Μόνο ο γερμανικός τουριστικός οργανισμός
έχει προχωρήσει στην απόφαση να διαφημίζει στην τηλεόραση τα πακέτα του με τις προσφορές της τελευταίας στιγμής. Μάλιστα, για τους μήνες Ιούνιο και Ιούλιο το σλόγκαν προτείνει στους Γερμανούς τουρίστες το εξής: «Αν δεν κάνετε κράτηση τώρα θα μείνετε εδώ».
Η διαφήμιση αυτή θα υπάρχει σε όλα τα μεγάλα κανάλια της Γερμανίας και αναφέρει ότι ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος.
Η διαφημιστική αυτή καμπάνια γίνεται διότι σύμφωνα με έρευνες, η TUI έχει βρει ότι το 32% των αεροπορικών πακέτων που είχαν προγραμματιστεί για φέτος δεν έχουν ακόμα πουληθεί, όπως ανακοίνωσε ο διευθυντής marketing της TUI κ. Karl J. Trippler. Συγκεκριμένα, οι έρευνες της εταιρίας δείχνουν ότι υπάρχουν ακόμα στην αγορά αδιάθετα 16 εκατ. πακέτα από τα οποία τα 5,1 εκατ. είναι η προοπτική-στόχος για την TUI.
Η αγορά των πωλήσεων της τελευταίας στιγμής είναι πολύ σπουδαία για την TUI και βρίσκεται μέσα στους στρατηγικούς στόχους της εταιρίας.