Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΠετραλιά: Στην τουριστική ανάπτυξη οφείλουμε όλοι να είμαστε πρωταγωνιστές
Τουριστική Χάρτα 2007

Πετραλιά: Στην τουριστική ανάπτυξη οφείλουμε όλοι να είμαστε πρωταγωνιστές

Παρουσία του πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή, η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κυρία Φάνη Πάλλη-Πετραλιά κήρυξε χτες το πρωί στο Μέγαρο Μουσικής, τις εργασίες του 1ου Πανελλήνιου Forum με θέμα «Τουριστική Χάρτα 2007», εξαγγέλλοντας την πρωτοβουλία του υπουργείου για την ενοποίηση της παραλιακή ζώνης της Αττικής…

Παρουσία του πρωθυπουργού κ. Κώστα Καραμανλή, η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης κυρία Φάνη Πάλλη-Πετραλιά κήρυξε χτες το πρωί στο Μέγαρο Μουσικής, τις εργασίες του 1ου Πανελλήνιου Forum<...>με θέμα «Τουριστική Χάρτα 2007», εξαγγέλλοντας την πρωτοβουλία του υπουργείου για την ενοποίηση της παραλιακή ζώνης της Αττικής με τη δημιουργία ενιαίας διαδρομής «περιπάτου και ποδηλάτου» μήκους 35 χιλιομέτρων που θα συνδέει το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας με την Βάρκιζα.

Στόχος του φόρουμ μέσω των οκτώ θεματικών του ενοτήτων στις οποίες μετείχαν εκπρόσωποι της κυβέρνησης, της Νομαρχιακής και Τοπικής Αυτοδιοίκησης και εκπρόσωποι φορέων του τουρισμού, είναι να αναλυθούν, οι βασικές παράμετροι που συνθέτουν σήμερα την ελληνική τουριστική βιομηχανία, να καταγραφούν οι προοπτικές που διανοίγονται σε αυτόν τον σημαντικό τομέα της οικονομίας και να προωθηθούν λύσεις σε καίρια ζητήματα που θα διευκολύνουν την τουριστική ανάπτυξη της Ελλάδας.

“Το 1ο Πανελλήνιο Φόρουμ για τον Τουρισμό φιλοδοξεί να θεσμοθετηθεί ως ένας κοινός τόπος συνάντησης όλων των συντελεστών του τουρισμού επεσήμανε στην ομιλία της η κυρία Πετραλιά, τονίζοντας για ακόμη μια φορά ότι “ο τουρισμός είναι υπόθεση όλων μας και η ανάπτυξή του είναι συνυφασμένη με τη διασφάλιση υψηλής ποιότητας σε όλα τα πεδία της τουριστικής δραστηριότητας”.

Η τουριστική ανάπτυξη δεν είναι μόνον υπόθεση της πολιτείας. Είναι υπόθεση κάθε περιοχής, είναι υπόθεση κάθε πόλης, κάθε Νομού, είναι υπόθεση κάθε εμπλεκόμενου σ’ αυτή την τουριστική δραστηριότητα. Είναι υπόθεση του manager του ξενοδοχείου, του εστιάτορα στην πιο μικρή ταβέρνα του χωριού, είναι υπόθεση του οδηγού ΤΑΧΙ, του επιχειρηματία, του καπετάνιου του πλοιαρίου, τελικά είναι υπόθεση όλων των πολιτών.

Το σχέδιό μας για την ενίσχυση της τουριστικής ανάπτυξης διαπνέεται από μία κουλτούρα συζήτησης, διαλόγου, διαβούλευσης, συμμετοχής για την ανάληψη των κοινών μας δράσεων. “Και το σχέδιό μας αφορά όλους τους Έλληνες. Στην τουριστική ανάπτυξη οφείλουμε όλοι να είμαστε πρωταγωνιστές. Μόνο έτσι μπορούμε να βάλουμε οριστικά την Ελλάδα σε ένα δρόμο ταχύρρυθμης και ισόρροπης οικονομικής ανάπτυξης. Αυτή είναι η πεμπτουσία της Τουριστικής Χάρτας του 2007, την οποία χαράσσουμε και προωθούμε με την συνεργασία όλων”, ανέφερε η κυρία Πετραλιά.

