Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

ROC: Πολιτική ενίσχυσης πωλήσεων από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες

Θοδωρής Κουμέλης - 18 Σεπτέμβριος 2000, 00:00

Την πολιτική ενίσχυσης των πωλήσεων της Royal Olympic Cruises μέσα από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες ανέπτυξε ο αντιπρόεδρος<...>

marketing και πωλήσεων της εταιρίας κ. Γιώργος Σταθόπουλος, με την ευκαιρία διήμερου ταξιδιού γνωριμίας στην Κωνσταντινούπολη με το νέο απόκτημα της ROC το Olympic Voyager.
Κύριο σημείο της παρουσίασης του κ. Σταθόπουλου ήταν το άνοιγμα προς την ελληνική πελατεία που επιχείρησε η εταιρία μέσα στο 2000. Δίνοντας ιδιαίτερη  έμφαση στο γεγονός ότι η

ROC<.>

στηρίζει τους τουριστικούς πράκτορες προωθώντας  κρατήσεις μέσα από αυτούς και όχι απ’ ευθείας τόνισε ότι «Οργανώσαμε ειδικό τμήμα το οποίο αναπτύσσει την αγορά του Έλληνα πράκτορα και του Έλληνα tour operator και όχι την απ’ ευθείας κράτηση του πελάτη προς την ROC. Το τμήμα έχει ως σκοπό να διαδώσει την κρουαζιέρα στο πλατύτερο ελληνικό κοινό και να την κάνει προσιτή όχι μόνο για βραχυπρόθεσμες κρατήσεις».
Επίσης, ο κ. Σταθόπουλος αναφέρθηκε στη διαφοροποίηση της πολιτικής τιμών που πραγματοποιήθηκε μέσα στο 2000 η οποία είχε ως κύρια σημεία τη δημιουργία απλών και ευανάγνωστων τιμοκαταλόγων, την εφαρμογή γνωστής και δίκαιης τιμολόγησης, την προσέγγιση των τιμών ανάμεσα στις κατηγορίες καμπινών και την εφαρμογή δίκαιης και προστατευτικής πολιτικής για πράκτορες και tour operators.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top