Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Σημαντική αύξηση και πρόοδο στον στρατηγικό της σχεδιασμό παρουσίασε η Carlson Wagonlit Travel το 2005

Βίκυ Καραντζαβέλου - 04 Απρίλιος 2006, 00:00

Η Carlson Wagonlit Travel (CWT), η δεύτερη μεγαλύτερη παγκοσμίως εταιρία διαχείρισης ταξιδιών, ανακοίνωσε, πριν από λίγες μέρες, σημαντική αύξηση<...>

για το έτος 2005 και εξαιρετική πρόοδο στην εφαρμογή του σχεδίου ανάπτυξης της με ονομασία CWT 007.

Οι συνολικές πωλήσεις, υπό την επωνυμία CWT αυξήθηκαν κατά 12%, αγγίζοντας τα 22 δισ. δολάρια το 2005. Η ενιαία κίνηση - πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν από εξ ολοκλήρου ιδιόκτητα γραφεία της CWT - αυξήθηκε κατά 22%, αγγίζοντας τα 13,7 δισ. δολάρια. Τα καθαρά έσοδα της εταιρίας για το 2005 εμφάνισαν αύξηση, της τάξης του 15%, καθώς ανήλθαν στα 1,19 δισ. δολάρια, έναντι 1,04 δισ. δολαρίων το 2004. Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 81 εκατ. δολάρια, έναντι των 58 εκατ. δολαρίων χρόνο με το χρόνο. Το σύνολο των καθαρών κερδών της εταιρίας το 2005 άγγιξε τα 56 εκατ. δολάρια, έναντι 39 εκατ. δολαρίων το 2004.

Ο κ. Hubert Joly, πρόεδρος και chief executive officer της CWT απέδωσε τα κέρδη της εταιρίας στη γενική αύξηση της αγοράς επαγγελματικών ταξιδιών, στη διατήρηση πελατών και στη δυναμική νέων πωλήσεων που ανήλθαν πάνω από 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια για το 2005.  Όπως ανέφερε: “Η αύξηση αυτή επιβεβαιώνει την ποιότητα και το επίπεδο υπηρεσιών που παρέχουμε σε πελάτες παγκοσμίως, όπως επίσης και την αποτελεσματικότητα του παγκόσμιου, ενιαίου μας οργανισμού. Παράλληλα, αποδεικνύει ότι σημειώνουμε εξαιρετικά μεγάλη πρόοδο στο να καταστήσουμε την CWT ως μια εταιρία υψηλών τεχνολογικά προδιαγραφών και παροχής επαγγελματικών υπηρεσιών, παρέχοντας εξοικονόμηση, υπηρεσίες και ασφάλεια στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο”. Ο κ. Joly πρόσθεσε πως “στους πρώτους δύο μήνες του 2006, η CWT έχει ήδη να επιδείξει 600 εκατομμύρια δολάρια από νέες πωλήσεις, μη συμπεριλαμβανομένων στο ποσό αυτό τις ανανεώσεις συμβολαίων”.

Ακόμη, ο πρόεδρος και chief executive officer της CWT υπογράμμισε πως “η διαφορά μεταξύ αύξησης κίνησης και εσόδων το 2005 επιβεβαίωσε την ηγετική θέση της CWT στην ώθηση της υιοθέτησης ηλεκτρονικών εφαρμογών (on-line adoption) από τους πελάτες της σε παγκόσμιο επίπεδο”. Επιπρόσθετα, ο κ. Joly παρατήρησε ότι “η μικρότερης τάξεως αύξηση των εσόδων στο δεύτερο εξάμηνο του 2005 σχετίζεται πρωτίστως με την μεγαλύτερη βάση εσόδων, που είχε η εταιρία στο δεύτερο εξάμηνο του 2004, εξαιτίας της εξαγοράς των Maritz και Protravel τον Μάιο της ίδιας χρονιάς”.

