Οι μεγαλύτεροι tour operators της Αγγλίας όπως ο Airtours Holidays, ο JMC, και ο First Choice ψάχνουν διάφορους τρόπους για να μειώσουν τα κόστη τους. Ένας από αυτούς είναι η […]
Οι μεγαλύτεροι tour operators της Αγγλίας όπως ο
Σύμφωνα με τον κ. Richard Carrick διευθυντή διανομής της Airtours Holidays οι περισσότεροι τουριστικοί πράκτορες όπως και οι τουρίστες δεν δίνουν σημασία στις τιμές που αναγράφονται στην μπροσούρα αλλά αναζητούν εκπτώσεις ή διαφορετικές τιμές. Έτσι οι tour operators δεν χρειάζεται να αναγράφουν τις τιμές τους πάνω στις μπροσούρες αφού οι περισσότεροι τουριστικοί πράκτορες τις χρησιμοποιούν απλά σαν οδηγό.
Με αυτό τον τρόπο θα εξοικονομηθούν εκατοντάδες χιλιάδες λίρες που ξοδεύονται από τους tour operators για τις ανατυπώσεις των μπροσούρων τους.
Ο κ. Andrews Dickson, από το St Andrews Travel, δήλωσε ότι θα πρέπει παρόλα αυτά να υπάρχει στις μπροσούρες μια ένδειξη για τις τιμές των ξενοδοχείων ώστε να μπορεί ο μελλοντικός τουρίστας να κάνει κάποια σύγκριση μεταξύ των ξενοδοχείων.
Ο διευθυντής της First Choice κ. Dermot Blastland ανέφερε ότι οι τιμές δεν χρειάζεται να αναφέρονται στις μπροσούρες γιατί δεν είναι δυνατό να είναι απόλυτα ενημερωμένες. Επιπλέον, οι τιμές υπάρχουν στο Internet όπου υπάρχει και η δυνατότητα να αλλάζουν ανά πάσα στιγμή.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.