Μεταξύ άλλων στην ομιλία της η κυρία Πετραλιά ανέφερε τα ακόλουθα:

“Διανύουμε μια σπάνια, ιδιαίτερη και έντονα ελπιδοφόρα και δημιουργική περίοδο στην προσπάθεια για την ανάδειξη, την προώθηση και την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού. Τα θετικά αποτελέσματα της χρονιάς που πέρασε μας επιτρέπουν να καλλιεργούμε μεγαλύτερες προσδοκίες. Μας επιτρέπουν να βάλουμε πιο ψηλά τον πήχη για τον τουρισμό και τη χώρα, να διεκδικήσουμε περισσότερα και να πετύχουμε ακόμη πιο πολλά.
Διανύουμε τον 2ο μήνα του 2007 και τα πρώτα μηνύματα για τη φετινή πορεία του τουρισμού είναι αισιόδοξα, θα έλεγα, είναι περισσότερο αισιόδοξα από ποτέ. Το 2006 πετύχαμε ρεκόρ επισκεπτών σε πραγματικούς αριθμούς και το τονίζω το πραγματικούς αριθμούς προς πάσα κατεύθυνση. Επιτύχαμε ρεκόρ στα πραγματικά έσοδα από τον τουρισμό. Και όπως φαίνεται σήμερα η δυναμική του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είναι τέτοια, ώστε είναι βέβαιο, ότι μπορούμε να σπάσουμε αυτή τη χρονιά το ρεκόρ αυτό.

Μετά την ΟΝΕ ο τουρισμός καθίσταται ο νέος μετρήσιμος εθνικός στόχος. Η χώρα μας είναι αποφασισμένη να απαντήσει καταλυτικά και αποφασιστικά στις προκλήσεις του μέλλοντος. Δεν μπορούμε να βλέπουμε τα τρένα της ανάπτυξης να περνούν. Με όχημα τον τουρισμό μπορούμε να ανταποκριθούμε και θα ανταποκριθούμε ουσιαστικά και αποτελεσματικά στις νέες προκλήσεις, τις νέες ευκαιρίες, τις νέες δυνατότητες.
Σ’ αυτή τη σύγχρονη εποχή της παγκοσμιοποίησης και των μεγάλων οικονομικών ανακατατάξεων, η Ελλάδα έχει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα, τη θέση που έχει κατακτήσει στην παγκόσμια συνείδηση ως ένας από τους δημοφιλέστερους και βεβαίως, επιτρέψτε μου να πω, και από τους ιδανικότερους προορισμούς.

Οι ειδήσεις για μετατοπίσεις οικονομικών δραστηριοτήτων από χώρα σε χώρα κυριαρχούν στο παγκόσμιο προσκήνιο. Την ίδια στιγμή όμως προξενεί και ιδιαίτερη εντύπωση η δυναμική, αλλά και οι προβλέψεις σχετικά με το μέλλον της βιομηχανίας, των ταξιδιών, του ελεύθερου χρόνου και του τουρισμού.