Στο τέλος του 2004, βασισμένη σε μία εις βάθος ανασκόπηση της αγοράς επαγγελματικών ταξιδιών, η CWT παρουσίασε έναν τριετή στρατηγικό σχεδιασμό ανάπτυξης (CWT 007). Αυτό οδήγησε στην διαμόρφωση της αποστολής της CWT, ως εξής:

  • Να προσφέρει την μέγιστη δυνατή υποστήριξη στην διαχείριση και επεξεργασία ταξιδιωτικών αναγκών, όσον αφορά το κόστος, την ποιότητα και το επίπεδο υπηρεσιών.
  • Να είναι η πλέον αποτελεσματική εταιρία διαχείρισης επαγγελματικών ταξιδίων, παρέχοντας συμβουλευτικές υπηρεσίες, ενσωματώνοντας συστήματα και νέες τεχνολογίες.
  • Να είναι ο προτιμητέος προμηθευτής παροχής υπηρεσιών που σχετίζονται με τα επαγγελματικά ταξίδια και τις υπηρεσίες ασφαλείας.

Όπως αποδεικνύεται από την κεκτημένη ταχύτητα που έχει αναπτύξει η CWT το 2005, εμφάνισε σημαντική πρόοδο στην επίτευξη της αποστολής της, καθώς και στις επτά στρατηγικές προτεραιότητες, που είχε θέσει:

Ενσωμάτωση των νέων εταιριών:

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων δύο χρόνων, η CWT πραγματοποίησε επτά εξαγορές (Maritz Corporate Travel, Protravel και OnBoard το 2004, CWT Brazil, CWT Mexico, Frantour και Raiffeisen Reisen το 2005). Η ενσωμάτωση των παραπάνω εταιριών στο δίκτυό της ολοκληρώθηκε ομαλά, με σημαντικά οφέλη όσον αφορά το κόστος λειτουργίας.

Ηλεκτρονικές κρατήσεις:

Η CWT έχει δεσμευτεί να υποστηρίξει τους πελάτες της στην υιοθέτηση ηλεκτρονικών εφαρμογών σε παγκόσμιο επίπεδο. Την περασμένη χρονιά σημειώθηκε εξαιρετική πρόοδος, καθώς οι ηλεκτρονικές κρατήσεις (on-line) της CWT αυξήθηκαν κατά 48%, σε σχέση με το 2004. Στις Η.Π.Α., πάνω από το 50% των εμπορικών συναλλαγών της εταιρίας πραγματοποιούνται πλέον ηλεκτρονικά. Στην Ευρώπη, όπου οι ηλεκτρονικές κρατήσεις ξεκίνησαν αργότερα σε σχέση με τις Η.Π.Α., η CWT δημιούργησε το CWT Online Implementation Group το 2005, στην προσπάθεια της να βοηθήσει τους πελάτες της συνολικά, από τον προσδιορισμό και ανάπτυξη της ηλεκτρονικής τους στρατηγικής μέχρι την εφαρμογή και υιοθέτησή της. Το 2005 οι ηλεκτρονικές κρατήσεις της CWT στην Ευρώπη παρουσιάστηκαν αυξημένες, κατά 51%, σε σχέση με το 2004. Στην Αυστραλία, η αύξηση στις ηλεκτρονικές κρατήσεις το 2005 ανήλθε στο 158% εν συγκρίσει με το 2004, ποσοστό που αναλογεί στο 15% των κρατήσεων της εταιρίας για τη χώρα.

Βελτιστοποίηση Προγράμματος:

Βασική παράμετρος της αποστολής της CWT είναι να βοηθήσει τους πελάτες της να βελτιστοποιήσουν το πρόγραμμα ταξιδιού τους. Η CWT διαθέτει περισσότερους από 700 επαγγελματίες σε όλο τον κόσμο, έναντι 470 το 2004, οι οποίοι ασχολούνται αποκλειστικά με αυτήν την δραστηριότητα. Μεταξύ αυτών, συμπεριλαμβάνονται σύμβουλοι από το CWT Solutions Group, διαχειριστές λογαριασμών και προγραμμάτων, όπως και ειδικοί στην παροχή πληροφοριών. Το 2005 η CWT επέκτεινε το πρόγραμμα Solutions Group στην περιοχή της Ασίας - Ειρηνικού, ενώ αναβάθμισε περαιτέρω τη δυνατότητα καταγραφής και ανάλυσης στοιχείων και επένδυσε στην κωδικοποίηση και εφαρμογή καλύτερων πρακτικών για τη βελτιστοποίηση των ταξιδιωτικών προγραμμάτων. Η CWT επίσης ίδρυσε το Carlson Wagonlit Travel Management Institute, ώστε να διεξάγει έρευνες, βάση στοιχείων, για τις διάφορες περιπτώσεις του αποτελεσματικού τρόπου διαχείρισης ταξιδιών. Ως αποτέλεσμα, τα έσοδα της CWT από το πρόγραμμα βελτιστοποίησης αυξήθηκαν κατά 17% το 2005 έναντι το 2004. Επίσης, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το 20% των πελατών, που χρησιμοποίησαν τις συμβουλευτικές υπηρεσίες της CWT, δεν ήταν πελάτες της στον τομέα των ταξιδίων.

