Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αντίθετη η ΙΑΤΑ και οι εταιρίες χαμηλού κόστους

Στον κανονισμό δικαιωμάτων επιβατών αεροσκαφών της Ε.Ε. αντιδρά η αεροπορική βιομηχανία

Βίκυ Καραντζαβέλου - 13 Ιανουάριος 2006, 00:00

Αντίθετη στην απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, που επιβεβαιώνει τη νομιμότητα του κανονισμού δικαιωμάτων της Ε.Ε. για τους επιβάτες αεροσκαφών, προβλέποντας αποζημιώσεις από μέρους των αεροπορικών εταιριών σε περιπτώσεις καθυστέρησης ή ακύρωσης πτήσεων, τίθεται η...

Αντίθετη στην απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, που επιβεβαιώνει τη νομιμότητα του κανονισμού δικαιωμάτων της Ε.Ε. για τους επιβάτες αεροσκαφών,<...>

προβλέποντας αποζημιώσεις από μέρους των αεροπορικών εταιριών σε περιπτώσεις καθυστέρησης ή ακύρωσης πτήσεων, τίθεται η διεθνής αεροπορική βιομηχανία.

Συγκεκριμένα, τη δυσαρέσκεια της στην προχτεσινή απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου εξέφρασε η IATA - International Air Travel Association, αντιδρώντας στις αυξήσεις, που προβλέπει ο κανονισμός της Ε.Ε. για τις αποζημιώσεις των αεροπορικών εταιριών στους επιβάτες σε περιπτώσεις ακύρωσης προγραμματισμένων πτήσεων, ζητώντας την αναθεώρηση του.

Ακόμα, αντίθετοι στον κανονισμό της Ε.Ε. βρίσκονται και αρκετές αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους, μεταξύ των οποίων και η γερμανική Air Berlin, που εκπρόσωπος της εταιρίας, κ. Peter Hauptvogel, δήλωσε στη γερμανική εφημερίδα `Die Welt` ότι “θα λάβει νομικά μέτρα κατά του κανονισμού”. “Θα προστατέψουμε τον εαυτό μας με κάθε νομικό μέσο” συμπλήρωσε ο κ. Hauptvogel, ο οποίος αναμένει “τα εθνικά δικαστήρια να παρεκκλίνουν από τον κανονισμό”.

Σύμφωνα με τον κανονισμό από τον Φεβρουάριο οι Ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες θα πρέπει να πληρώνουν αποζημιώσεις στους επιβάτες, αν τους αρνηθεί η επιβίβαση και αν ακυρωθεί η πτήση. Ακόμα, οι αεροπορικές εταιρίες υποχρεούνται να παρέχουν διατροφή στους επιβάτες για καθυστέρηση πτήσης, μεγαλύτερη των δύο ωρών.

Αυτοί οι κανονισμοί, όπως υποστηρίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση Αεροπορικών Εταιριών Χαμηλού Κόστους (European Low Fares Airline Association), είναι άδικοι για τις εταιρίες χαμηλού κόστους, καθώς οι αποζημιώσεις μπορεί να είναι μεγαλύτερης αξίας από την τιμή του εισιτηρίου”.

“Θεωρούμε ότι είναι από τα χειρότερα κομμάτια νομοθεσίας, που έχουν ποτέ ανακοινωθεί από τις Βρυξέλλες, γιατί θέτει τις αεροπορικές εταιρίες υπεύθυνες για αποζημιώσεις περιπτώσεων, που είναι εκτός ελέγχων τους” ανέφερε χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του εκπρόσωπος της easyJet σε δημοσίευμα του United Press International, σχολιάζοντας τον κανονισμό.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top