Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΔύσκολη η βιωσιμότητα των μικρών αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους

Δύσκολη η βιωσιμότητα των μικρών αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους

Τα μερίδια αγοράς των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιριών είναι μεγαλύτερα από ποτέ, με συνέπεια να θεωρείται απίθανη η οποιαδήποτε περαιτέρω αύξηση,όπως υποστηρίζει σε έκθεση του το επιχειρηματικό περιοδικό `CNBC European Business`. […]

Τα μερίδια αγοράς των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιριών είναι μεγαλύτερα από ποτέ, με συνέπεια να θεωρείται απίθανη η οποιαδήποτε περαιτέρω αύξηση,<...>όπως υποστηρίζει σε έκθεση του το επιχειρηματικό περιοδικό `CNBC European Business`.

Ειδικότερα, στην έκθεση του περιοδικού τονίζεται ότι με τόσες πολλές αεροπορικές εταιρίες και τόση διαθεσιμότητα θέσεων μοναδική ελπίδα για τις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους να κερδίσουν ή να αυξήσουν κάποιο μερίδιο αγοράς είναι η αποτυχία / χρεωκοπία άλλων εταιριών.

Μάλιστα, όπως επισημαίνεται, η κατάσταση αυτή θα έχει ολέθριες συνέπειες για όσες αεροπορικές εταιρίες δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιο John Lennon του Λίβερπουλ. Σημειώνεται πως από το συγκεκριμένο αεροδρόμιο εκτελούνται τόσο προγραμματισμένες πτήσεις, όσο και πτήσεις τσάρτερ, ενώ δρομολόγια εκτελούνται, μεταξύ άλλων, και από τις εταιρίες Easyjet – με πτήσεις σε πολλούς ευρωπαϊκούς προορισμούς – MyTravel Airways, Ryanair, VLM Airlines και Wizz Air.

Ακόμα, στην έκθεση του περιοδικού αναφέρεται ότι ο σκληρός ανταγωνισμός στην βιομηχανία των αεροπορικών ταξιδίων έχει οδηγήσει πολλές εταιρίες σε οικονομική κατάρρευση και χρεωκοπία. Ενδεικτικά μάλιστα αναφέρεται πως σε χρεωκοπία οδηγήθηκε το 2004 η εταιρία Now, που έχει τη βάση της στο Luton, ενώ και η Γερμανική Vbird ανακοίνωσε χρεωκοπία το 2005.

Μια πλειάδα από νέες αεροπορικές εταιρίες, όπως η Πολωνική Wizz Air, η Ισπανική Vueling και η Γερμανική Germanwings ανταγωνίζονται τους γίγαντες Ryanair και Easyjet στην διεκδίκηση Ευρωπαίων επιβατών, αναφέρεται στην έκθεση.

Τέλος ιδιαίτερης σημασίας είναι και η ακόλουθη παρατήρηση της έκθεσης: Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρίες έχουν διαθέσει μεγάλο μέρος των προϋπολογισμών τους στις προσφερόμενες υπηρεσίες, προκειμένου να προσελκύσουν τους τουρίστες, ενώ επικεντρωμένο είναι τον τελευταίο καιρό το ενδιαφέρον τους και στους επαγγελματίες ταξιδιώτες. Αλλά εξαιτίας της μεγάλης διαθεσιμότητας θέσεων και του ανεπαρκούς αριθμού επιβατών, τέτοιες πολιτικές των εταιριών πιθανόν να αποβούν μοιραίες για τη βιωσιμότητα τελικά της εταιρίας, καθώς μπορεί να την οδηγήσουν στην καταστροφή, ενώ ακόμα μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος οικονομικής κατάρρευσης για τις μικρές αεροπορικές εταιρίες.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024