Αύξηση παρουσίασε η αεροπορική κίνηση στη γραμμή Αθήνας-
. Η αύξηση είναι της τάξεως του 32% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι, σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Η Ρόδος κατέχει την 3η θέση στην επιβατική κίνηση στις πτήσεις που έχουν
αφετηρία την Αθήνα, μετά την Αθήνα και το Ηράκλειο.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις αν υπήρχε δυνατότητα δρομολόγησης και άλλων αεροσκαφών η αύξηση της κίνησης προς τη Ρόδο θα άγγιζε τους καλοκαιρινούς μήνες το 100%.
Στη μεγάλη αυτή αύξηση συνέβαλε και το γεγονός της κίνησης των ετεροδημοτών ψηφοφόρων των εκλογών. Παρόλα αυτά όμως εκτιμάται ότι η αύξηση στις εσωτερικές αερομεταφορές έχει παγιωθεί. Ως συνέπεια αναμένεται ακόμα μεγαλύτερη αύξηση το 2o εξάμηνο του 2000 λόγω της ανόδου της τουριστικής κίνησης.
Παρά τις πρόσφατες αυξήσεις των τιμών, οι αεροπορικοί ναύλοι κινούνται σε ανταγωνιστικές τιμές σε σύγκριση με αντίστοιχες άλλων μεταφορικών μέσων, αν αναλογιστούμε την ποιότητα και το μειωμένο χρόνο που προσφέρει το αεροπλάνο. Τη μερίδα του λέοντος την έχει η Ο.Α. κατέχοντας το 52% της κίνησης του εσωτερικού χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι η κερδισμένη, αφού από την μεγάλη αύξηση κατά 26% της "πίττας" της κίνησης του εσωτερικού η Ο.Α. όχι μόνο δεν κατάφερε να πάρει μερίδιο αλλά και να ρίξει το ποσοστό της από 76% που είχε πέρυσι την ίδια περίοδο σε 52% φέτος, χάνοντας 24 ολόκληρες ποσοστιαίες μονάδες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της
, η "πίττα" των 489.376 επιβατών του 1999 στη γραμμή Αθηνών-Ρόδου μοιράστηκε ως εξής:
Το Α' εξάμηνο του 2000 η "πίττα" μοιράζεται ως εξής: