Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΗ θέση της ΠΟΞ για την προβολή και διαφήμιση της χώρας μας

Η θέση της ΠΟΞ για την προβολή και διαφήμιση της χώρας μας

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων ΠΟΞ σύμφωνα με ανακοίνωση της σχετικά με την προβολή και διαφήμιση της χώρας μας δηλώνει ότι η προβολή και διαφήμιση είναι μια επένδυση άμεσης απόδοσης, η […]

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων ΠΟΞ<.> σύμφωνα με ανακοίνωση της σχετικά με την προβολή και διαφήμιση της χώρας μας δηλώνει<...> ότι η προβολή και διαφήμιση είναι μια επένδυση άμεσης απόδοσης, η οποία ουσιαστικά δεν επιβαρύνει τον δημόσιο προϋπολογισμό διότι, μέσω της αύξησης της τουριστικής κίνησης, δημιουργεί εντός της ίδιας διαχειριστικής περιόδου μεγαλύτερα δημόσια έσοδα, αλλά και βελτίωση όλων των βασικών μεγεθών της Εθνικής Οικονομίας.
Για να είναι η επένδυση αυτή αποτελεσματική απαιτούνται τα εξής: Θεσμοθετημένοι πόροι ύψους 20 δισ. δρχ. αναπροσαρμοζόμενοι κατ' έτος.
Η προβολή και διαφήμιση πρέπει απαραιτήτων να πραγματοποιείται σε δύο διακριτικά επίπεδα προβολής, σε Εθνικό και σε τοπικό επίπεδο.
Σε εθνικό επίπεδο, η διαφήμιση και προβολή πρέπει να ανέρχεται σε 10 δισ. δρχ. ετησίως, να προβάλει συστηματικά την συνολική εικόνα της χώρας και διενεργείται από τον ΕΟΤ.
Σε τοπικό επίπεδο μια στοιχειώδης εκστρατεία διαφήμισης-προβολής απαιτεί κονδύλια ύψους 20 δισ. δρχ. Στόχος είναι να προβληθούν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και οι ιδιαιτερότητες συγκεκριμένων περιοχών (local destinations), όπως η Ρόδος, Σκιάθος, και Χαλκιδική, και όχι διοικητικών περιφερειών όπως Νότιο Αιγαίο, Θεσσαλία, Κ. Μακεδονία, Δωδεκάνησα, και Κυκλάδες. Όπου το destination συμπίπτει με τις Νομαρχιακές Επιτροπές Τουριστικής Προβολής. Στο κόστος πρέπει να συμμετέχουν με 50% (10 δισ. δρχ.) ο ΕΟΤ και το υπόλοιπο να προέρχεται από τοπικούς πόρους, που θα εισπράττονται από ανταποδοτικά τέλη, όπως τέλος παρεπιδημούντων, τέλος επιτηδεύματος, β' κατοικίας κ.τ.λ., ή από πόρους του ΠΕΠ κάθε περιφέρειας, αρκεί να έχουν κατανεμηθεί προηγούμενα στις Νομαρχίες.
Στα νησιώτικα συμπλέγματα, όπου οι Νομαρχίες καλύπτουν πολλούς τουριστικούς προορισμούς όπως νησιά, η προβολή πρέπει να ανατεθεί σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, που θα συσταθούν σε επίπεδα νησιού, από τους τοπικούς φορείς και τους ΟΤΑ, στα πρότυπα της ΠΡΟTOUR Ρόδου, με αντίστοιχη κατανομή κονδυλίων.
Τέλος, δεν θα πρέπει να παραμεληθεί η επικοινωνιακή διάσταση των Ολυμπιακών Αγώνων, η οποία μπορεί αν αποτελέσει όχημα προβολής όχι μόνο για την Αθήνα, αλλά και για όλη την Ελλάδα.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/03/2024
15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024