Σήμερα ο τουρισμός είναι το κομμάτι εκείνο της διεθνούς οικονομίας που είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο. Και είναι και το κομμάτι εκείνο της διεθνούς οικονομίας, εκείνος ο τομέας στον οποίον η Ελλάδα παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο. Πράγματι μέσα στα επόμενα 15 χρόνια, όπως λέει η Έκθεση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Τουρισμού και Ταξιδίων και έχουμε την τιμή σήμερα να έχουμε μαζί μας τον Πρόεδρο του Παγκόσμιου Συμβουλίου, τον κ. Μπάουμγκαρτεν. Όπως λέει, λοιπόν, η συγκεκριμένη Έκθεση τα επόμενα 15 χρόνια 1,5 δισεκατομμύριο άνθρωποι θα επισκεφτούν μια άλλη χώρα. Αυτές, λοιπόν, οι δύο παραπάνω εξελίξεις μας οδηγούν σε ένα συμπέρασμα, ότι στην εποχή της παγκοσμιοποίησης ευνοούνται εκείνες οι χώρες οι οποίες εμφανίζουν ένα δυναμικό παρών στο πεδίο της τουριστικής ανάπτυξης. Και πάλι θα κάνω αναφορά στην Έκθεση του Παγκοσμίου Συμβουλίου για να πω, ότι έχουμε ως χώρα αξιοποιήσει μόνο το 15% των δυνατοτήτων μας στον τομέα της τουριστικής δραστηριότητας. Αυτό σημαίνει, ότι υπάρχουν τεράστιες δυνατότητες, αμέτρητες θα έλεγα δυνατότητες και αυτές τις δυνατότητες είμαστε αποφασισμένοι να τις αξιοποιήσουμε. Αυτός είναι ένας μείζον εθνικός στόχος για την ανάπτυξη και για τη διάχυση της ευημερίας στην κοινωνία. Μαζί όλες οι δυνάμεις μπορούμε να το πραγματοποιήσουμε. Και μαζί μπορούμε να πετύχουμε.

Ο παραπάνω στόχος υπηρετείται στην πληρότητά του από τη νέα Εθνική Στρατηγική, που έχουμε χαράξει και υλοποιούμε για τον τουρισμό. Αυτή η νέα Εθνική Στρατηγική επικεντρώνεται στην ανανέωση, την αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό του επιτυχημένου μοντέλου, του μοντέλου «Ήλιος και Θάλασσα» που μας έχει φτάσει στην κορυφή τα τελευταία 40 χρόνια, είναι το μοντέλο για το οποίο θεωρούμαστε αχτύπητοι, αντίπαλοι στην γλώσσα τη διεθνή του παγκόσμιου τουρισμού.

Στο πλαίσιο αυτό θέλουμε αφ’ ενός να ενισχύσουμε και άλλες μορφές τουρισμού και αφ’ ετέρου να εισαγάγουμε το σύνολο της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας σε μια νέα εποχή, όπου η ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών θα βελτιώνεται συνεχώς. Στόχος μας είναι να γίνει η Ελλάδα 12μηνος τουριστικός προορισμός, μια χώρα που προσφέρει υψηλού επιπέδου τουριστικές υπηρεσίες σε όλους τους επισκέπτες.
Πιστεύουμε, ότι η ενίσχυση όλων των μορφών του τουρισμού και η διαφοροποίηση του τουριστικού μας προϊόντος σε συνδυασμό με το τρίπτυχο: ποιότητα – ποιότητα – ποιότητα, είναι και το μεγάλο μας όπλο απέναντι στον ανταγωνισμό.

Η ποιότητα είναι το κλειδί της επιτυχίας της συνολικής στρατηγικής μας. Η ποιότητα είναι το στοίχημα που καλούμαστε να βάλουμε και να το κερδίσουμε όλοι μαζί. Γιατί το όραμά μας δεν είναι ένας τουρισμός χαμηλών προδιαγραφών και προσδοκιών. Θέλουμε τουρισμό υψηλής ποιότητας και υψηλών εισοδημάτων. Θέλουμε να γίνει η Ελλάδα τόπος έλξης για τα μεσαία και ανώτερα στρώματα απ’ όλο τον κόσμο. Θέλουμε έναν τουρισμό μεγάλων αποδόσεων και υψηλής αξίας.

