Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαIATA: Ιδιωτικοποίηση για τη λύση των προβλημάτων της εναέριας κυκλοφορίας

IATA: Ιδιωτικοποίηση για τη λύση των προβλημάτων της εναέριας κυκλοφορίας

Σύμφωνα με την IATA (International Air Transport Association) και τον CANSO (Civil Air Navigation Services Organization) τα προβλήματα της αυξημένης κυκλοφορίας και των καθυστερήσεων που αντιμετωπίζει η ευρωπαϊκή εναέρια κυκλοφορία […]

Σύμφωνα με την IATA<.> (International Air Transport Association) και τον CANSO (Civil Air Navigation Services Organization) τα προβλήματα της αυξημένης κυκλοφορίας<...> και των καθυστερήσεων που αντιμετωπίζει η ευρωπαϊκή εναέρια κυκλοφορία μπορούν να λυθούν με γνώμονα την απελευθέρωση άλλων βιομηχανιών όπως οι τηλεπικοινωνίες και οι αερομεταφορές.

Εν τω μεταξύ τα στοιχεία για τις καθυστερήσεις των πτήσεων και την αύξηση της εναέριας κυκλοφορίας του μήνα Αυγούστου που δόθηκαν στη κυκλοφορία από το Eurocontrol δείχνουν ότι οι καθυστερήσεις που συνδέονται με τη διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας (Air Traffic Management) για πρώτη φορά έφτασαν χαμηλότερα από τα επίπεδα του 1997.

Η CANSO και η IATA έστειλαν μια κοινή δήλωση σχετικά με τα στοιχεία της ευρωπαϊκής διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας στον αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στον πρόεδρο του συμβουλίου των υπουργείων Μεταφορών και σε μέλη του Ευρωπαϊκού High Level Group, οι οποίοι ασχολούνται με την επίλυση των προβλημάτων της εναέριας κυκλοφορίας της Ευρώπης.

Οι συστάσεις περιλαμβάνουν: Καθιέρωση των απαραίτητων 'προϋποθέσεων' για την απελευθέρωση από πολιτική σκοπιά
Αναθεώρηση των μονοπωλίων
Δημιουργία ενός κεντρικού ρυθμιστικού ευρωπαϊκού φορέα
Προετοιμασία της αγοράς για διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας
Ρύθμιση και έλεγχο του ανταγωνισμού
Τα στατιστικά του Eurocontrol για τον Αύγουστο σχετικά με τις καθυστερήσεις που προέρχονται από την διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας δείχνουν ότι παρά την αύξηση των ρυθμών της κυκλοφορίας (21.000 πτήσεις ανά ημέρα στη Ευρώπη για το 1997 σε 24.500 πτήσεις την ημέρα για αυτή τη χρονιά) ο μέσος όρος των καθυστερήσεων είναι χαμηλότερος από τα επίπεδα που έχουν καταγραφεί τα τρία τελευταία χρόνια.

Παρά την αύξηση κατά 4% της εναέριας κίνησης του Αυγούστου του 2000 (766.299 πτήσεις για τον συγκεκριμένο μήνα) σε σχέση με τον Αύγουστο του 1999 ο ετήσιος μέσος όρος καθυστέρησης ανά πτήση έπεσε στα 3,5 λεπτά, από 5 λεπτά που ήταν τον Αύγουστο του 1999. Το ποσοστό των πτήσεων που σημείωσαν καθυστέρηση παρουσιάζει μείωση, αφού τον Αύγουστο του 1999 ήταν 21,6%, ενώ τον Αύγουστο του 2000 ήταν 18,2%.

Το Eurocontrol προβλέπει ότι οι καθυστερήσεις θα παρουσιάσουν και περαιτέρω μείωση κυρίως λόγω της βελτίωσης της συνεργασίας μεταξύ των κέντρων εναέριας κυκλοφορίας και του επανασχεδιασμού του εναέριου χώρου κυκλοφορίας.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/03/2024
15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024