Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Ρεκόρ πωλήσεων και αποδοτικότητας για την CWT το 2006

Δώρα Σγάρτσου - 10 Απρίλιος 2007, 00:00

Σημαντική ανάπτυξη και εξαιρετική πρόοδο και στους τέσσερις τομείς επιχειρηματικότητας της σημείωσε το 2006 η Carlson Wagonlit Travel (CWT), η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία διαχείρισης ταξιδιών στον κόσμο. Το συνολικό μέγεθος<...>

πωλήσεων (Πωλήσεις από εξολοκλήρου ιδιόκτητες και κοινές επιχειρήσεις - εξαιρώντας αιτήσεις για παροχή έγκρισης δανείου και δικαιοχρησίες) έφτασε τα 17,6 δισ. δολάρια το 2006 που αποτελεί 22% αύξηση συγκριτικά με το 2005. Η συνολική πρόβλεψη πωλήσεων ανήλθε στα 20,5 δισ. δολάρια σε ετήσια βάση συμπεριλαμβανομένης και της Navigant International. Η πρόβλεψη του μεγέθους πωλήσεων ανέβηκε στο 9% σε σταθερή συναλλαγματική βάση, αντανακλώντας τη δυναμική της παγκόσμιας αγοράς επαγγελματικών ταξιδιών, καθώς και την σθεναρή οργανική αύξηση της εταιρίας. Η CWT υπερδιπλασίασε το συνολικό μέγεθος πωλήσεων της από το 2003.

Η αύξηση αυτή τροφοδοτήθηκε από ρεκόρ νέων πωλήσεων και συνεχή ισχυρή διατήρηση πελατολογίου. Οι ετήσιες νέες πωλήσεις (εξαιρώντας τις ανανεώσεις συμβάσεων και συμπεριλαμβανομένης της Navigant) έφτασαν συνολικά τα 1,94 δισ. δολάρια το 2006 που αποτελεί το υψηλότερο ρεκόρ στην ιστορία της εταιρίας και 45% αύξηση εν συγκρίσει με την αντίστοιχη περσυνή περίοδο. Οι νέες πωλήσεις προήλθαν από πολυεθνικές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, καθώς και από κρατικούς οργανισμούς.

Οι χώρες που παρουσίασαν την μεγαλύτερη πραγματική αύξηση σε μέγεθος πωλήσεων το 2006 (σε σταθερή συναλλαγματική βάση) είναι οι ΗΠΑ (50%), Αυστραλία (46%), Ρωσία (37%), Κίνα (36%) και η Ινδία (29%). Σήμερα, η CWT είναι η πρώτη εταιρία διαχείρισης επαγγελματικών ταξιδιών στην Ευρώπη, στην περιοχή Ασίας και Ειρηνικού και στην Λατινική Αμερική και η δεύτερη στην Βόρεια Αμερική.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της CWT, κ. Hubert Joly, σχολιάζοντας την αποδοτικότητα της εταιρίας είπε, «Η Carlson Wagonlit Travel σημείωσε μια εξαιρετική χρονιά το 2006. Η απόκτηση της Navigant International αποτέλεσε ένα σημαντικό επίτευγμα. Είμαστε εξαιρετικά ευτυχείς για την πρόοδο που σημειώνουμε με την συγχώνευση, όπου η προσέγγιση μας κινήθηκε στο συνδυασμό των καλύτερων στοιχείων και των δύο εταιριών. Η προσοχή μας ανά τον κόσμο εξακολουθεί να παραμένει στην ικανοποίηση των πελατών μας και στην αναβάθμιση της αξίας των επαγγελματικών υπηρεσιών που προσφέρουμε σε αυτούς».

Σημαντική πρόοδος και στους τέσσερις τομείς επιχειρηματικότητας

Η CWT σημείωσε εξαιρετική πρόοδο στους τέσσερις τομείς υπηρεσιών της το 2006: Υπηρεσίες Ταξιδιωτών και Συναλλαγών, Βελτιστοποίηση Προγράμματος, Παροχή Ασφάλειας καθώς και Συναντήσεις και Εκδηλώσεις (Όλα τα στοιχεία σε αυτό τον τομέα αφορούν μόνο την CWT και εξαιρούν την Navigant).