Ο τουρισμός δεν είναι μόνο τουρισμός. Ο τουρισμός είναι ο αιμοδότης σχεδόν ολόκληρης της οικονομίας μας. Δυναμικός τουρισμός σημαίνει ισχυρή οικονομία, ισχυρή οικονομία σημαίνει σύγχρονη Ελλάδα. Αρκεί να σκεφτεί κανείς πως το 2006 εκτιμάται ότι κατά μέσο όρο ο τουρισμός συνεισέφερε στην Εθνική Οικονομία 1 δισ. ευρώ το μήνα. Σύμφωνα με διεθνείς μελέτες για κάθε 1,00 ευρώ που ξοδεύει ο τουρίστας η εθνική οικονομία εισπράττει άλλα 2,00 ευρώ, κερδίζει άλλα 2,00 ευρώ, γιατί κερδίζει το εμπόριο, κερδίζει η μεταποίηση, κερδίζουν οι κατασκευές.
Ο τουρισμός δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας σε πολλούς κλάδους, συμβάλλει καταλυτικά στην αύξηση των εισοδημάτων και στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των πολιτών. Το σπουδαιότερο, ο τουρισμός, ευνοεί την ισόρροπη ανάπτυξη και τη δίκαιη κατανομή του παραγόμενου πλούτου, καθώς όλη η χώρα μας, όλη η Ελλάδα έχει δυνατότητες ανάπτυξης μίας ή περισσοτέρων μορφών τουρισμού. `Αρα λοιπόν σωστά ακούσαμε ότι η καρδιά της Ελλάδας χτυπά στον τουρισμό, γιατί η καρδιά της οικονομικής δραστηριότητας χτυπάει στον τουρισμό.

Η κυβέρνησή μας είναι η κυβέρνηση των έργων και της δημιουργίας, είναι η κυβέρνηση των μεταρρυθμίσεων, είναι η κυβέρνηση που ενώνει τους Έλληνες και αλλάζει την Ελλάδα. Και για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια το ελληνικό κράτος στηρίζει τόσο ολοκληρωμένα την τουριστική ανάπτυξη.

Βάσει του αναπτυξιακού νόμου, μέχρι τις 14/12/06 εγκρίθηκαν 638 τουριστικού ενδιαφέροντος επενδύσεις με ύψος 1 δισ. ευρώ. Εξαιρετικές οι επιδόσεις στο πρόγραμμα Ανταγωνιστικότητα, το ΕΠΑΛ, όπου το ποσοστό απορροφητικότητας έφτασε στο τέλος Δεκεμβρίου του 2006 σε 67,24%, από 4% που ήταν το Μάρτιο του 2004 και 43% που ήταν το Δεκέμβριο του 2005.

Ταυτόχρονα προχωρούμε μια σειρά από νομοθετικές πρωτοβουλίες απαραίτητες, που μειώνουν -δεν την εξαλείφουν, θα θέλαμε να την εξαλείψουν- αλλά μειώνουν τη γραφειοκρατία και δημιουργούν ένα θεσμικό περιβάλλον. Ο νόμος για τον ιαματικό τουρισμό, νόμος που έλυσε προβλήματα του ελληνικού τουρισμού που τον ταλάνιζαν για τριάντα χρόνια και βεβαίως ένας νέος νόμος που έρχεται, ένα πολυνομοσχέδιο, ώστε να απελευθερωθούν οι δυνάμεις του ελληνικού τουρισμού.

Στην περίοδο 2005-2006 εγκρίθηκαν αρχιτεκτονικά σχέδια για 22 συνεδριακά κέντρα, για δύο γκολφ, 39 μαρίνες, 39 Υπουργικές Αποφάσεις μέσα στο 2006 για χωροθετήσεις, ένα χιονοδρομικό κέντρο, κέντρα θαλασσοθεραπείας.

Και σε ό,τι αφορά τη δημόσια τουριστική περιουσία, επισπεύδουμε τις διαδικασίες, μόλις πριν λίγες μέρες είχαμε την προκήρυξη για την αξιοποίηση της μαρίνας του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, ακολουθούν προκηρύξεις για το γκολφ Αφάντου, για την Ανάβυσσο, για το καζίνο της Κέρκυρας.

