Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Χάος στο αεροδρόμιο Ηρακλείου Κρήτης

Θοδωρής Κουμέλης - 29 Μάιος 2000, 00:00

Παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε η τουριστική περίοδος για το 2000, η Κρήτη<.> ένας από τους πιο σπουδαίους τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας συνεχίζει να αντιμετωπίζει καίρια προβλήματα<...>

σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων Κρήτης, κ. Παπακαλιάτη.
Το μεγάλο πρόβλημα είναι ως γνωστόν η υποδομή του νησιού. Χρειάζονται επενδύσεις σε έργα υποδομής. 'Η πραγματοποίηση αυτών αύριο και όχι σήμερα θα έχει καθοριστική σημασία. Η υποδομή στην Κρήτη, τόσο γενική όσο και ειδική, παρουσιάζει σημαντικές ελλείψεις και προβλήματα, επισήμανε ο κ. Παπακαλιάτης.
Σχετικά με το αεροδρόμιο του Ηρακλείου οι τουριστικοί παράγοντες του νησιού, έχουν κατά καιρούς ενημερώσει με αλλεπάλληλα υπομνήματα τις αρμόδιες υπηρεσίες, για τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν στο αεροδρόμιο 'Νίκος Καζαντζάκης'.
'Δεν έγινε ποτέ, λέει ο κ. Παπακαλιάτης, μια μελέτη ανάπτυξης του αεροδρομίου, που να καλύπτει τις ανάγκες, για τα επόμενα 20 χρόνια.
Αποτέλεσμα, είναι να δημιουργείται τις ημέρες και ώρες αιχμής, μια χαοτική κατάσταση. Στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου ορισμένες ώρες και σε ορισμένες ημέρες αιχμής επικρατεί χάος.
Όπως γλαφυρά δήλωσε ο κ. Παπακαλιάτης η ουρά των τουριστικών λεωφορείων, χωρίς καμία υπερβολή, φτάνει μέχρι την Εθνική οδό. Οι αίθουσες των check-in έχουν γεμίσει ασφυκτικά, δεν υπάρχει χώρος ούτε για να πέσει καρφίτσα και βεβαίως οι ώρες αναμονής είναι ατελείωτες. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει στην αίθουσα αναχωρήσεων των χωρών της συνθήκης Segen.
Έξω από το αεροδρόμιο επικρατεί επίσης χάος. Η ενημέρωση από τις οθόνες είναι ελλιπής και γενικά θα πω απλά, επικρατεί μια χαώδης κατάσταση, και να φανταστεί κανείς ότι ο καθένας απ' αυτούς τους πελάτες έχει πληρώσει 7.000 δραχμές για τέλος εκσυγχρονισμού των αεροδρομίων, το λεγόμενο Σπατόσημο. Το ίδιο χάος, αλλά και ακόμη περισσότερο, επικρατεί στην αίθουσα αφίξεων, εάν μπορούμε να την χαρακτηρίσουμε αίθουσα αφίξεων. Το έχομε πει αρκετές φορές, θα το ξαναπούμε, ότι πολλές φορές ο επιβάτης για να παραλάβει τις αποσκευές του, περιμένει πολύ περισσότερο απ' ότι διήρκησε η πτήση του
.
Οι ευθύνες για την άσχημη αυτή κατάσταση αναλογούν και στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, ΥΠΑ.
'Ενώ συμβαίνουν όλα αυτά επί σειρά ετών και τα παράπονα είναι πάρα πολλά -αλλά και η δυσφήμιση ανυπολόγιστη- η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, δεν κάνει κανένα σχεδιασμό για να βελτιωθεί η κατάσταση', υπογραμμίζει ο ίδιος συμπληρώνοντας ότι 'ενώ βλέπουν ότι για να λυθεί το πρόβλημα χρειάζεται ένας γενναίος προγραμματισμός, που ίσως θα χρειαστεί να διαρκέσει ορισμένα χρόνια, δεν κάνουν τίποτε. Απ' ότι πληροφορηθήκαμε, θα γίνει πάλι μια επέκταση όπως και οι προηγούμενες επεκτάσεις, αλλά βεβαίως και πάλι το πρόβλημα δεν θα λυθεί, διότι με τον τρόπο που προβλέπεται να γίνει δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες. Έχουμε κάνει προτάσεις για τη λύση του προβλήματος, όπως η επέκταση του αεροδρομίου να συμπεριλάβει και την ΜΟΜΑ, αλλά απ' ότι βλέπομε δεν υπάρχει πολιτική βούληση. Μην ξεχνάμε ότι η πρώτη και η τελευταία εικόνα που έχει ο πελάτης, είναι το αεροδρόμιο και δυστυχώς δεν είναι η καλύτερη'/, ανέφερε τελειώνοντας ο κ. Παπακαλιάτης.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top