  1. Υπηρεσίες Ταξιδιωτών και Συναλλαγών. Η CWT συνέχισε να σημειώνει πρόοδο στην αύξηση της αποδοτικότητας των ταξιδιωτικών εξόδων των πελατών της. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές στην Ευρώπη σημείωσαν την μεγαλύτερη αύξηση φτάνοντας το 80%, ακολουθούμενες από την Αυστραλία (70%) και τις ΗΠΑ (14%). Η CWT εγκατέστησε ηλεκτρονικά εργαλεία κρατήσεων στην Ιαπωνία και στην Κίνα το 2006.

    Η CWT συνέχισε να δίνει έμφαση στις κρατήσεις ξενοδοχείων. Το μέγεθος πωλήσεων της εταιρείας για τα ξενοδοχεία αυξήθηκε κατά 17% το 2006 αντανακλώντας την ποιότητα και την μείωση του κόστους των ξενοδοχειακών υπηρεσιών της CWT καθώς και ότι οι travel managers των εταιριών άρχισαν να συνειδητοποιούν ότι η μείωση του κόστους και η ασφάλεια επιτυγχάνονται όταν τα ξενοδοχεία είναι ενταγμένα σε ένα πρόγραμμα διαχείρισης ταξιδιών. Το 2006, ο αριθμός καταχωρημένων ξενοδοχείων στην παγκόσμια βάση δεδομένων για ξενοδοχεία της εταιρείας, CWT HARP, αυξήθηκε κατά 13%. Σήμερα το CWT HARP έχει πάνω από 140.000 καταχωρήσεις ξενοδοχείων η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη βάση δεδομένων του είδους της μεταξύ των εταιρειών διαχείρισης ταξιδιών. Νέες ανεξάρτητες μελέτες έριξαν φως στην ανταγωνιστικότητα των προσφερόμενων ξενοδοχειακών υπηρεσιών της CWT όσον αφορά τις τιμές, την διαθεσιμότητα και την ευελιξία.

    Η CWT έκανε περαιτέρω πρόοδο το 2006 στην ανάπτυξη των παγκόσμιων προϊόντων της. Η απευθείας ηλεκτρονική πρόσβαση για διαχειριστές ταξιδιών και ταξιδιώτες μέσω τους προγράμματος CWT Portal που παρέχει πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της CWT είναι τώρα διαθέσιμο σε 12 γλώσσες. Το 2006 ο αριθμός των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο έφτασε το 1,5 εκατομμύριο σε 75 χώρες. Το CWT Portrait, ένα εργαλείο διαχείρισης ταξιδιωτικών προφίλ (traveler profile) ήταν διαθέσιμο σε 43 χώρες μέχρι το τέλος του 2006. Συνολικά, 1,7 εκατομμύρια προφίλ ταξιδιωτών εγγράφτηκαν μέχρι στο τέλος του 2006 αντιπροσωπεύοντας αύξηση της τάξης του 82% εν συγκρίσει με το 2005.

    Η CWT δίνει περισσότερη έμφαση στην αναβάθμιση των εμπειριών εκείνων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους. Αναμενόμενο ήταν λοιπόν, το κινητό εργαλείο για επαγγελματικά ταξίδια, CWT Freedom, το οποίο επί του παρόντος είναι διαθέσιμο στην Βόρεια Αμερική, να αναβαθμιστεί το 2006 για να προσφέρει αυτοματοποιημένη παράδοση ταξιδιωτικών δρομολογίων, ξενοδοχείων, ενοικίαση αυτοκινήτων και συγκεκριμένες πληροφορίες για προορισμούς στην εφαρμογή του Microsoft Outlook και των κινητών εργαλείων των ταξιδιωτών συμπεριλαμβανομένων των BlackBerry και συσκευών Palm, έξυπνων τηλεφώνων και υπολογιστών τσέπης. Το 2007 το CWT Freedom θα αναβαθμιστεί ακόμα περισσότερο και θα διατεθεί παγκοσμίως.