Κρατήσεις ξενοδοχείων:

Η CWT αναγνωρίζει ότι οι εταιρίες συχνά δαπανούν για τη διαμονή, όσα και για τις αερομεταφορές, και ότι στον τομέα αυτό υπάρχουν εξαιρετικές ευκαιρίες για εξοικονόμηση χρημάτων αν τα έξοδα αυτά συγκεντρωθούν. Παρ` όλ` αυτά μεγάλα τμήματα των εξόδων διαμονής, πολύ συχνά δεν λαμβάνονται υπόψη στο εταιρικό πρόγραμμα διαχείρισης ταξιδιών. Η CWT, για το λόγο αυτό, συνεργάζεται με τους πελάτες της για να συνειδητοποιήσουν το μέγεθος των εξόδων τους, ώστε να τους βοηθήσει να βελτιστοποιήσουν τον συνολικό προϋπολογισμό ταξιδιών τους. Το 2005, οι κρατήσεις ξενοδοχείων της CWT αυξήθηκαν κατά 25% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.

Οι πωλήσεις σε Παγκόσμιους Λογαριασμούς και στη Μεσαία Αγορά:

Τα αποτελέσματα της έρευνας του Δείκτη Επαγγελματικών Ταξιδιών (Business Travel Indicator) της CWT, η οποία συντάχθηκε τον περασμένο φθινόπωρο και αφορούσε τις 12 μεγαλύτερες αγορές επαγγελματικών ταξιδιών παγκοσμίως, αποκάλυψε ότι ένα συνολικό πρόγραμμα ταξιδιών σε παγκόσμιο επίπεδο αποτελεί προτεραιότητα για πολλές εταιρίες. Η CWT, σήμερα δραστηριοποιείται σε 150 χώρες και αναπτύσσει πλήρως σε παγκόσμιο επίπεδο σύνολο προϊόντων και υπηρεσιών (CWT Portrait(r), CWT Discovery(r), CWT Guardian(r), CWT Harp(r)). Το 2005, η CWT ίδρυσε το τμήμα Global Accounts and Solutions, προκειμένου να υποστηρίξει τους πελάτες που λειτουργούν προγράμματα ταξιδιών σε δύο ή περισσότερες περιοχές, ώστε να απολαμβάνουν πλήρως τα οφέλη της ενσωμάτωσης.

Παράλληλα, η CWT επικεντρώνεται ιδιαίτερα στην περαιτέρω επέκτασή της στην μεσαία αγορά σε περιοχές `κλειδιά`. Αναγνωρίζοντας ότι οι ιδιαιτερότητες της μεσαίας αγοράς απαιτούν στοχευμένη προσφορά, τον περασμένο χρόνο η CWT ανέπτυξε το CWT Connect Express and CWT Connect Business, μια ηλεκτρονική συνολική λύση σχεδιασμένη για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις αντιστοίχως. Αυτή η νέα προσφορά της CWT θα εφαρμοστεί στην Ευρώπη κατά το πρώτο εξάμηνο του 2006 και ακολούθως σε άλλη μέρη του κόσμου.

Συνολικά αυτές οι προσπάθειες είχαν ως αποτέλεσμα τη διατήρηση πελατών σε μεγάλο βαθμό και αύξηση νέων πωλήσεων πλέον των 1,3 δισ. δολαρίων το 2005. 

Γεωγραφική Επέκταση:

Η CWT επικεντρώνεται επίσης στην ενίσχυση της παρουσίας της σε περιοχές `κλειδιά` σε παγκόσμιο επίπεδο. Το 2005, οι πωλήσεις από ιδιόκτητες εταιρίες της CWT και κοινοπραξιών αυξήθηκαν κατά 20% στην Νότια Αμερική, 18% στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική, και 60% για τις υπόλοιπες περιοχές του κόσμου. Οι χώρες, που εμφάνισαν την μεγαλύτερη αύξηση ήταν η Αυστραλία, η Κίνα, η Γερμανία, η Ινδία και η Ιταλία.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top