Τελευταία νέα
ΑρχικήΕπαγγελματικά ΤαξίδιαΣυνέδρια ΤουρισμούΞεκινούν αύριο οι εργασίες του συνεδρίου IMIC 2006 με θέμα “Μάρκετινγκ προορισμών και χώρων διοργάνωσης εκδηλώσεων”

Ξεκινούν αύριο οι εργασίες του συνεδρίου IMIC 2006 με θέμα “Μάρκετινγκ προορισμών και χώρων διοργάνωσης εκδηλώσεων”

Ξεκινούν από αύριο το πρωί, Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2006, οι εργασίες του συνεδρίου IMIC 2006 με θέμα `Μάρκετινγκ προορισμών και χώρων διοργάνωσηςεκδηλώσεων` που θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο Τεχνών του ACS […]

Ξεκινούν από αύριο το πρωί, Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2006, οι εργασίες του συνεδρίου IMIC 2006 με θέμα `Μάρκετινγκ προορισμών και χώρων διοργάνωσης<...>εκδηλώσεων` που θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο Τεχνών του ACS στο Χαλάνδρι. Σημειώνεται ότι μεγάλος χορηγός του συνεδρίου, του οποίου οι εργασίες θα ολοκληρωθούν το απόγευμα του Σαββάτου, 11 Φεβρουαρίου, είναι το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης και ο ΕΟΤ.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου και από τις αρχές του χρόνου, η εταιρία Focus σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο ALBA διεξήγαγε ποιοτική έρευνα για την ταυτότητα των προορισμών και των χώρων, που διοργανώνουν εκδηλώσεις κάθε είδους. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του ΙΜΙC, την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου. Η Focus έχει έρθει σε επαφή με τρεις κατηγορίες επιχειρήσεων που συνθέτουν τη σημερινή αγορά: τους επαγγελματίες διοργανωτές συνεδρίων και εκδηλώσεων, τους προμηθευτές (συνεδριακά κέντρα, ξενοδοχεία, χώρους εκδηλώσεων) και πελάτες. Τα πρώτα συμπεράσματα της έρευνας πάντως δείχνουν ότι οι άνθρωποι του χώρου έχουν μη ολοκληρωμένη και ξεκάθαρη εικόνα για την αγορά των χώρων διοργάνωσης εκδηλώσεων.

Κατά τη διάρκεια του IMIC θα παρουσιαστούν σύγχρονες στρατηγικές μάρκετινγκ, προβολής και πώλησης τόσο των προορισμών, όσο και των χώρων που μπορούν να φιλοξενήσουν συνέδρια, εκθέσεις ή και κάθε άλλη εκδήλωση. Ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, επιστήμονες και επαγγελματίες από το χώρο του τουρισμού και του μάρκετινγκ θα περιγράψουν και θα δώσουν απαντήσεις για το πώς ένας προορισμός ή ένας χώρος θα αξιοποιήσει τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα έτσι ώστε να ενδυναμώσει την εικόνα του και να προσελκύσει μεγάλο αριθμό εκδηλώσεων.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η ειδική ενότητα με θέμα `Marketing Destinations Workshop` που έχει ενταχθεί στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τελευταίας μέρας του συνεδρίου. Οι σύνεδροι θα μπορούν εκ των προτέρων να θέσουν υπό συζήτηση την περίπτωση του δικού τους προορισμού και έπειτα, ειδικοί του μάρκετινγκ να διατυπώσουν συγκεκριμένες προτάσεις για τις στρατηγικές προβολής που θα πρέπει να ακολουθηθούν. Ήδη έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον συμμετέχοντες από περιοχές που δεν έχουν αναπτύξει ακόμα ιδιαίτερη δραστηριότητα στον τομέα προβολής τους. Ο αριθμός των συμμετεχόντων αναμένεται να ξεπεράσει τους 400.

Σημειώνεται τέλος ότι Χορηγός On-line Επικοινωνίας του Συνεδρίου είναι το Travel Daily News.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024