Τελευταία νέα
ΑρχικήΟδικές ΜεταφορέςΟδικός ΤουρισμόςΣτην τελική ευθεία για την κατασκευή της Ιονίας Οδού

Στην τελική ευθεία για την κατασκευή της Ιονίας Οδού

Με προϋπολογισμό τριπλάσιο από αυτό της ζεύξης Ρίου – Αντιρρίου μπαίνει στην τελική ευθεία για την έναρξη της κατασκευής τουο οδικός άξονας Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – […]

Με προϋπολογισμό τριπλάσιο από αυτό της ζεύξης Ρίου – Αντιρρίου μπαίνει στην τελική ευθεία για την έναρξη της κατασκευής του<…>ο οδικός άξονας Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα, όπως τουλάχιστον ανέφερε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, κ. Γιώργος Σουφλιάς. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου είναι της τάξεως του 1,8 δις ευρώ, ενώ το έργο εντάσσεται στο πρόγραμμα “Δρόμοι Ανάπτυξης” που περιλαμβάνει 7 μεγάλα οδικά έργα, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 7 δισ. ευρώ.

Όπως δήλωσε ο υπουργός, “μετά από πολύ δουλειά και μελέτη πλέον μπαίνουμε στην τελική ευθεία για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού του έργου. Από τις 13 Νοεμβρίου του 2005 οι υποψήφιοι όμιλοι είχαν παραλάβει τις μελέτες και προσχέδιο της σύμβασης παραχώρησης. Την προηγούμενη εβδομάδα παρέλαβαν τα τελικά τεύχη δημοπράτησης και την διακήρυξη και καλούνται να υποβάλλουν τις δεσμευτικές προσφορές τους στις 9 Οκτωβρίου 2006, με στόχο να έχουμε αναδείξει τον προσωρινό ανάδοχο του έργου μέχρι το τέλος του 2006”. Συνεχίζοντας αναφέρθηκε στη δυσκολία του έργου. “Το έργο αυτό είναι αναμφίβολα το μεγαλύτερο και δυσκολότερο από τα 7 έργα του προγράμματος “Δρόμοι Ανάπτυξης” που προωθούμε. Είναι ένα έργο μαμούθ. Το μεγαλύτερο σε οικονομικό και κατασκευαστικό αντικείμενο που προωθήθηκε ποτέ στην Ελλάδα και που θα κατασκευασθεί με την μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης. Είναι από τα δυσκολότερα έργα που προωθούμε και έπρεπε να εξασφαλίσουμε την οικονομική βιωσιμότητα του έργου επιλέγοντας την βέλτιστη τεχνοκρατική λύση για ένα έργο 365,4 χιλιομέτρων εκ των οποίων θα κατασκευαστούν τα 283,7 χιλιόμετρα και θα βελτιωθούν τα υπόλοιπα 81,7 χλμ”.

Ο κ. Σουφλιάς επεσήμανε ότι και γι` αυτό το έργο το Μάρτιο του 2004, όπου και ανέλαβε το υπουργείο, δεν παρέλαβε τίποτα άλλο εκτός από την προεπιλογή των ομίλων. Όλες οι μελέτες – οδοποιίας, περιβαλλοντικές, γεωλογικές κ.α. έγιναν τα δύο τελευταία χρόνια και αυτό για όποιον έχει γνώσεις με τόσες πολλές και τόσο σημαντικές μελέτες σ` αυτή την τόσο δύσκολη περιοχή, αποτελεί άθλο. Εργάστηκαν εντατικά και μελέτησαν το κατασκευαστικό αντικείμενο του έργου πλήθος ειδικών και εκλήθησαν και ειδικοί εμπειρογνώμονες από το εξωτερικό. Μελετήθηκαν πολλές λύσεις και τελικά οι ειδικοί κατέληξαν στη βέλτιστη χάραξη που σε άλλα σημεία ακολουθεί τη χάραξη του σημερινού δρόμου και σε άλλα όχι.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024