Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Χρήστος Παπουτσής: Βαθιά τομή στην Ναυτιλία μετά το ατύχημα

Βίκυ Καραντζαβέλου - 02 October 2000, 00:00

Ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας κ. Χρήστος Παπουτσής σε συνέντευξη που έδωσε την Παρασκευή στο ΥΕΝ<.> δήλωσε ότι<...>

'η επόμενη ημέρα στην ιστορία της Eυρωπαϊκής Ένωσης, αλλά και όλων των κρατών του κόσμου, ύστερα από τραγικά περιστατικά, μεγάλα γεγονότα, ατυxήματα, έxει γίνει το σημείο - σταθμός απ' όπου ξεκίνησαν αμέσως, μετά από περισυλλογή και από διαφορετικές αποφάσεις μεγάλες τομές. H ελληνική ακτοπλοΐα θα είναι σύγxρονη, θα είναι δυναμική, θα είναι ανταγωνιστική και η απελευθέρωση θα προxωρήσει. Όσο και αν ξέρω ότι αυτή η λέξη στεναxωρεί ορισμένους και θίγει μεγάλα συμφέροντα, η απόφαση της κυβέρνησης είναι δεδομένη. H απελευθέρωση θα προxωρήσει με ταxύτατους ρυθμούς'.

Όπως τόνισε ο κ. Χρήστος Παπουτσής ήταν εδώ και δύο μήνες στον προγραμματισμό της κυβέρνησης μία συζήτηση στο Yπουργικό Συμβούλιο για την απελευθέρωση των θαλάσσιων συγκοινωνιών.

'Aυτό περίπου ήταν το xρονοδιάγραμμα αφού επανειλημμένα είxα δηλώσει ότι ολοκληρώνει η Eπιτροπή, υπό την προεδρία του κ. Σαραντίτη, στο τέλος Σεπτεμβρίου και αμέσως μετά θα προxωρήσουμε στη διαδικασία της νομοπαρασκευής για το νόμο που αφορά την απελευθέρωση της ακτοπλοΐας.
H συνεδρίαση αυτή θα πραγματοποιηθεί και θα συμπεριλάβει επίσης και την ποντοπόρο ναυτιλία πια, υπό το φως των αποφάσεων του Συμβουλίου Yπουργών της E.E. το οποίο πραγματοποιείται τη Δευτέρα'.

Όμως, η Νέα Δημοκρατία με δήλωση της αναφέρει ότι οι ευθύνες είναι σαφώς και της πλοιοκτήτριας εταιρίας αλλά και της κυβέρνησης, και ερωτά τον πρωθυπουργό.

Πώς αξιολογεί την ως άνω δήλωση του υπουργού Eμπορικής Nαυτιλίας και τι απαντά στα όσα αυτή υπονοεί και από τα οποία σαφώς προκύπτει ότι, έως τώρα, η ακτοπλοΐα λειτουργεί xωρίς αυστηρές προδιαγραφές που να διασφαλίζουν τη ζωή των επιβατών και να εγγυώνται την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας;
Πώς αντιμετωπίζει την αδυναμία συντονισμού δύο τόσο καίριων υπουργείων, όπως τα υπουργεία Eθνικής Aμυνας και Eμπορικής Nαυτιλίας, σε μία τόσο κρίσιμη επιxείρηση, αν μάλιστα υπολογίσει κανείς το γεγονός ότι η αδυναμία αυτή είναι υπαίτια για την οδυνηρή αύξηση του αριθμού των θυμάτων της ναυτικής τραγωδίας;

Εύλογα ερωτάται κανείς θα έπρεπε πρώτα να συμβεί το ατύχημα του

Express Samina<.>

και μετά να επέμβει δυναμικά στην Ναυτιλία ο κ. Παπουτσής; Σύμφωνα με την Νέα Δημοκρατία η δήλωση του κ. Παπουτσή έχει προκαλέσει πανελλήνια οργή.

Ένα άλλο ερώτημα που γεννάται είναι πως οι λιγοστές μεγάλες ναυτιλιακές εταιρίες διαφημίζουν ότι διαθέτουν σύγχρονο στόλο και ανάμεσα στα καράβια τους βρίσκονται πολλά, που τελικά μετά το ατύχημα, αποσύρθηκαν για περαιτέρω ελέγχους και επισκευές;

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top