Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςICAP: Αύξηση 18% στις πτήσεις του εσωτερικού

ICAP: Αύξηση 18% στις πτήσεις του εσωτερικού

Την περίοδο 1994 1999 ο μέσος ετήσιος ρυθμός αύξησης της συνολικής επιβατικής κίνησης εσωτερικού (τακτικών και ναυλωμένων πτήσεων) ήταν της τάξεως του 9%. Σημαντική αύξηση ποσοστού 18% παρουσίασε ο συνολικός […]

Την περίοδο 1994 1999 ο μέσος ετήσιος ρυθμός αύξησης της συνολικής επιβατικής κίνησης εσωτερικού (τακτικών και ναυλωμένων πτήσεων) ήταν<...> της τάξεως του 9%.

Σημαντική αύξηση ποσοστού 18% παρουσίασε ο συνολικός αριθμός αφίξεων και αναχωρήσεων επιβατών εσωτερικού, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, το 1999 σε σχέση με το 1998. Αυτά τα σημαντικά στοιχεία προκύπτουν από την πρώτη έκδοση της κλαδικής Μελέτης "Ελληνικές Αερομεταφορές" που εξέδωσε η Διεύθυνση Μελετών της ICAP<.>.

Όσον αφορά την ανάπτυξη των Ελληνικών Αερομεταφορών και τη δραστηριοποίηση ιδιωτικών αεροπορικών εταιριών μετά το 1992 στην εν λόγω μελέτη αναφέρονται τα εξής:
Την χρονική περίοδο 1992-1999, χορηγήθηκαν είκοσι εννέα (29) άδειες εκμετάλλευσης από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) σε ελληνικούς αερομεταφορείς. Στο ίδιο διάστημα, ανακλήθηκαν οι άδειες 10 εταιριών. Τον Ιούνιο του 2000, είκοσι δύο (22) ελληνικές αεροπορικές εταιρίες κατείχαν άδεια αερομεταφοράς (τύπου Α και Β), συμπεριλαμβανομένων των τριών του ομίλου της Ολυμπιακής. Δέκα (10) από αυτές τις εταιρίες κατέχουν άδεια αερομεταφορέα τύπου Α και δραστηριοποιούνται κυρίως στον χώρο των τακτικών και εκτάκτων επιβατικών αερομεταφορών στο εσωτερικό και εξωτερικό. Οι εταιρίες που έχουν άδεια αερομεταφορέα κατηγορίας Β δραστηριοποιούνται κυρίως στον χώρο των ναυλωμένων πτήσεων (αεροταξί, μεταφορά στελεχών επιχειρήσεων, ασθενών κ.λ.π.), μεταφοράς εμπορευμάτων και αεροπορικών εφαρμογών.

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ / ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

Σύμφωνα με την μελέτη, ο ανταγωνισμός μεταξύ των αεροπορικών εταιριών αναμένεται να ενταθεί στο μέλλον. Οι αγορές στις οποίες δραστηριοποιούνται οι ελληνικές αεροπορικές εταιρίες είναι αγορές με μεγάλη κίνηση, κυρίως για λόγους αναψυχής (εκτός από τις γραμμές κορμού του εσωτερικού δικτύου), περιορισμένου μεγέθους, με υψηλή ελαστικότητα ως προς την τιμή και έντονη εποχικότητα.

Η συνολική επιβατική κίνηση στο εσωτερικό δίκτυο της χώρας, σύμφωνα με τις ισχύουσες συνθήκες και τάσεις της αγοράς, εκτιμάται ότι θα συνεχίσει την ανοδική της πορεία και το τρέχον έτος 2000, με ρυθμό, όμως, χαμηλότερο από αυτόν της περιόδου 1999/1998. Καταλυτικό παράγοντα για τις ελληνικές αερομεταφορές θα αποτελέσει η μελλοντική εξέλιξη της Ολυμπιακής Αεροπορίας.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024