Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Δύο νέα αεροπλάνα για την Ολυμπιακή Αεροπλοΐα

Βίκυ Καραντζαβέλου - 28 June 1999, 00:00

Δύο νέα ολοκαίνουργα αεροπλάνα τύπου Boeing 717-200 πρόκειται να αποκτήσει με την μέθοδο του leasing η Ολυμπιακή<.>

Αεροπλοΐα, με σκοπό τον εκσυγχρονισμό του στόλου της εταιρίας.
Το Boeing 717 twinjet είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να ικανοποιήσει τις ανάγκες των αερογραμμών για μεταφορά 105 επιβατών σε χαμηλό κόστος και για να εξυπηρετήσει δρομολόγια υψηλής συχνότητας ή χαμηλής, με μέτρια κίνηση στην αναπτυσσόμενη αγορά αεριωθούμενων μικρής ρυμούλκησης.
Με άνοιγμα φτερών 28,4 μέτρα και συνολικό μήκος 37,8 μέτρα, το 717 είναι παρόμοιο σε μέγεθος και διαμόρφωση με το DC-9 Series 30 τον πολύ επιτυχημένο προκάτοχο του που βρίσκεται ακόμα στην υπηρεσία τοπικών αερογραμμών σε όλο τον κόσμο.
Όπως και στο DC-9, στο 717 υπάρχουν πέντε θέσεις κατά πλάτος τύπου πούλμαν. Το εντελώς καινούργιο εσωτερικό του χαρακτηρίζεται από φωτισμένη κουπαστή και μεγαλύτερες θέσεις αποσκευών πάνω από τους επιβάτες.
Η περιοχή που μπορεί να καλύψει από την Αθήνα είναι κυκλικά η Μαδρίτη, το Λονδίνο, η Στοκχόλμη, το Ελσίνκι, η Μόσχα, η Τεχεράνη, η Τζέντα, και το Χαρτούμ.
Ένα άλλο σπουδαίο χαρακτηριστικό του είναι ότι το 717 κατατάσσεται πρώτο στην κλάση του από πλευράς μειωμένων θορύβων. Είναι δηλαδή το πιο αθόρυβο αεροπλάνο στην κλάση του.
Επίσης, είναι οικονομικό γιατί καταναλώνει λιγότερα καύσιμα κατά 3-5%, έχει λιγότερα έξοδα συντήρησης, και χρειάζεται λιγότερο προσωπικό κατά τον ανεφοδιασμό του.
Η Ολυμπιακή Αεροπλοΐα υπόγραψε πενταετές συμβόλαιο leasing για την απόκτηση δύο τέτοιου τύπου αεροσκαφών από την εταιρία Bavaria International Aircraft Leasing Co, προς 238.000 δολάρια το μήνα και 280 δολάρια ανά ώρα πτήσης. Τα αεροπλάνα πρόκειται να παραδοθούν τον ερχόμενο Δεκέμβριο. Στο συμβόλαιο περιέχεται η υποχρέωση της εταιρίας Bavaria International Aircraft Leasing Co για δωρεάν εκπαίδευση του προσωπικού της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας.
Η Ολυμπιακή Αεροπλοΐα ανακοίνωσε επίσης της προοπτική για αντικατάσταση των 18 θέσεων αεροπλάνων της, αλλά η έλλειψη υποδομής των μικρών αεροδρομίων υποχρεώνει ακόμα την εταιρεία στη διατήρηση των Dornier.
Ο κ. Πέτρος Στεφάνου διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας σε συνέντευξη τύπου ανακοίνωσε ότι η Ολυμπιακή Αεροπλοΐα κατέχει την 8η θέση στη διεθνή κατάταξη μεταξύ των περιφερειακών αερομεταφορέων της Ευρώπης και την 35η θέση στην παγκόσμια κατάταξη των αεροπορικών εταιριών περιφερειακής εμβέλειας. Πρόσθεσε επίσης, ότι ο νέος ρόλος της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας είναι η μετεξέλιξη της σε ηγετικό διεθνή περιφερειακό αερομεταφορέα, που θα συνδέει την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη με την ευρύτερη περιφέρεια της χώρας και κυρίως με τα Βαλκάνια, τις παραευξείνειες χώρες καθώς και με επιλεγμένους Ευρωπαϊκούς προορισμούς.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top