Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Παρουσιάστηκε ο οδηγός "Ευρώ και Τουριστικές Επιχειρήσεις"

Βίκυ Καραντζαβέλου - 07 June 1999, 00:00

Τον αναλυτικό οδηγό "Ευρώ<.>

και Τουριστικές Επιχειρήσεις" παρουσίασαν από κοινού ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, ο Σύνδεσμος για τη Νομισματική Ένωση της Ευρώπης (ΑMUE), η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος και η τράπεζα EFG Eurobank.
Κατά την διάρκεια της παρουσίασης του οδηγού, ο Έλληνας Επίτροπος αρμόδιος για θέματα τουρισμού κ. Χρήστος Παπουτσής εξέφρασε την ανησυχία του για την καθυστέρηση που παρουσιάζουν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην μετάβαση στο ευρώ. Όπως επεσήμανε ο κ. Παπουτσής οι μεγάλες τουριστικές επιχειρήσεις έχουν πραγματοποιήσει πολλές προπαρασκευαστικές εργασίες. Αντίθετα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που αποτελούν το 95% των τουριστικών επιχειρήσεων έχουν καθυστερήσει. Επίσης, ο Έλληνας επίτροπος υπογράμμισε ότι οι τουριστικές επιχειρήσεις θα επηρεασθούν ιδιαίτερα έντονα από τα τρία έτη της μεταβατικής περιόδου που λήγει στις 31 Δεκεμβρίου 2001, καθώς μια εξαιρετικά υψηλή αναλογία των πληρωμών στον τουριστικό τομέα πραγματοποιείται χρησιμοποιώντας λογιστικό χρήμα. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις οι πληρωμές με ταξιδιωτικές επιταγές, ευρωεπιταγές, πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 50% των τουριστών. Και, πρόσθεσε ότι είναι ζωτικής σημασίας θέμα οι τουριστικές επιχειρήσεις να είναι σε θέση από την αρχή της μεταβατικής περιόδου να ανταποκριθούν σε όσους επιθυμούν να συνάψουν συμβάσεις και να κάνουν πληρωμές σε ευρώ.
Σε χαιρετισμό που απέστειλε ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Ευάγγελος Βενιζέλος επισήμανε ότι η έγκαιρη προσαρμογή των επιχειρηματιών του τουριστικού κλάδου αλλά και των δημόσιων υπηρεσιών στα νέα δεδομένα θα ελαχιστοποιήσει τον κίνδυνο μείωσης της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος σε σχέση με αυτό των άλλων κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που συμμετέχουν στην ΟΝΕ. Σύμφωνα με τον κ. Βενιζέλο η "μάχη" θα κριθεί στο επίπεδο των ευρύτερων υποδομών και ιδίως των υπηρεσιών που πρέπει να είναι ιδιαίτερα υψηλό καθώς η ποιότητα δεν είναι απλά ένα οργανωτικό μοντέλο ούτε ένα φετίχ αλλά είναι ταυτισμένη με ένα επιχείρημα με ένα στοιχείο το οποίο πουλιέται ακριβά στη διεθνή τουριστική αγορά.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top