Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Απεγνωσμένες προσπάθειες για μείωση κόστους από τους Άγγλους tour operators

Θοδωρής Κουμέλης - 10 Ιούλιος 2000, 00:00

Οι μεγαλύτεροι tour operators της Αγγλίας όπως ο Airtours<.> Holidays, ο JMC<.>, και ο First Choice<.> ψάχνουν διάφορους τρόπους για να μειώσουν<...>

τα κόστη τους. Ένας από αυτούς είναι η εκτύπωση των μπροσούρων τους χωρίς καθόλου τιμές, με σκοπό να τυπώνουν μια μόνο έκδοση κάθε χρόνο αντί των τεσσάρων που τυπώνουν μέχρι σήμερα.
Σύμφωνα με τον κ. Richard Carrick διευθυντή διανομής της Airtours Holidays οι περισσότεροι τουριστικοί πράκτορες όπως και οι τουρίστες δεν δίνουν σημασία στις τιμές που αναγράφονται στην μπροσούρα αλλά αναζητούν εκπτώσεις ή διαφορετικές τιμές. Έτσι οι tour operators δεν χρειάζεται να αναγράφουν τις τιμές τους πάνω στις μπροσούρες αφού οι περισσότεροι τουριστικοί πράκτορες τις χρησιμοποιούν απλά σαν οδηγό.
Με αυτό τον τρόπο θα εξοικονομηθούν εκατοντάδες χιλιάδες λίρες που ξοδεύονται από τους tour operators για τις ανατυπώσεις των μπροσούρων τους.
Ο κ. Andrews Dickson, από το St Andrews Travel, δήλωσε ότι θα πρέπει παρόλα αυτά να υπάρχει στις μπροσούρες μια ένδειξη για τις τιμές των ξενοδοχείων ώστε να μπορεί ο μελλοντικός τουρίστας να κάνει κάποια σύγκριση μεταξύ των ξενοδοχείων.
Ο διευθυντής της First Choice κ. Dermot Blastland ανέφερε ότι οι τιμές δεν χρειάζεται να αναφέρονται στις μπροσούρες γιατί δεν είναι δυνατό να είναι απόλυτα ενημερωμένες. Επιπλέον, οι τιμές υπάρχουν στο Internet όπου υπάρχει και η δυνατότητα να αλλάζουν ανά πάσα στιγμή.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top