Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΜεγάλη η ανταπόκριση ξενοδόχων και της Θεσσαλονίκης στην ημερίδα ΠΟΞ-Expedia

Μεγάλη η ανταπόκριση ξενοδόχων και της Θεσσαλονίκης στην ημερίδα ΠΟΞ-Expedia

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη την περασμένη Παρασκευή, 30 Μαρτίου, η έκτη κατά σειρά, ενημερωτική ημερίδα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), για την ηλεκτρονική προώθησητου ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος. Στην […]

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη την περασμένη Παρασκευή, 30 Μαρτίου, η έκτη κατά σειρά, ενημερωτική ημερίδα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ), για την ηλεκτρονική προώθηση<...>του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος. Στην ημερίδα που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης, συμμετείχε μεγάλος αριθμός ξενοδόχων, διευθυντικών στελεχών ξενοδοχείων και τουριστικών επιχειρηματιών της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής της Κεντρικής Μακεδονίας.

Η εκδήλωση εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο στρατηγικής συνεργασίας που έχει συμφωνηθεί μεταξύ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) και του κορυφαίου παγκοσμίως ομίλου παροχής ηλεκτρονικών τουριστικών υπηρεσιών, Expedia. Είναι χαρακτηριστικό ότι σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας Holiday Online Planning της βρετανικής εταιρίας Continental Research, το τρέχον έτος, περίπου 17 εκατ. Βρετανοί – αποτελούν το 63% όσων πρόκειται να ταξιδέψουν στο εξωτερικό – θα αγοράσουν κάποιο μέρος (διαμονή, μεταφορά κ.λπ.) του κύριου ταξιδιού διακοπών τους μέσω internet, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τα ταξίδια μικρής διάρκειας (short break) ανέρχεται στο 49%.

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, ο κ. Diego J. Lofeudo, Περιφερειακός Διευθυντής της Expedia, η κυρία Celia Casadome, Market Manager Revenue για Ελλάδα & Κύπρο, καθώς και συνεργάτες τους, παρουσίασαν τα βασικά μεγέθη πωλήσεων που πραγματοποιούνται μέσω της εταιρίας για ξενοδοχειακές υπηρεσίες στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, το 2006, μόνον μέσω της Expedia πραγματοποιήθηκαν κρατήσεις ύψους άνω των 16 εκατ. δολαρίων, ενώ η αντίστοιχη αγορά το 2002, μόλις ξεπερνούσε τις 500.000 δολάρια. Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, το 2006 «αγοράστηκαν» 111.802 διανυκτερεύσεις, έναντι 4.632 το 2002.

Τα στελέχη της Expedia αναφέρθηκαν επίσης στις τάσεις και την εξέλιξη αντίστοιχων μεγεθών πωλήσεων και κρατήσεων στην παγκόσμια αγορά, καθώς και τη δομή και τον τρόπο λειτουργίας του ομίλου της Expedia, των θυγατρικών του εταιριών και των διαφόρων sites του.

Σημειώνεται ότι η σύναψη της σχετικής συμφωνίας μεταξύ της ΠΟΞ και της Expedia, έγινε με πρωτοβουλία της Ομοσπονδίας, υποστηρίζεται από το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης και αποσκοπεί στην πληρέστερη ενημέρωση και κατάρτιση των ξενοδόχων για τις σύγχρονες τάσεις προώθησης και προβολής του τουριστικού προϊόντος στις ξένες αγορές, καθώς και για την αποτελεσματική βελτίωση της ανταγωνιστικότητας μίας ξενοδοχειακής επιχείρησης, μέσω των σύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών.

Την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων εκπροσώπησαν ο Γενικός Διευθυντής κ. Τάσος Μάης και ο Εμπορικός Διευθυντής κ. Γεώργιος Αμβράζης.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024