Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΠόσο αποτελεσματικοί μπορούν να καταστούν οι οργανισμοί τουριστικής προβολής και τα CVBs;

Πόσο αποτελεσματικοί μπορούν να καταστούν οι οργανισμοί τουριστικής προβολής και τα CVBs;

Οι DMOs (destination marketing organisations – οργανισμοί τουριστικής προβολής) και τα CVBs (convention & visitors bureaux – γραφεία συνεδρίων και επισκεπτών) πολλές φορές έχουν παίξει καταλυτικό ρόλο για το Marketing και την Ανάπτυξη Προορισμών. Τι κάνει κάποιους από αυτούς τους οργανισμούς επιτυχημένους ή πολύ επιτυχημένους ενώ άλλοι…

Οι DMOs (destination marketing organisations – οργανισμοί τουριστικής προβολής) και τα CVBs (convention & visitors bureaux – γραφεία συνεδρίων και επισκεπτών)<…>πολλές φορές έχουν παίξει καταλυτικό ρόλο για το Marketing και την Ανάπτυξη Προορισμών. Τι κάνει κάποιους από αυτούς τους οργανισμούς επιτυχημένους ή πολύ επιτυχημένους ενώ άλλοι είναι εντελώς αναποτελεσματικοί; Αυτό είναι το θέμα της ομιλίας του Δρα Κούτουλα κατά τη διάρκεια του Philoxenia Destination Marketing Workshop.

«Το να ξοδεύουμε πολλά λεφτά στην προβολή μας δεν είναι αρκετό για να επιτύχουμε θετικό αποτέλεσμα στην άκρως ανταγωνιστική τουριστική αγορά», τονίζει ο Δρ. Κούτουλας. «Απαιτείται ο ενδεδειγμένος σχεδιασμός Μάρκετινγκ καθώς και η ύπαρξη της κατάλληλης οργανωτικής δομής, τεχνογνωσίας και στελέχωσης για να μπορέσει ένας τουριστικός οργανισμός να αξιοποιήσει με αποδοτικό τρόπο τα διαθέσιμα κονδύλια προβολής και ανάπτυξης. Πολλοί οργανισμοί – τόσο στο εθνικό όσο και στο περιφερειακό και τοπικό επίπεδο – συχνά παραμελούν αυτήν την πτυχή και δαπανούν πολλά χρήματα με ελάχιστη απόδοση».

Στην εισήγησή του ο Δρ. Κούτουλας θα επικεντρωθεί σε πρακτικές πτυχές της αποδοτικής λειτουργίας ενός τουριστικού οργανισμού. Θα παρουσιάσει μεθόδους και τεχνικές αναφορικά με την ενδεδειγμένη οργανωτική δομή, τη στελέχωση με το κατάλληλο προσωπικό, καθώς και τρόπους για την αξιολόγηση της απόδοσης των κονδυλίων που δαπανώνται.

Εργαζόμενος από το 1990 ως σύμβουλος σε θέματα Μάρκετινγκ και τουριστικής ανάπτυξης τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, ο Δρ. Κούτουλας υλοποίησε σειρά συμβουλευτικών έργων στον τομέα των οργανισμών τουρισμού. Ήδη από το 1997 είχε ανοίξει τη συζήτηση για την αναγκαιότητα των Convention & Visitors Bureaux (CVBs) για τον ελληνικό τουρισμό, εκπονώντας πρώτος αναλυτικό επιχειρησιακό σχέδιο για το CVB της Αθήνας. Έκτοτε ανέλαβε το στρατηγικό και επιχειρησιακό σχεδιασμό και τον προγραμματισμό Μάρκετινγκ για τοπικούς οργανισμούς τουρισμού και CVBs στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Ρόδο και τη Σύρο. Σε επίπεδο εθνικών οργανισμών τουρισμού επεξεργάστηκε από κοινού με άλλους συμβούλους αναλυτικό σχέδιο για την ανασυγκρότηση της κεντρικής υπηρεσίας και των γραφείων εξωτερικού του ΕΟΤ.

Αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του στη διοίκηση και το Μάρκετινγκ τουριστικών οργανισμών, ο Δρ. Κούτουλας διενήργησε το 2004 την πρώτη παγκόσμια έρευνα για τα CVBs υπό τον τίτλο «Benchmark Survey of Convention and Visitors Bureaux». Δημόσιοι και ιδιωτικοί οργανισμοί από όλον τον κόσμο προμηθεύτηκαν αυτήν την έρευνα, η οποία έτυχε εκτενούς παγκόσμιας δημοσιότητας στον επαγγελματικό και επιστημονικό τύπο. Ο Δρ. Κούτουλας παρείχε επίσης συμβουλευτικές υπηρεσίες για την ίδρυση και λειτουργία CVBs στην Ολλανδία και τη Μαλαισία.
Το Philoxenia Destination Marketing Workshop είναι ένα ημερήσιο εκπαιδευτικό σεμινάριο που θα γίνει στις 15 Νοεμβρίου 2006, στα πλαίσια της Philoxenia στη Θεσσαλονίκη. Τα υπόλοιπα θέματα του σεμιναρίου, που επίσης θα αναπτυχθούν από ομιλητές εγνωσμένου κύρους (θα ανακοινωθούν σύντομα) είναι:

  • Έρευνα Αγοράς και Στρατηγική Ανάλυση
  • e-marketing Προορισμών
  • Συνεργασία Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα για Αποτελεσματικότερο Μάρκετινγκ Προορισμών
  • Θέματα Ποιότητας για την Ανάπτυξη Προορισμών
  • Μελέτη Περίπτωσης Ελληνικών Προορισμών

Πρόεδρος του συνεδρίου είναι ο Δρ. Aρης `Ικκος, Γενικός Διευθυντής της JBR Hellas, και το μοναδικό μέλος της διεθνούς ένωσης συμβούλων International Society of Hospitality Consultants ( ISHC) στην Ελλάδα.
Για διαρκή ενημέρωση, πατήστε εδώ.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024