Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
1st World Tourism Forum

Eulogio Bordas: Ξεχάστε τους Tour Operators και ετοιμαστείτε για Συμμαχίες, Ολοκληρώσεις, και Συγκέντρωση Δυνάμεων

Βίκυ Καραντζαβέλου - 20 February 2006, 00:00

Ο ερευνητής Eulogio Bordas από την ισπανική εταιρία THR, γνωστός στην Ελλάδα από τις πολυάριθμες συμμετοχές του σε σεμινάρια και συνέδρια, κατά τη διάρκεια του 1st World Tourism Forum, τόνισε ότι ο τουρισμός μέχρι το 2020 θα πενταπλασιάσει τα έσοδα του...

Ο ερευνητής Eulogio Bordas από την ισπανική εταιρία THR, γνωστός στην  Ελλάδα από τις πολυάριθμες συμμετοχές του σε σεμινάρια και συνέδρια, κατά<...>

τη διάρκεια του 1st World Tourism Forum, τόνισε ότι ο τουρισμός μέχρι το 2020 θα πενταπλασιάσει τα έσοδα του, ενώ οι συμμαχίες, οι ολοκληρώσεις και η συγκέντρωση δυνάμεων θα έρθουν σε μεγαλύτερη κλίμακα. «Οι παγκόσμιοι παίχτες θα γιγαντωθούν και θα δούμε κολοσσιαίες συγχωνεύσεις και εηαγορές. Θα εμφανισθεί ένα νέο σύστημα πωλήσεων όπου θα πρέπει να ξεχάσουμε τους tour operators με τη μορφή που τους ξέρουμε σήμερα. Οι μεγάλοι tour operators θα γίνουν ηλεκτρονικοί όπως είναι το expedia με αγοραστική δύναμη ακόμα μεγαλύτερη και από αυτή της TUI», είπε χαρακτηριστικά.

Οι κυβερνήσεις θα πρέπει να βοηθήσουν τις εταιρίες ώστε να δημιουργηθεί μια δυνατή αλυσίδα αξιών, ενώ ιδιαίτερη σημασία πρέπει να δοθεί στον ρόλο των Destination Management Companies (DMC), οι οποίες πουλούν εμπειρίες, που είναι και το ζητούμενο του σύγχρονου τουρίστα. Με δεδομένο ότι οι άνθρωποι αγαπούν τα επώνυμα προϊόντα (brands), στο μέλλον θα αναπτυχθούν ακόμα περισσότερο τα Σήματα Ποιότητας, (Quality Labels), τα οποία χρησιμοποιούνται ως εργαλείο μάρκετινγκ. Στη Γερμανία ήδη υπάρχουν 30 περίπου, ενώ στην Ισπανία 20. Οι προορισμοί θα πρέπει να παίξουν σε παγκόσμιο επίπεδο και να υιοθετήσουν μια παγκόσμια πολιτική όπως τα Κανάρια Νησιά που λανσάρονται ως τα καλύτερα νησιά του κόσμου. Συμπερασματικά, πρέπει να καταλάβουμε ότι μπαίνουμε σε μια νέα Εποχή, την Εποχή των Συναισθημάτων, (emotional society), η οποία μαζί με τις εμπειρίες δημιουργεί την Κοινωνία των Ονείρων, (Dream Society), όπου η αξία είναι η εμπειρία, που ποτέ δεν ξεχνούν οι τουρίστες.

Στο πάνελ με θέμα ‘Τουριστική Διπλωματία και Βιώσιμη Ανάπτυξη’, τονίσθηκε ότι η διπλωματία ενώνει ενώ ο ρόλος του τουρισμού σε αυτή είναι πολύ σπουδαίος. Ως παράδειγμα δόθηκε η περίπτωση του Λονδίνου όπου το 40% του πληθυσμού της πόλης δεν γεννήθηκε εκεί ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι 1,5 εκατ. Βρετανοί έχουν εξοχικά σπίτια στην Γαλλία, μια χώρα παραδοσιακά ‘εχθρική’ τους. Στην διπλωματική κίνηση που πρότεινε ο Στέλιος Χατζηιωάνου της easyJet για την ανάπτυξη αεροπορικών δρομολογίων χαμηλού κόστους μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας ο πρώην υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημήτρης Αβραμόπουλος είπε ότι συμφωνεί και μάλιστα έδωσε το παράδειγμα συνεργασίας της HATTA με την αντίστοιχη Τουρκική TOURSAB λέγοντας ότι στις μέρες μας γεννιέται η Τουριστική Διπλωματία. «Τα πολιτικά θέματα θα βρουν πιο εύκολα λύση αν έχει αναπτυχθεί μεταξύ των λαών τουρισμός, ο οποίος συμβάλει στην καλύτερη κατανόηση των ανθρώπων. Η συνεργασία HATTA – TOURSAB ήταν μέρος της πολιτικής μας για συνένωση των λαών. Ζούμε στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, και του πολίτη του κόσμου, ενώ ο τουρισμός είναι κλάδος που δεν φοβάται την παγκοσμιοποίηση, μάλιστα συμβάλει και σε αυτή», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Πολύ χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα που ανέφερε ο κ. Bordas λέγοντας ότι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, και όχι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή – όπως θα ήταν πιο φυσικό-, ζήτησε την τουριστική προβολή της Ευρώπης στις ΗΠΑ, ως μέρος της ενδυνάμωσης της διπλωματίας και της πολιτικής για αλλαγή της εικόνας του Αμερικάνου, που βλέπει την Ευρώπη ως ‘εχθρική’ προς την Αμερική.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top