Παράλληλα με τις τρέχουσες δράσεις προωθούμε όλες εκείνες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες ώστε το ΕΣΠΑ (Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς) και το επιχειρησιακό πρόγραμμα περιόδου 2007-2013 να ενδυναμώσουν και να προωθήσουν συνολικά την τουριστική ανάπτυξη.
Μέσα σε όλα τα άλλα πολύ σημαντικό θεωρούμε ότι είναι το πλαίσιο στο οποίο προγραμματίζουμε την υλοποίηση ενός νέου προγράμματος προβολής που θα στοχεύει στην ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και των σημαντικών στοιχείων κάθε τόπου. Γιατί ο κάθε τόπος, η κάθε πόλη, το κάθε χωριό, η κάθε περιφέρεια πρέπει να αποκτήσει τη δική του ταυτότητα.

Συγχρόνως με άλλα προγράμματα πραγματοποιούμε δημόσιου χαρακτήρα παρεμβάσεις, όπως είναι τα ορεινά μονοπάτια, η αναστήλωση των μνημείων, η ανάδειξη περιοχών ειδικού κάλλους, η οργάνωση ποδηλατικών διαδρομών που θα συμβάλλουν στον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος και την περιφερειακή του δραστηριοποίηση. Δημιουργούμε επίσης τους δρόμους, τους δρόμους του κρασιού, τους δρόμους των ηφαιστείων, τους δρόμους των σπηλαίων.

Και ασφαλώς αναβαθμίζουμε ολόπλευρα την παγκόσμια παρουσία της χώρας μέσα από το μεγαλύτερο πρόγραμμα που έχει γίνει ποτέ για την προβολή του ελληνικού τουρισμού, ένα πρόγραμμα στοχευμένο ανά χώρα και στοχευμένο ανά ομάδα. Η καμπάνια «Explore your senses in Greece» στέλνει σε όλο τον κόσμο το μήνυμα ότι η Ελλάδα δεν είναι μια ακόμη χώρα για διακοπές, η Ελλάδα είναι εμπειρία, είναι μια ανεξίτηλη εμπειρία.

Πριν λίγες μέρες, και λέω μόλις πριν λίγες μέρες, παρόλο που ήμασταν έτοιμοι πολύ περισσότερο αλλά λόγω του ότι δεν είχε ακόμη χιονίσει και ο καιρός ήταν μάλλον καλοκαιρινός, καθυστερήσαμε να βγάλουμε και την εσωτερική καμπάνια η οποία από την περασμένη βδομάδα είναι στον αέρα, με τον τίτλο «Γίνε ταξιδευτής στον τόπο σου», είναι η καμπάνια η οποία προβάλλει την Ελλάδα των τεσσάρων εποχών, την Ελλάδα των πολυάριθμων επιλογών και προτάσεων, που μπορεί να ικανοποιήσει κάθε ανάγκη και επιθυμία του σύγχρονου Έλληνα ταξιδιώτη.

Για πρώτη φορά η χώρα μας βρίσκεται σε όλες τις διαδικτυακές πύλες. Στο Google, στο Yahoo και στα μεγάλα κανάλια ολόκληρου του κόσμου, και όταν λέω ολόκληρου του κόσμου εννοώ όχι «όλου του κόσμου», το εννοώ το ολόκληρου του κόσμου.

Ο συνδυασμός προβολής, επενδύσεων και του θεσμικού πλαισίου, πάντοτε με βάση μια ξεκάθαρη και στέρεα εθνική στρατηγική, σηματοδοτεί πραγματικά μια νέα εποχή για την τουριστική ανάπτυξη στη χώρα μας. Είναι στο χέρι μας να ανοίξουμε μια νέα προοπτική και να οδηγήσουμε την Ελλάδα σε ένα μέλλον ευημερίας και κοινωνικής δικαιοσύνης, σε ένα μέλλον που ανήκει σε όλους και θα το απολαμβάνουν όλοι.

