Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Θέμα η «Μεγιστοποίηση των ξενοδοχειακών πωλήσεων»

Μεγάλη η συμμετοχή στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ξενοδοχειακής Διοίκησης του ΔΡΑΤΤΕ

Έφη Κορωνιού - 19 Μάρτιος 2007, 00:00

Αυτό το Σαββατοκύριακο, 17 και 18 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε από το ΔΡΑΤΤΕ το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ξενοδοχειακής Διοίκησης με θέμα: «Μεγιστοποίηση των ξενοδοχειακών πωλήσεων». Εξαιρετική ήταν η συμμετοχή στο συνέδριο από επαγγελματίες του τουρισμού, αλλά και από μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας...

Αυτό το Σαββατοκύριακο, 17 και 18 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε από το ΔΡΑΤΤΕ το 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ξενοδοχειακής Διοίκησης με θέμα: «Μεγιστοποίηση των ξενοδοχειακών πωλήσεων». Εξαιρετική ήταν η συμμετοχή<...>

στο συνέδριο από επαγγελματίες του τουρισμού, αλλά και από μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας. Σημαντικές προσωπικότητες του τουρισμού μίλησαν στο συνέδριο αναπτύσσοντας ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες απόψεις σχετικά με τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων σε όλες τις κατηγορίες των ξενοδοχείων.

Στις παγκόσμιες τάσεις στον τουρισμό και στο πως αυτές επηρεάζουν τον τουρισμό στη χώρα μας, αναφέρθηκε ο κ. Δημήτρης Σπίνος (Business Development Manager Tourist Guide of Greece).

Ο Δρ. Γρηγόρης Παπανίκος (Πρόεδρος Αθηναϊκού Ινστιτούτου Εκπαίδευσης) έθεσε τους παράγοντες που επηρεάζουν το βαθμό ικανοποίησης των αλλοδαπών πελατών και το πώς μπορούν αυτοί οι παράγοντες να λειτουργήσουν προς όφελος του τουρισμού της χώρας μας.

Για το ζήτημα του Overbooking μίλησε ο κ. Κώστας Σεργόπουλος (Υπεύθυνος Υποδοχής Ξενοδοχείου Ledra Marriot, Εργαστηριακός Συνεργάτης ΤΕΙ Αθήνας) και για το πώς και πόσο μπορεί να το εκμεταλλευτεί ένα ξενοδοχείο.

Στο τέλος της πρώτης ημέρας το λόγο πήρε ο Δρ. Δημήτρης Λαλούμης (Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ, Διευθυντής Ξενοδοχείων, Πρόεδρος ΔΡΑΤΤΕ), ο οποίος ανέπτυξε την τεχνική της διαπραγμάτευσης ανάμεσα στα ξενοδοχεία και τους tour operators και στο πόσο σημαντική και ωφέλιμη είναι μια σωστή διαπραγμάτευση.

Ξεκινώντας την επόμενη ημέρα η Dr. Sofia Daskou (PhD, MSc, BSc, Assistant Professor in Marketing Hellenic American University), ανέλυσε το πόσο μπορεί να βοηθήσει το μάρκετινγκ σχέσεων την ξενοδοχειακή πραγματικότητα.

Ακολούθησε ο κ. Μιχάλης Βασταρδής (Γενικός Διευθυντής Athens Park Hotel, Εισηγητής ΜΒΑ Τουρισμού στο Πανεπιστήμιο Πειραιά), ο οποίος μίλησε για το Yield Management στην θεωρία και στην πράξη και τα οφέλη που μπορεί να φέρει στις πωλήσεις.

Επίσης ο κ. Ιωάννης Μοιραλιώτης (MSc Σύμβουλος Ξ.Ε.Ε.) ανέπτυξε τη θεωρία των κωδικών επικοινωνίας και τη σημασία τους στην ανάπτυξη της ξενοδοχίας.

Για το E-business στον τουρισμό μίλησε η κυρία Βίκυ Κατσώνη (MSc, Καθηγήτρια Εφαρμογών Τμήματος Τουριστικών Επιχειρήσεων ΤΕΙ Αθήνας). Με βάση τα συστήματα κρατήσεων μίλησε για την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας.

Συμπερασματικά πολλές απόψεις ακούστηκαν με ιδιαίτερη αυτή του κ. Λαλούμη σχετικά με την υποχρεωτική εκπαίδευση στον τουρισμό καθώς επίσης και για την λειτουργία Α.Ε.Ι. Συγκεκριμένα είπε πως έχουμε την ανάγκη να ειδικεύσουν οι απολύτως ειδικοί τους ανειδίκευτους και όχι οι απολύτως ανειδίκευτοι τους ειδικούς.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top