τους επισκέπτες. “Υπήρξε μεγάλη επένδυση σε νέα υπερσύγχρονα λεωφορεία και τα μέλη του CTC συνδυάζουν τις περιηγήσεις τους με στέγαση σε 4 αστέρων ξενοδοχεία”, είπε ο Chris Wales, chief executive του CTC

Συμμαχία για τον Τουρισμό (Tourism Alliance)

Μέχρι τις βομβιστικές επιθέσεις της 7ης Ιουλίου, ο τουρισμός στην Βρετανία το 2005 ήταν 10% υψηλότερος από το 2004. Ο εισερχόμενος τουρισμός για το 2006 θα αυξηθεί κατά 10% σε σχέση με το 2005.

Οργανισμός Visit London

Το 2005 ήταν μια χρονιά ανάμεικτων συναισθημάτων. Αν και η επισκεψιμότητα στο Λονδίνο αναμένεται να αυξηθεί αυτό το χρόνο, οι βομβιστικές ενέργειες μείωσαν την αυξητική αυτή τάση, ιδίως στην ήδη μειωμένη εγχώρια αγορά. Το 2006 αναμένεται η συνέχιση αυτής της κατάστασης.

Οργανισμός VisitScotland

Ο τουριστικός κλάδος της Σκοτίας αναμένει αύξηση το 2006. Τα ποσοστά στα αεροδρόμια της Σκοτίας δείχνουν αύξηση όπως και η επισκεψιμότητα.

Οργανισμός Τουρισμού της Ουαλίας (Wales Tourist Board, WTB)

Οι tour operators της Ουαλίας είναι θετικοί με τα νούμερα και βλέπουν αύξηση ακόμα και μέσα στο χειμώνα.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024