Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Η ακτοπλοΐα από την πλευρά του ταξιδιώτη

Βίκυ Καραντζαβέλου - 12 Ιούλιος 2000, 00:00

Η ελληνική ακτοπλοΐα εκσυγχρονίζεται… από την πλευρά όμως των ακτοπλοϊκών εταιριών, γιατί αν τύχει κάποιος να βρίσκεται στη θέση του απλού ταξιδιώτη μάλλον διαφορετικά θα δει τα πράγματα<...>

.
Η μεταφορά από τον Πειραιά προς τα 'τουριστικά' και 'πιο ανεπτυγμένα' νησιά γίνεται με ταχύπλοα σκάφη νέας τεχνολογίας σε σαφώς λιγότερες ώρες, σε κλίμα πιο άνετο, κλιματιζόμενο, και με προσωπικό ευγενικό.
Η μεταφορά όμως από  νησί σε νησί, όταν γίνεται (γιατί δεν γίνεται πάντα), έχετε υπόψη σας πως γίνεται;
Δραματική εμπειρία. Αν θελήσει κάποιος να μεταφερθεί από τη Μήλο για παράδειγμα στη Φολέγανδρο που βρίσκεται 2 ώρες μακριά, το μόνο που έχει να κάνει είναι να πάει με το Γεώργιος Express, (μόνο κατ΄όνομα express), της Άγιος Γεώργιος Ναυτιλιακή Ν.Ε. στην Πάρο, μέσω Σίφνου, και Σερίφου, και από την Πάρο με κάποιο από τα καράβια της Hellas Ferries, μέσω Νάξου, Ίου, και Σίκινου στην Φολέγανδρο. Χρόνος διαδρομής, ΜΟΝΟ 14 ώρες μαζί με την 2ωρη καθυστέρηση στην Πάρο. Ταχύτατη μεταφορά!! Στο ταξίδι του συχνά θα τον συνοδεύουν ζώα τα οποία πάνε από τα νησιά στην Πάρο για σφάξιμο πάνω σε ανοικτάφορτηγά και αποχετεύονται στο γκαράζ του πλοίου! Κατά την έξοδο των επιβατών και μαζί των ζώων στην Πάρο το θέαμα και η μυρωδιά είναι ότι καλύτερο θα μπορούσε να συνοδεύσει τους τουρίστες στις διακοπές τους. Άνθρωποι και ζώα μαζί… Καλές διακοπές!
Το ενδιαφέρον του λιμενικού σώματος της Πάρου είναι πραγματικά πολύ μεγάλο… "Μάλλον δεν είναι δική μας αρμοδιότητα. Μπορείτε να κάνετε καταγγελία στον Πειραιά!" απάντησαν σε σχετική ερώτηση μας.
Γενικά κάποιος που ταξιδεύει με τα καράβια της ακτοπλοΐας μας έχει να αντιμετωπίσει εκτός από τις καθυστερήσεις, την ελλιπή ενημέρωση των δρομολογίων, την ανυπαρξία δρομολογίων, και την αγένεια του πληρώματος. Η γενική εντύπωση που μένει από τα καράβια είναι ότι μάλλον θα πρέπει οι μεγάλες ακτοπλοϊκές εταιρίες εκτός από τα κεφάλαια που ξοδεύουν για τον εκσυγχρονισμό του στόλου τους να ξοδέψουν και μερικά (σαφώς πολύ λιγότερα) και για την εκπαίδευση του προσωπικού και των αξιωματικών τους. Η εκπαίδευση τους θα πρέπει να γίνεται με βάση την ξενοδοχειακή εκπαίδευση, γιατί τα απλά καράβια λειτουργούν σαν ξενοδοχείο και όχι σαν στρατός με τους επιβάτες να περνάνε τα καψώνια. Η ανυπαρξία διαθέσιμης καμπίνας όταν υπάρχει κομμένο εισιτήριο, μάλλον δικό τους πρόβλημα είναι και όχι του επιβάτη. Σαφώς δεν είναι και πρόβλημα του τοπικού πράκτορα που το έκοψε, ιδίως την σημερινή εποχή που έχει μπροστά του τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Αν η χρήση του υπολογιστή δεν είναι η εξακρίβωση της διαθεσιμότητας εισιτηρίων και καμπίνων, τότε τι είναι; η εκτύπωση του εισιτηρίου με τυπωμένα και όχι χειρόγραφα γράμματα;
Για να μην αναφέρουμε το δραματικό πρόβλημα ότι είναι αδύνατος ο έγκαιρος σχεδιασμός ακτοπλοϊκού ταξιδιού τον Αύγουστο γιατί δεν έχουν ανακοινωθεί τα δρομολόγια ακόμα. Από τώρα θέλετε δρομολόγια, καθίστε να δούμε αν θα ζούμε μέχρι τον Αύγουστο.
Τελειώνοντας, θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες στον τουρισμό οι οποίοι οργώνουν την Ευρώπη και όχι μόνο, για να προβάλουν τουριστικά τη χώρα μας και να αλλάξουν την κακή εικόνα που δημιουργούν στους τουρίστες περιστατικά σαν και αυτά.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top