Μόνο ο γερμανικός τουριστικός οργανισμός TUI έχει προχωρήσει στην απόφαση να διαφημίζει στην τηλεόραση τα πακέτα του με τις προσφορές της τελευταίας στιγμής. Μάλιστα, για τους μήνες Ιούνιο και Ιούλιο […]
Μόνο ο γερμανικός τουριστικός οργανισμός
Η διαφήμιση αυτή θα υπάρχει σε όλα τα μεγάλα κανάλια της Γερμανίας και αναφέρει ότι ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος.
Η διαφημιστική αυτή καμπάνια γίνεται διότι σύμφωνα με έρευνες, η TUI έχει βρει ότι το 32% των αεροπορικών πακέτων που είχαν προγραμματιστεί για φέτος δεν έχουν ακόμα πουληθεί, όπως ανακοίνωσε ο διευθυντής marketing της TUI κ. Karl J. Trippler. Συγκεκριμένα, οι έρευνες της εταιρίας δείχνουν ότι υπάρχουν ακόμα στην αγορά αδιάθετα 16 εκατ. πακέτα από τα οποία τα 5,1 εκατ. είναι η προοπτική-στόχος για την TUI.
Η αγορά των πωλήσεων της τελευταίας στιγμής είναι πολύ σπουδαία για την TUI και βρίσκεται μέσα στους στρατηγικούς στόχους της εταιρίας.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.