Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςO Δρ. Δημήτριος Μπούχαλης στο Philoxenia Destination Marketing Workshop

O Δρ. Δημήτριος Μπούχαλης στο Philoxenia Destination Marketing Workshop

Ο διαρκώς αυξανόμενος ρόλος του Internet στην επιλογή – και κράτηση – ενός προορισμού είτε για διακοπές είτε για επαγγελματικά ταξίδια είναι πλέον μια πραγματικότητα. `Αρα και το e-Marketing Προορισμών, το θέμα της ομιλίας του Δρα Μπούχαλη στο Philoxenia Destination Marketing Workshop, είναι κλειδί…

Ο διαρκώς αυξανόμενος ρόλος του Internet στην επιλογή – και κράτηση – ενός προορισμού είτε για διακοπές είτε για επαγγελματικά ταξίδια είναι πλέον μια πραγματικότητα. `Αρα και το e-Marketing Προορισμών, το θέμα της ομιλίας<…>του Δρα Μπούχαλη στο Philoxenia Destination Marketing Workshop, είναι κλειδί για την επιτυχή ανάπτυξη και το marketing ενός προορισμού.

Ο Δρ Δημήτριος Μπούχαλης είναι επικεφαλής του μεταπτυχιακού, MSc Tourism Marketing, Διευθυντής Έρευνας eTourism (CeTR) και καθηγητής στη Διοίκηση Επιχειρησιακών Πληροφόρησης (Business Information Management) στο Πανεπιστήμιο του Surrey. Είναι επίσης επισκέπτης καθηγητής του MBA στο Ξενοδοχειακό Μάνατζμεντ του Institut de Management Hotelier International (Cornell University-Ecole Superieure des Sciences Economiques et Commerciales ESSEC) στο Παρίσι και στο Πανεπιστήμιο του Aveiro της Πορτογαλίας. Θεωρείται αυθεντία στις επιπτώσεις των Τεχνολογιών Επικοινωνίας και Πληροφόρησης (ICTs) στη βιομηχανία τουρισμού, τη διαχείριση των καναλιών διανομής του τουριστικού προϊόντος, καθώς επίσης και το τουριστικό μάρκετινγκ και μάνατζμεντ.

Είναι συγγραφέας του βιβλίου `eTourism: Στρατηγική τεχνολογία πληροφοριών για τον τουρισμό` από τις εκδόσεις PEARSON (Prentice/Financial Times) και συν-επιμελητής του βιβλίου `Κανάλια Διανομής του Τουρισμού` (Distribution Channels of Tourism). Έχει συν-επιμεληθεί επίσης το βιβλίο “Συμμαχίες Διαχείρισης στη Παγκόσμια Βιομηχανία Φιλοξενίας και Τουρισμού” (“Managing alliances in the global hospitality and tourism industry”), καθώς επίσης σε σειρά τριών βιβλίων στην πληροφορική και τον τουρισμό.

Κατά τον Δρα Μπούχαλη: «Η επιτυχία των Προορισμών στο μέλλον, θα προσδιοριστεί από την ικανότητά τους να χρησιμοποιήσουν μια ευρεία γκάμα διαδραστικών (interactive) τεχνολογιών προκειμένου να προσδιορίσουν αυτό που προσφέρουν, να έρθουν σε επαφή με τους καταναλωτές, να υποστηρίξουν τις ΜΜΕ και να ενοποιήσουν το «προϊόν» που προσφέρουν ώστε να αναπτύξουν το brand τους on-line και off-line. Η τεχνολογία και τα ‘συστήματα προορισμών’ είναι πλέον εργαλεία καίριας σημασίας για το στρατηγικό και λειτουργικό μάνατζμεντ. Ο οραματισμός και η τεχνολογία με άξονα το μάρκετινγκ είναι καίριας σημασίας για τους ανταγωνιστικούς προορισμούς του μέλλοντος».

Το Philoxenia Destination Marketing Workshop είναι ένα ημερήσιο εκπαιδευτικό σεμινάριο που θα γίνει στις 15 Νοεμβρίου 2006, στα πλαίσια της Philoxenia στη Θεσσαλονίκη. Τα υπόλοιπα θέματα του σεμιναρίου, που επίσης θα αναπτυχθούν από ομιλητές εγνωσμένου κύρους (θα ανακοινωθούν σύντομα) είναι:

  • Έρευνα Αγοράς και Στρατηγική Ανάλυση
  • Θέματα Ποιότητας για την Ανάπτυξη Προορισμών
  • e-Marketing για Τουριστικούς Προορισμούς
  • Σύσταση Αποτελεσματικών Οργανισμών Τουριστικής Προβολής/Convention & Visitors Bureaux
  • Συνεργασία Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα για Αποτελεσματικότερο Μάρκετινγκ Προορισμών
  • Μελέτη Περίπτωσης Ελληνικών Προορισμών

Πρόεδρος του συνεδρίου είναι ο Δρ. `Αρης Ίκκος, Γενικός Διευθυντής της JBR Hellas, και το μοναδικό μέλος της διεθνούς ένωσης συμβούλων International Society of Hospitality Consultants (ISHC) στην Ελλάδα.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024