Μία σύγχρονη δυναμική και αισιόδοξη κοινωνία είναι αυτή που διαχέει τον κοινωνικό της πλούτο, φροντίζει για την ανάπτυξη και την ευημερία των πολιτών της, προσφέρει ευκαιρίες και δυνατότητες σε όλους, παράγει κοινωνικά αγαθά και τα αναδιανέμει στους πολίτες. Το βασικό επίπεδο του Έλληνα πολίτη συνδέεται στενά με την ανάπτυξη του τουρισμού. Όσο μεγαλώνει η τουριστική πίτα, τόσο δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για μια δίκαιη κατανομή του κοινωνικού πλούτου. Συγχρόνως, για μας ο τουρισμός αποτελεί δικαίωμα στη ζωή. Είναι δείκτης ανάπτυξης, είναι δείκτης κοινωνικού πολιτισμού, τον οποίο οφείλουμε να επιδεικνύουμε όλοι.

Καταβάλλουμε τις προσπάθειες μέσα από τα προγράμματά μας, το πρόγραμμα “Τουρισμός για όλους”, ώστε το δικαίωμα στον τουρισμό, το δικαίωμα στην ποιότητα της ζωής, το δικαίωμα στην ψυχαγωγία, στην ξεκούραση, στον ελεύθερο χρόνο, να γίνει κτήμα όλο και περισσοτέρων Ελλήνων και Ελληνίδων. Τη χρονιά που πέρασε έγινε κτήμα 100.000 συμπολιτών μας.

Σήμερα έχω και τη μεγάλη χαρά να εξαγγείλουμε στο Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης μια πρωτοβουλία που πιστεύουμε ότι θα συμβάλλει καθοριστικά στη βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής των κατοίκων του λεκανοπεδίου, θα αναδείξει την αισθητική, κυρίαρχο στοιχείο για τον τουρισμό, την αισθητική του θαλάσσιου μετώπου της πρωτεύουσας και θα απογειώσει την εικόνα της πρωτεύουσας αλλά και ολόκληρου του λεκανοπεδίου ως τουριστικού προορισμού.

Είναι η νέα μορφή τουρισμού, είναι αυτό που συζητούμε για τα λεγόμενα «city breaks» ή τουρισμό των πόλεων. Και εστιάζομαι στην Αττική, σε αυτή τη φάση εστιάζομαι στην Αττική. Η Αττική των 4,5 εκατομμυρίων πολιτών δεν έχει αστικό θαλάσσιο μέτωπο, δεν έχει ενιαία πρόσβαση στη θάλασσα, όπως έχουν η Θεσσαλονίκη, ο Βόλος και άλλες πόλεις. Δεν νοείται σε μια υπερδομημένη περιοχή να αφήνουμε αναξιοποίητο το πιο δυναμικό της πλεονέκτημα, που θα την καταστήσει πόλο έλξης για τους επισκέπτες αλλά και για τους κατοίκους της. Δεν μπορεί η Αττική να παραμένει φυλακισμένη, αποκομμένη, μακριά από τη θάλασσα.

Είναι λοιπόν ζωτική ανάγκη να αποκτηθεί ένα αστικό θαλάσσιο μέτωπο, να αναδειχθεί η φυσιογνωμία, η ταυτότητα, αυτό δηλαδή που είναι, μια παραθαλάσσια περιοχή. Είναι απόφασή μας να κάνουμε πράξη τη δημιουργία ενός θαλάσσιου περίπατου, ενός θαλάσσιου αστικού μετώπου, που θα είναι προσπελάσιμο από όλους τους κατοίκους και τους επισκέπτες, πολλαπλασιάζοντας τα οφέλη της τουριστικής κίνησης.

Το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης αναλαμβάνει την πρωτοβουλία σε συνεργασία με τους συναρμόδιους φορείς, να δημιουργηθεί μια ενιαία διαδρομή κατά μήκος της παραλίας, μία διαδρομή περιπάτου και ποδηλάτου, συνολικού μήκους περίπου 35 χιλιομέτρων από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας μέχρι τη Βάρκιζα. Αυτή η διαδρομή θα αξιοποιήσει τους πόλους αναψυχής και θα έχει και καίριες συνδέσεις και με ολυμπιακές εγκαταστάσεις.

