Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα του Travel Daily News

Ανεπηρέαστη η ελληνική αγορά του business travel από την εξαγορά της TQ3 από την World Travel BTI

Δώρα Σγάρτσου - 08 Φεβρουάριος 2006, 00:00

Ανεπηρέαστη, τουλάχιστον σε πρώτο στάδιο, εκτιμάται από επαγγελματίες του χώρου, πως θα μείνει η ελληνική αγορά του business travel από την πρόσφατη<...>

εξαγορά της TQ3 από την World Travel BTI, όπως προέκυψε από έρευνα που πραγματοποίησε το Travel Daily News.

Όπως ανέφερε σχετικά ο κ. Νίκος Παπαθανάσης, CEO της TUI Hellas, “κάποια ταξιδιωτικά γραφεία στην Ελλάδα χρησιμοποιούν το brand name ενός μεγάλου ξένου ομίλου, αλλά πρόκειται για ελληνικές εταιρίες, οι οποίες θα εξακολουθήσουν να δουλεύουν με τον ίδιο τρόπο για τα επαγγελματικά ταξίδια. Η ΤUI θα αντικαταστήσει το TQ3 με ένα νέο brand name και συνεχίζει να εξειδικεύεται στον επαγγελματικό τουρισμό”.

Από την άλλη, όπως εξήγησε ο κ. Κώστας Γκιόκας, Country Manager της Carlson Wagonlit Travel, “με δεδομένο ότι η εξαγορά αυτή, αλλά και η γενικότερη ανακατάταξη που προκάλεσε σε παγκόσμιο επίπεδο, θα χρειαστεί κάποιο χρόνο έως ότου γίνει ουσιαστικά πραγματικότητα, δεν αναμένουμε να επηρεάσει άμεσα την Ελληνική αγορά του business travel. Φυσικά εντός του επόμενου εξαμήνου είναι πολύ πιθανό να δούμε πελάτες με διεθνή συμβόλαια να επιδιώκουν μία πιο σταθερή λύση, όσον αφορά τους προμηθευτές τους για επαγγελματικά ταξίδια”.

“Για την BTI Ελλάδας”, κατά τον κ. Ζαγογιάννη Θανάση, Γενικό Διευθυντή της BTI Ελλάδας, “η εξαγορά αυτή δεν αλλάζει κάτι”, αν και όπως πρόσθεσε “πιστεύουμε ότι με ένα δικό μας δίκτυο θα μπορέσουμε να διοχετεύσουμε πιο άμεσα νέες τεχνολογίες και προϊόντα στην αγορά”.

Στη συνέχεια, μιλώντας για τις συνέπειες της εξαγοράς αυτής σε παγκόσμιο επίπεδο ο κ. Γκιόκας υπογράμμισε πως “οι αλλαγές αυτές αντικατοπτρίζουν την δυναμική της αγοράς, τη σημασία της συνένωσης, της παγκόσμιας παρουσίας και της συνεχώς αυξανόμενης ανταγωνιστικής φύσης της αγοράς διαχείρισης επαγγελματικών ταξιδίων (business travel management)”, ενώ όπως πρόσθεσε “η αγορά του business travel σε παγκόσμιο επίπεδο, με βάση τα στοιχεία που διαθέτει η εταιρία μας, διαμορφώνεται ως εξής (μερίδια αγοράς)”:

  • American Express: 10,0%
  • Carlson Wagonlit Travel: 6,0%
  • Νέα εταιρεία BCD: 4,0%
  • TQ3 Navigant: 3,5%
  • Hogg Robinson/BTI: 2,0%

“Η TUI AG αποφάσισε να ολοκληρώσει τον κύκλο της συνεργασίας της με την Navigant International και να πουλήσει τα μερίδια που είχε στην TQ3 Travel Solutions Management Holding GmH στην BCD Holdings. Δημιουργείται μία νέα εταιρία που εξειδικεύεται στα επαγγελματικά ταξίδια, με μια ενιαία δομή ιδιοκτησίας και διαχείρισης. Το brand name της νέας εταιρίας θα ανακοινωθεί σύντομα, η δραστηριότητά της θα επεκταθεί και στις 5 ηπείρους και θα απασχολεί 10.000 άτομα. Το business travel της TUI, φέρνει στη νέα εταιρία ένα διεθνές πελατολόγιο, ένα σπουδαίο όνομα, μια ισχυρή και ηγετική θέση στον τομέα της τεχνολογίας καθώς και αναβαθμισμένες υπηρεσίες και τεχνογνωσία. Όλοι οι υπάρχοντες πελάτες που έχουν συμβόλαια συνεργασίας με την TQ3 θα επωφεληθούν από το νέο και δυναμικό οργανισμό και θα εξακολουθούν να έχουν τις ίδιες υπηρεσίες και προνόμια” ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαθανάσης, σχετικά με τις επιπτώσεις της εξαγοράς σε παγκόσμιο επίπεδο.

Επίσης, όπως επεσήμανε ο κ. Ζαγογιάννης, “για την Hogg Robinson/BTI δεν αλλάζει κάτι, καθώς είναι πολύ νωρίς ακόμη για επιπτώσεις, καθώς θα χρειαστούν αρκετοί μήνες, έως ότου η BTI ενσωματώσει πλήρως το νέο προϊόν της”.

Την άποψη ότι είναι πολύ νωρίς για οποιαδήποτε σχολιασμό της εξαγοράς εξέφρασε και ο κ. Δημήτρης Βερνέζος, Country Manager στην Ελλάδα της American Express, αν και για τον πρόεδρο της American Express, κ. Charles J. Petruccelli, η εξαγορά αυτή δεν αποτέλεσε έκπληξη, καθώς υπήρχαν φήμες για την εξαγορά πολλούς μήνες πριν. “Οι εταιρίες, που εμπλέκονται”, δήλωσε, “αναμφισβήτητα θα υποστούν δραματικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας τους και παροχής υπηρεσιών”, ενώ μιλώντας συγκεκριμένα για την American Express σημείωσε ότι “θα συνεχίσει την επικεντρωμένη δουλειά της, της οποίας στόχος είναι η παροχή εξειδικευμένων λύσεων και υψηλού επιπέδου ταξίδια στους πελάτες τους”.

Τέλος, πρέπει να σημειωθεί, όπως πολύ εύστοχα υπογράμμισε και ο πρόεδρος και Global CEO της TQ3 Travel Solutions, κ. Marc Hildebrand, “μέχρι να ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες νομικές διαδικασίες για την εξαγορά, οι οποίες αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Μάρτιο, οι δουλειές συνεχίζονται κανονικά”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top