Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

PHILOXENIA 2000: Σε τροχιά αναβάθμισης

Βίκυ Καραντζαβέλου - 22 September 2000, 00:00

Η 16η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού PHILOXENIA<.> που διοργανώνεται από τις "Ελληνικές Εκθέσεις HELEXPO AE", θα λειτουργήσει στις<...>

εγκαταστάσεις του Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης, από τις 2 έως τις 5 Νοεμβρίου 2000, και αναμένεται να ξεπεράσει σε μεγέθη την προηγούμενη διοργάνωση. Η PHILOXENIA που όπως κάθε χρόνο τελεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, ο οποίος θα συμμετέχει με επιβλητικό περίπτερο, θα είναι αναβαθμισμένη και ποιοτικά, καθώς κατά τη διάρκεια της λειτουργίας της θα πραγματοποιηθούν σημαντικές ημερίδες.
Η περσινή, 15η PHILOXENIA αποτέλεσε τη μεγαλύτερη διοργάνωση στην ιστορία του θεσμού. Ο συνολικός αριθμός των συμμετοχών ξεπέρασε κάθε προηγούμενο και ανήλθε σε 530 εκθέτες -άμεσους και έμμεσους- που αναπτύχθηκαν σε εκθετήριο χώρο 9.016τ.μ. Οι άμεσες κρατικές συμμετοχές ήταν 11, ενώ μέσω αντιπροσώπων τους συμμετείχαν άλλα 46 κράτη.
Η 16η PHILOXENIA θα αναπτυχθεί στα Περίπτερα 8, 9, 10 13, 15, και 16 του Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης, σε μικτό εκθετήριο χώρο 20.000τ.μ. και μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου είχε δεσμευθεί το 90% των εκθετηρίων χώρων της. Οι εκθέτες προέρχονται από όλο το φάσμα της τουριστικής βιομηχανίας όπως: κρατικοί οργανισμοί τουρισμού,  κρατικές και ιδιωτικές εταιρίες αερομεταφορών, ναυτιλιακές εταιρείες, πρακτορεία τουρισμού, ξενοδοχεία, επιχειρήσεις ξενοδοχειακού εξοπλισμού,  εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, τουριστικά λεωφορεία και ειδικός Τύπος.
Οι άμεσες ξένες κρατικές συμμετοχές είναι από τις χώρες: Αγιος Μαυρίκιος, Αίγυπτος, Βουλγαρία, Ισπανία, Κύπρος, Ρουμανία, Ταϊλάνδη και Τυνησία. Επίσης, συμμετέχει η ETTFA (Ένωση Ευρωπαϊκών Τουριστικών Εκθέσεων), η οποία εκπροσωπεί περί τα 20 μέλη οργανωτές Τουριστικών Εκθέσεων σε όλη την Ευρώπη, καθώς και η ΑΒΤΑ (Ένωση Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων).
Μεγάλες αεροπορικές εταιρίες  -κρατικές και ιδιωτικές- έχουν ήδη εξασφαλίσει το χώρο προβολής τους μέσα από την 16η PHILOXENIA, ενώ μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων - μεταξύ των οποίων για πρώτη φορά η Louis Hotels και Best Western- θα γνωστοποιήσουν στους  επισκέπτες της Έκθεσης τις παρεχόμενες  υπηρεσίες τους.
Στο πλαίσιο της 16ης PHILOXENIA, η HELEXPO, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) θα οργανώσει εκδήλωση, ενώ σε συνεργασία με το Thessaloniki Convention Visitors Bureau (TCVB) θα πραγματοποιήσει ημερίδα με θέμα το Συνεδριακό Marketing.
Παράλληλα, η HELEXPO συνεχίζει τον θεσμό των ημερήσιων εκδόσεων της PHILOXENIA με πιο μοντέρνο και σύγχρονο τρόπο και σε συνεργασία με την επαγγελματική ηλεκτρονική εφημερίδα TRAVEL DAILY NEWS πρωτοπορεί και εκδίδει για πρώτη φορά την 'TDN-Philoxenia Daily 2000'. Προσφέρει έτσι πολλαπλασιαστικά οφέλη στους εκθέτες της μεταδίδοντας καθημερινά μέσα από το διαδίκτυο (Internet) τον παλμό της έκθεσης και των εκθετών, τόσο μέσα στους χώρους της έκθεσης, όσο και σε όλους τους χρήστες του παγκόσμιου ιστού.
Στις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας της, η PHILOXENIA απευθύνεται αποκλειστικά στους εμπορικούς επισκέπτες, προκειμένου να πραγματοποιήσουν απρόσκοπτα τις επιχειρηματικές τους επαφές. Το Σάββατο και την Κυριακή (4-5 Νοεμβρίου) η Έκθεση θα είναι ανοιχτή για το ευρύ κοινό, ώστε να ενημερωθεί για προγράμματα διακοπών και αναψυχής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η 1η PHILOXENIA διοργανώθηκε από την HELEXPO το 1985, θέτοντας τον θεμέλιο λίθο μιας δυναμικής κλαδικής έκθεσης, η οποία προσφέρει τα μέγιστα στους εμπλεκόμενους με τον τουρισμό φορείς και στην εθνική οικονομία.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top