Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Δήμαρχος Κω: Απαράδεκτη κατάσταση από ανήλικους-μεθυσμένους τουρίστες

Βίκυ Καραντζαβέλου - 01 November 2000, 00:00

Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Δήμαρχος της Κω<.> κ. Μιλτιάδης Φάκκος στο TravelDailyNews ανέλυσε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει<...>

όχι μόνο ο Δήμος της Κω αλλά και ολόκληρο το νησί από τον τουρισμό χαμηλής ποιότητας.

Παρότι ο Δήμος είναι 'στραμμένος προς τον τουρισμό', όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Φάκκος τα προβλήματα που αντιμετωπίζει είναι πολύ σοβαρά.

Κως<.>

είναι ένα νησί με 30.000 κατοίκους και 65.000 κλίνες, υπάρχουν περιοχές όπως η Καρδάμαινα με 1.000 κατοίκους και 15.000-16.000 κλίνες. Παρόλα αυτά το νησί δεν διαθέτει γραφείο ΕΟΤ".

Η σπουδαιότητα του τουρισμού είναι δεδομένη για την Κω. Ο κ. Φάκκος μας διαβεβαίωσε ότι όλες οι 'δράσεις' του Δήμου τείνουν στην προσπάθεια να καταστήσουν 'επώνυμο' τον τουρισμό.

Όμως το νησί, όπως και τα περισσότερα ελληνικά νησιά άλλωστε, υποφέρει από τον τουρισμό χαμηλής ποιότητας. Όπως και άλλοι τουριστικοί παράγοντες του νησιού μας επιβεβαίωσαν, οι τουρίστες και συγκεκριμένα οι νεαροί τουρίστες (ηλικίας 14-20 χρονών) από την Αγγλία και την Σκανδιναβία που ταξιδεύουν στην χώρα μας ασυνόδευτοι, βλέπουν τις διακοπές τελείως διαφορετικά από ότι οι υπόλοιποι τουρίστες. Η συμβίωση τους στην ίδια τουριστική περιοχή είναι αδύνατη.

Οι νεαροί βλέπουν την Ελλάδα ως παράδεισο, όχι μόνο για τον ήλιο και την θάλασσα της, αλλά για την ελευθερία των οινοπνευματωδών ποτών. Στις χώρες τους η αγορά του αλκοόλ σε αυτή την ηλικία απαγορεύεται. Στην Ελλάδα όμως όχι μόνο επιτρέπεται, αλλά και πολλές φορές 'επιβάλλεται', από τους tour operators αφού το 'ελεύθερο αλκοόλ' ξεκινάει μέσα από το ίδιο το αεροπλάνο που τους μεταφέρει τελικά στην χώρα μας ήδη μεθυσμένους. Πότε ξεμεθούν; Μόλις πάλι προσγειωθούν στις χώρες τους. Τι κάνουν στο ενδιάμεσο χρονικό διάστημα; Απερίγραπτο.

Η καθημερινή τους διασκέδαση έχει ως εξής: Σε ομάδες των 50-100 ατόμων, οδηγούνται από 2-3 'αρχηγούς-συνοδούς' με σφυρίχτρες (που ξεκουφαίνουν τους υπόλοιπους τουρίστες) από μπαρ σε μπαρ όπου πίνουν από μερικά ποτά στο κάθε ένα. Το αντίτιμο των ποτών έχει 'προσυνεννοηθεί' μεταξύ του ιδιοκτήτη του μπαρ και των tour operators που φέρνουν τους πελάτες. Οι νεαροί πελάτες στο τέλος της νύχτας δεν ξέρουν τι κάνουν. Θεωρούν ότι επειδή στην χώρα μας επιτρέπεται η αγορά του αλκοόλ και από ανήλικους, ότι επικρατεί ασυδοσία.

Στη Κω, όπως και στα περισσότερα νησιά, η αστυνομία δεν μπορεί να δαμάσει αυτό το γεγονός. Δεν θα ήταν υπερβολή να αναφέρουμε ότι κατά την αναχώρηση αυτών των πελατών, στην καλύτερη περίπτωση τα δωμάτια των καταλυμάτων χρειάζονται τουλάχιστον βάψιμο.

Είναι πολύ εύκολο να αντιληφθεί κάποιος ότι αν το παραπάνω γεγονός δεν αντιμετωπιστεί ριζικά και νομοθετικά, οποιαδήποτε προσπάθεια για 'επώνυμο τουριστικό προϊόν' και αναβάθμιση του τουρισμού δεν θα επιφέρει τα ποθητά αποτελέσματα. Ο δρόμος είναι μακρύς και χρειάζεται πολλές θυσίες.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top