Με κοινή ανακοίνωση στο Λονδίνο και στο Παρίσι, πέντε διεθνείς αλυσίδες ξενοδοχείων με αξία πάνω από 100 δισ. αγγλικές λίρες παρουσίασαν<...>
την απόφαση τους για την δημιουργία ενός κοινού κόμβου, που όπως χαρακτηριστικά είπαν θα αποτελεί ένα 'virtual market-place' και θα απευθύνεται επίσης σε επιχειρήσεις.
Αρχικά, αυτή η δημιουργία θα γίνει από την
, την Bass (Leisure Retail and Hotels & Resorts), την GranadaCompass, την Hilton International, και την Whitbread, και φυσικά τους προμηθευτές τους και τους πελάτες τους.
Όσο θα περνάει ο καιρός και ο κόμβος θα αναπτύσσεται θα συμπεριλάβει και άλλα μέλη.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση ο κόμβος θα παρέχει ένα μεγάλο εύρος από υπηρεσίες, που θα έχουν σαν αποτέλεσμα το όφελος των αγοραστών και των προμηθευτών της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, όπως και των πελατών της.
Οι εμπνευστές του πιστεύουν ότι θα σηματοδοτήσει μια νέα εποχή στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Μέσα στον Φθινόπωρο του 2000 θα έχει ολοκληρωθεί το επιχειρησιακό του σχέδιο και η υλοποίηση του θα ξεκινήσει στις αρχές του 2001.