Η μεγάλη μας παρέμβαση στηρίζεται στο υπάρχον Προεδρικό Διάταγμα για την παραλιακή ζώνη της Αττικής, που βασίζεται στο σχεδιασμό του ΟΡΣΑ (Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου της Αθήνας). Αυτός ο σχεδιασμός εξασφαλίζει την ελεύθερη κοινόχρηστη ζώνη και επιτρέπει τη δημιουργία διαδρομών κοινόχρηστης ζώνης για την ασφαλή και άνετη κίνηση των πεζών αλλά και τη διαδρομή των ποδηλάτων.
Αυτό το έργο το εντάσσουμε στα προγράμματα του ΕΣΠΑ, στα πρότυπα καινοτόμα σχέδια ανάπτυξης στον τομέα του τουρισμού. Και καλούμε όλους, συναρμόδιους Υπουργούς, εμπλεκόμενους φορείς, Τοπική Αυτοδιοίκηση, να συνεργαστούμε προκειμένου να κάνουμε πράξη αυτό το εγχείρημα.

Αυτό το έργο δεν θα αποτελέσει απλώς ανάσα για όλους τους κατοίκους της Αττικής, έχει καταλυτική σημασία για την παραπέρα τουριστική της ανάπτυξη. Το βλέπουμε μέσα από τις μετρήσεις που γίνονται για το λεκανοπέδιο και για το πώς πρέπει να αναδείξουμε τον τουρισμό των πόλεων. Έτσι θα δίνεται η δυνατότητα στους τουρίστες που συμμετέχουν σε ένα διεθνές συνέδριο να επισκέπτονται την Ακρόπολη, την Πλάκα, τους εμπορικούς δρόμους, να γνωρίσουν και να βιώσουν και το άλλο πρόσωπο της πρωτεύουσας. Ένα πρόσωπο φιλικό, ελκυστικό, που βρίσκεται σε αρμονία με το φυσικό της περιβάλλον και τον πολεοδομικό της ιστό. Η Αττική μπορεί να γίνει και πρέπει να γίνει σημείο αναφοράς για τους ταξιδιώτες απ’ όλο τον κόσμο.

Ως χώρα, ως κοινωνία, ως πολίτες, προσδοκούμε και πρέπει να προσδοκούμε πολλά από τον τουρισμό. Η ανάπτυξη της οικονομίας, η ευημερία των πολιτών, η σύγχρονη Ελλάδα περνάνε από τον τουρισμό. Στόχος όλων μας είναι να χτίσουμε τον ελληνικό τουρισμό του αύριο, να δούμε τον τομέα ψηλότερα, στη θέση που του αρμόζει, εντός και εκτός Ελλάδας. Είναι το όραμά μας για μια ισχυρότερη, πιο δυναμική και πανταχού παρούσα Ελλάδα.

Η τουριστική ανάπτυξη είναι η πρόκληση του μέλλοντος. Μπορεί να θέσει τις βάσεις για μια συνολική οικονομική, κοινωνική και αναπτυξιακή αλλαγή της χώρας. Σε αυτή την προσπάθεια πρέπει να μετέχουμε και θα μετέχουμε όλοι. Όλοι μαζί θα γίνουμε συμπρωταγωνιστές στην επίτευξη του εθνικού στόχου.

Κύριε Πρωθυπουργέ, όλοι που βρισκόμαστε εδώ και με ότι εκπροσωπούμε, αντιλαμβανόμαστε τις ευθύνες μας. Γιατί θέλουμε να ανταποκριθούμε στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της εποχή μας. Γιατί θέλουμε να εκμεταλλευτούμε ευκαιρίες που διανοίγονται μπροστά μας. Θα πετύχουμε. Και θα πετύχουμε γιατί μια νέα εποχή για τον τουρισμό έχει ήδη ξεκινήσει, η εποχή της ανάπτυξης και της ευημερίας, η εποχή της Ελλάδας”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024