Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΚώστας Καραμανλής: Από τα πιο ισχυρά εργαλεία ανάπτυξης ο τουρισμός
Χαιρετισμός Πρωθυπουργού στο Forum "Τουριστική Χάρτα 2007"

Κώστας Καραμανλής: Από τα πιο ισχυρά εργαλεία ανάπτυξης ο τουρισμός

Τη συμβολή του τουρισμού στην ανάπτυξη της χώρας, αλλά και τη συνεργασία όλων των ενδιαφερόμενων πλευρών – της Πολιτείας, της Αυτοδιοίκησης, των τουριστικών φορέων – για την ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας επεσήμανε χτες ο Πρωθυπουργός, κ. Κώστας Καραμανλής, σε χαιρετισμό που απύηθυνε στο 1ο Πανελλήνιο Forum “Τουριστική Χάρτα 2007”

Τη συμβολή του τουρισμού στην ανάπτυξη της χώρας, αλλά και τη συνεργασία όλων των ενδιαφερόμενων πλευρών – της Πολιτείας, της Αυτοδιοίκησης, των τουριστικών φορέων – για την ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού<...>προϊόντος της χώρας επεσήμανε χτες ο Πρωθυπουργός, κ. Κώστας Καραμανλής, σε χαιρετισμό που απύηθυνε στο 1ο Πανελλήνιο Forum “Τουριστική Χάρτα 2007”.

“Η επιτυχής διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων, που παρουσίασε το σύγχρονο πρόσωπο της Ελλάδας σε ολόκληρο τον πλανήτη, αλλά και η θεσμική αναγνώριση της σημασίας του Τουρισμού για την Ελλάδα – με την ίδρυση του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης – σηματοδότησαν την αφετηρία μιας νέας εποχής για τον ελληνικό τουρισμό” ανέφερε χαρακτηριστικά ο Πρωθυπουργός, τονίζοντας πως από την πρώτη στιγμή η Κυβέρνηση σχεδίασε και εφαρμόζει πολιτική μακράς πνοής με βασικούς άξονες την ποιότητα, τον σεβασμό στο περιβάλλον, την αξιοποίηση του πολιτιστικού πλούτου, την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού και την ανάδειξη των δυνατοτήτων της χώρας.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Κώστας Καραμανλής ανέφερε τα ακόλουθα:

Στόχος είναι να έχουμε Τουρισμό 12 μήνες το χρόνο. Η Κυβέρνηση εκφράζει και υλοποιεί μια νέα ανθρωποκεντρική αντίληψη για την ανάπτυξη. Εργαζόμαστε με πίστη στις επιχειρηματικές ικανότητες των Ελλήνων, με πίστη στις δυνατότητες της Ελλάδας. Εργαζόμαστε με στόχο να απελευθερώσουμε την οικονομία από αντιλήψεις που την κράτησαν πίσω. Να απελευθερώσουμε την οικονομία από τις δεσμεύσεις ενός αναχρονιστικού κρατισμού. Εργαζόμαστε για ένα μέλλον ευημερίας, προκοπής και προοπτικής.

Η πλήρης αξιοποίηση των δυνατοτήτων της τουριστικής βιομηχανίας μας είναι κορυφαία στρατηγική μας επιλογή. Ο Τουρισμός είναι η κατεξοχήν βιομηχανία της αποκέντρωσης, της βιώσιμης και ισόρροπης ανάπτυξης. Είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία που έχουμε στα χέρια μας για την άρση των περιφερειακών ανισοτήτων, για την ενίσχυση μιας μεγάλης σειράς όμορων οικονομικών κλάδων, για τη διάχυση της ευημερίας σε ολόκληρη τη Χώρα και στο σύνολο της κοινωνίας.

Σχεδιάσαμε και εφαρμόζουμε την πολιτική για τον Τουρισμό με την πεποίθηση ότι η τουριστική ανάπτυξη δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς συγκεκριμένους ξεκάθαρους στόχους. Με την πεποίθηση ότι είναι καθοριστικός ρόλος του Τουρισμού στην ελληνική οικονομία. Με την πεποίθηση ότι η Χώρα έχει μεγάλες δυνατότητες.

Ο Ελληνικός Τουρισμός μπορεί να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο. Και αυτό δεν μπορεί να γίνεται στη βάση της αντίληψης ότι μπορούμε να συνεχίσουμε αξιοποιώντας μόνο ήλιο και θάλασσα, δυο-τρεις μήνες το χρόνο. Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, σ΄ ένα περιβάλλον στο οποίο κάθε τόσο αναδύονται νέες τουριστικές αγορές, είναι ανάγκη να γινόμαστε διαρκώς περισσότερο ανταγωνιστικοί. Να γίνεται η Χώρα περισσότερο ελκυστική. Να ξεχωρίζει για την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει, για την φιλοξενία που παρέχει.

Η πολιτική μας παράγει, ήδη, απτά αποτελέσματα. Το επιβεβαιώνει ο μεγάλος αριθμός επενδυτικών σχεδίων που βρίσκονται στην τελική ευθεία. Το επιβεβαιώνει η σταθερή αύξηση των αφίξεων και των εσόδων. Το επιβεβαιώνει η κοινή πεποίθηση μιας νέας προοπτικής.

Θέλω στο σημείο αυτό να τονίσω κάτι ακόμη. Για πρώτη φορά η τουριστική βιομηχανία μας αποκτά στοχευμένη επικοινωνιακή στρατηγική. Για πρώτη φορά η Χώρα μας αποκτά ολοκληρωμένο χωροταξικό σχέδιο. Για πρώτη φορά αποκτά ειδικό χωροταξικό σχέδιο για τον Τουρισμό. Για πρώτη φορά δηλαδή, ένας επενδυτής μπορεί να γνωρίζει με βεβαιότητα πού και σε ποιον τομέα μπορεί να επενδύσει. Για πρώτη φορά διασφαλίζεται διαφάνεια στον επενδυτικό χάρτη. Η ανάπτυξη της Χώρας γίνεται με όρους σαφείς και ξεκάθαρους. Γίνεται με κανόνες κοινούς για όλους.

Έχουμε πει – και είναι σωστό – ότι η καλύτερη διαφήμιση για την Ελλάδα είναι η ίδια η Ελλάδα. Είμαστε οι ίδιοι οι Έλληνες. Συνειδητοποιώντας αυτή την αλήθεια, αξιοποιούμε τον τεράστιο φυσικό, ιστορικό και πολιτιστικό πλούτο, με σχέδιο και πρόγραμμα. Με σεβασμό, τόσο προς τους φιλοξενούμενούς μας, όσο και προς τις Ελληνίδες και τους Έλληνες.

Με συνεχή και σοβαρή προσπάθεια, με συνεχή και ανοικτό διάλογο και συνεργασία μεταξύ μας, να προχωρούμε όλοι μαζί και πετυχαίνουμε υψηλούς στόχους. Αναπτύσσουμε το τουριστικό κεφάλαιο σ’ ολόκληρη τη Χώρα. Εξασφαλίζουμε ανάπτυξη παντού και ευημερία για όλους”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024