Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΕρώτηση Λεβέντη για τους εκτροχιασμούς τρένων
Βουλευτής Αττικής του ΣΥΝ

Ερώτηση Λεβέντη για τους εκτροχιασμούς τρένων

Τα μέτρα της Κυβέρνησης, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες συντηρήσεις και επισκευές των αμαξοστοιχιών και του σιδηροδρομικού δικτύου και να αποτραπούν στο μέλλον οι εκτροχιασμοί αμαξοστοιχιών, ώστε να διασφαλιστείη ασφαλής […]

Τα μέτρα της Κυβέρνησης, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες συντηρήσεις και επισκευές των αμαξοστοιχιών και του σιδηροδρομικού δικτύου και να αποτραπούν στο μέλλον οι εκτροχιασμοί αμαξοστοιχιών, ώστε να διασφαλιστεί<...>η ασφαλής μετακίνηση των ταξιδιωτών ζήτησε να μάθει με ερώτηση του στη Βουλή και απευθυνόμενος στον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, κ. Μιχάλη Λιάπη, ο βουλευτής Αττικής του Συνασπισμού, κ. Αθανάσιος Λεβέντης.

Όπως ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο βουλευτής:

“Το Σάββατο, 31-3-07, η επιβατική αμαξοστοιχία 305 που εκτελούσε το δρομολόγιο Αγίων Αναργύρων – Πύργου εκτροχιάστηκε στην περιοχή Ισθμού της Κορίνθου με αποτέλεσμα να τραυματιστεί ελαφρά μία επιβάτης. Η έρευνα, που έγινε στο σημείο του ατυχήματος, έδειξε πως είχε αποκολληθεί το πάνω τμήμα της σιδηροτροχιάς, γεγονός πρωτοφανές στα χρονικά του ελληνικού σιδηροδρόμου.

Την Κυριακή, 1-4-07, και άλλος ένας εκτροχιασμός συνέβη κατά την έξοδο της αμαξοστοιχίας 605, που εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Αλεξανδρούπολη, από το σταθμό Λιβερών Δράμας, όταν αποκολλήθηκε ένας από τους τροχούς από το δεύτερο βαγόνι του συρμού χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί κανείς. Στις 2-4-07 και νέο περιστατικό εκτροχιασμού τρένου σημειώθηκε κοντά στην Κίρκη Έβρου, όταν δύο βαγόνια εμπορευματικής αμαξοστοιχίας ανατράπηκαν, χωρίς ευτυχώς θύματα ,αλλά υπέστη βλάβη η γραμμή σε μήκος περίπου 35 μέτρων. Είναι το 14ο συμβάν σε διάστημα έξι μηνών και το πέμπτο που σημειώνεται στη γραμμή των νομών Δράμας και Έβρου.

Καταγγελίες εργαζομένων στον ΟΣΕ, οι οποίες ήρθαν στο φως της δημοσιότητας, αναφέρουν ότι υπάρχουν τεράστια προβλήματα στη συντήρηση του τροχαίου υλικού, καθώς υπάρχουν τρένα που θα έπρεπε να επισκευασθούν προ πολλού και ωστόσο συνεχίζουν να κυκλοφορούν με επιβάτες ή εμπορεύματα. Όσο για τα 2.000 χλμ του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας έχουν αφεθεί στη τύχη τους, αφού δεν υπάρχουν τα απαραίτητα καταγραφικά μηχανήματα που επιθεωρούν τις γραμμές για τυχόν προβλήματα. Να σημειωθεί πως η τελευταία επιθεώρηση έγινε προ πενταετίας, το 2002, όταν αυξήθηκε η ταχύτητα της γραμμής Αθήνας – Θεσσαλονίκης.

Στα ανωτέρω προβλήματα πρέπει να προστεθούν και οι τεράστιες ελλείψεις προσωπικού σε όλους τους κλάδους, που δεν επιτρέπουν την ταχεία αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών και οδηγούν σε ελλιπή συντήρηση και επισκευή του τροχαίου υλικού και του σιδηροδρομικού δικτύου”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024
08/04/2024