Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Σε τροχιά ανόδου στοχεύει ο LTU Touristik για τον φετινό χειμώνα

Θοδωρής Κουμέλης - 31 July 2000, 00:00

Ο LTU<.> Touristik στρέφεται προς την ανάπτυξη της χειμερινής περιόδου μετά από το φτωχό ξεκίνημα<...>

της καλοκαιρινής περιόδου. Προς το παρόν, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο Δρα Peter Fankhauser τα αποτελέσματα του φετινού καλοκαιριού είναι πολύ πιο χαμηλά από τα περσινά. Παρόλα αυτά τις τελευταίες εβδομάδες οι αριθμοί των κρατήσεων έχουν διπλασιαστεί. Ο κ. Fankhauser όμως δήλωσε ότι τα αποτελέσματα της περσινής χρονιάς θα επιτευχθούν την επόμενη χρονιά. Όμως δεν ήταν έτοιμος να κάνει μια συγκεκριμένη πρόβλεψη για το 2000, λόγω της απρόβλεπτης κατάστασης της αγοράς. Για το 2000, η αύξηση της αγοράς για την LTU θα είναι 7%. Η διοίκηση της LTU πιστεύει ότι η εταιρία θα γνωρίσει τον ρυθμό ανάπτυξης που πρέπει μόλις οι πωλήσεις της, που έχουν καθηλωθεί τα τελευταία χρόνια, σημειώσουν αύξηση.
Τα Κανάρια Νησιά θα παίξουν σημαντικό ρόλο για την φετινή χρονιά. Τον περασμένο χειμώνα η LTU Touristik γνώρισε μεγάλη πτώση και πλήρωσε μεγάλες αποζημιώσεις για τις μειωμένες κρατήσεις. Τα Κανάρια που έχουν το 15% των γενικών πωλήσεων της εταιρίας δεν πήγαν καλά ούτε την καλοκαιρινή περίοδο. Ο κ. Eberhard Wulkop, διευθυντής πωλήσεων της LTU είναι πιο αισιόδοξος, 'στο μέλλον περιμένουμε μια τάση μακριά από τους ακριβούς προορισμούς του δολαρίου και μια στροφή προς τα Κανάρια Νησιά', ανέφερε. Επίσης, και τα νησιά Βαλεαρίδες ακολούθησαν την πορεία των Καναρίων Νήσων. Η πτώση στις πωλήσεις ήταν 10% σε αυτές τις περιοχές. Ο κ. Helmut Held γενικός διευθυντής ανακοίνωσε ότι αυτό δεν είναι έκπληξη. Είναι ενοχλημένος από τα προβλήματα του νερού που υπάρχουν σε αυτές τις περιοχές και των οικολογικών νόμων στη Μαγιόρκα. Την περασμένη χρονιά η αύξηση στις πωλήσεις της Μαγιόρκας ήταν 15%, και σε σχέση με την φετινή χρονιά η κατάσταση είναι σταθερή.
Οι πωλήσεις στην Τουρκία του LTU είναι στα επίπεδα του 1997 και 1998, προσελκύοντας 88% περισσότερους τουρίστες μετά από την κρίση των προηγούμενων χρόνων.
Ο κ. Held είναι σίγουρος ότι η επιτυχία της Τουρκίας έχει γίνει σε βάρος της Ελλάδας, όπου οι κρατήσεις έχουν πέσει κατά 5%.
Ένας άλλος κύριος προορισμός είναι η Ιταλία, όπου το εκτεταμένο πρόγραμμα των πωλήσεων έχει σαν αποτέλεσμα αύξηση 70%. Η Αίγυπτος επίσης, έχει παρουσιάσει αύξηση της τάξεως του 140%, ενώ οι άλλοι προορισμοί της Βορείου Αφρικής έχουν μικρή πτώση.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top