Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΓιατί δεν πήγε το Highspeed στην Σκόπελο;

Γιατί δεν πήγε το Highspeed στην Σκόπελο;

‘Γιατί δεν πήγε το highspeed στην Σκόπελο;’ αυτή την ερώτηση κάνουν οι κάτοικοι του νησιού, η οποία έφθασε στο TDN μέσω του αναγνώστη μας κ. Γιάννη Χατζητρακόσα δημιουργό του Skopelosweb.gr […]

‘Γιατί δεν πήγε το highspeed στην Σκόπελο<.>;’ αυτή την ερώτηση κάνουν οι κάτοικοι του νησιού, η οποία<…> έφθασε στο TDN μέσω του αναγνώστη μας κ. Γιάννη Χατζητρακόσα δημιουργό του Skopelosweb.gr
Πολλά τα παράπονα από τους κατοίκους, όπως και τα προβλήματα με τις υπάρχουσες συγκοινωνίες. Τo μεγαλύτερο δε από αυτά η έλλειψη συγκοινωνίας από τη Θεσσαλονίκη. ‘Η η MFD<.> ανακοίνωσε μεν το Highspeed αλλά αυτό ποτέ δεν ήρθε και ποτέ δεν δόθηκε η εξήγηση γιατί δεν ήρθε. Κρίμα τα λιμενικά έργα που έγιναν στα λιμάνια των Σποράδων με τις ειδικές άσχημες τσιμεντένιες μπάρες που φτιάχτηκαν σε αυτά για να το υποδεχτούν. Και έμειναν λοιπόν οι Σποράδες να εξυπηρετούνται ένα ολόκληρο καλοκαίρι με το “σκυλοπνίχτη” όπως τον αποκαλούμε εδώ Παπαδιαμάντη, το παλιό “Μακεδών” και πάλι καλά με το Εξπρές Χαρούλα που έσωσε κάπως τη κατάσταση’, μας δηλώνει χαρακτηριστικά ο κ. Χατζητρακόσας.
Υπενθυμίζουμε ότι από τον Οκτώβριο και Νοέμβριο του 1999 έχει ανακοινωθεί από την Minoan Flying Dolphins ότι “Στη γεωγραφική περιοχή των Σποράδων, υπάρχει έντονη και ιδιαίτερη επιτυχημένη παρουσία της MFD με στόλο ταχύπλοων σκαφών νέας τεχνολογίας στα οποία από τον προσεχή Ιούνιο θα προστεθεί το ναυπηγούμενο Highspeed 3 με μεταφορική ικανότητα 652 επιβατών και υπηρεσιακή ταχύτητα 42 κόμβων, που κατασκευάζεται στα ναυπηγεία Austal της Αυστραλίας.” Επίσης, σύμφωνα με παλαιότερη ανακοίνωση της MDF “Την άνοιξη του 2000, θα παραδοθούν τρία ταχύπλοα οχηματαγωγά νέας τεχνολογίας που ναυπηγούνται αυτή τη στιγμή στα ναυπηγεία Austal για τις γραμμές 1. Πειραιάς, Σίφνος, Σαντορίνη, 2. Πειραιάς, Πάρος, Νάξος, 3. Πειραιάς, Σύρος, Μύκονος και 4. Βορ. Σποράδες από Θεσσαλονίκη, Βόλο, και Αγ. Κωνσταντίνο, αξίας 87 εκ. δολαρίων.”
Σύμφωνα με τους τουριστικούς επιχειρηματίες του νησιού, το φετινό καλοκαίρι υπήρξε μείωση του τουρισμού κατά 15%, και κύριος λόγος ήταν η έλλειψη συγκοινωνίας από την Θεσσαλονίκη.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024