  2. Βελτιστοποίηση Προγράμματος. Σχεδόν 1.000 υπάλληλοι της CWT παγκοσμίως – διαχειριστές προγραμμάτων ταξιδιών καθώς και ειδικοί στους τομείς της τεχνολογίας, της συγκεντροποίησης κατάλληλου αριθμού προμηθευτών, κρατήσεων και εκπλήρωσης καθώς και διοικητικών αλλαγών – συνεργάζονται με πελάτες για να βελτιστοποιήσουν τα προγράμματα ταξιδιών τους και να μειώσουν το κόστος. Το συμβουλευτικό τμήμα της εταιρίας, CWT Solutions Group, διεύρυνε σε παγκόσμιο επίπεδο τις υπηρεσίες του το 2006 με την επέκταση στην περιοχή της Ασίας και Ειρηνικού.

    Τα συνολικά κέρδη που προήλθαν από το πρόγραμμα βελτιστοποίησης της CWT αυξήθηκαν κατά 12% εν συγκρίσει με το 2005 και τώρα αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 10% των κερδών της εταιρείας. Η αύξηση αυτή αντανακλά την αυξανόμενη εξειδίκευση και αξία των υπηρεσιών της CWT στον τομέα αυτό. Το περασμένο χρόνο, η CWT εισήγαγε νέες λύσεις σχεδιασμένες για παροχή βοήθειας στην βελτιστοποίηση των ταξιδιωτικών προγραμμάτων των πελατών της. Το Διαγνωστικό Εργαλείο της CWT επιτρέπει στους πελάτες να καταγράφουν και να έχουν ως σημείο αναφοράς την αποδοτικότητα τους σε κάθε ένα από τους οκτώ κινητήριους μοχλούς προς την αποτελεσματικότερη διαχείριση ταξιδιών τους (Οκτώ μοχλοί κλειδιά για αποτελεσματική διαχείριση ταξιδιών. Προσφορά εξαιρετικών υπηρεσιών για ταξιδιώτες και βελτιστοποίηση της διαδικασίας συναλλαγών, μείωση εξόδων για ξενοδοχεία, βελτιστοποίηση των εξόδων για αεροπορικά και σιδηροδρομικά ταξίδια, αναβάθμιση της συμμόρφωσης στο πρόγραμμα ταξιδιών, αύξηση της ενοποίησης προγράμματος ταξιδιών, αναβάθμιση της ασφάλειας και αποδοχή εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, υιοθέτηση συναντήσεων και εκδηλώσεων, μέτρηση αποδοτικότητας). Έως σήμερα, πάνω από 300 πελάτες που συνεργάζονται στενά με επαγγελματίες της CWT για την βελτιστοποίηση του προγράμματος τους, έχουν αξιολογήσει τα προγράμματα ταξιδιών τους, έχουν προσδιορίσει τους τομείς για πρόοδο και έχουν καθιερώσει στόχους αποδοτικότητας, προτεραιότητες και πλάνα δράσης.

    Κατά τη διάρκεια του 2006, οι ειδικοί των προγραμμάτων βελτιστοποίησης και τεχνολογίας πληροφοριών της CWT συνεργάστηκαν επίσης στενά με πελάτες ώστε να δημιουργήσουν και να δοκιμάσουν ένα πιλοτικό πρόγραμμα του Κέντρου Διαχείρισης Προγράμματος της CWT το οποίο έχει δρομολογηθεί να εισέλθει στην αγορά το δεύτερο τέταρτο του 2007. Αυτό το άμεσο, πολύγλωσσο, ηλεκτρονικό εργαλείο διαχείρισης θα βοηθήσει τους πελάτες να έχουν εύκολα πρόσβαση σε πληροφορίες καθώς και να βελτιστοποιήσουν την διαχείριση των ταξιδιωτικών τους προγραμμάτων. Προσαρμοσμένοι πίνακες ελέγχου οι οποίοι παρακολουθούν τα στοιχεία αποδοτικότητας συνοδευμένα από ενιαία δεδομένα από διάφορες πηγές – προ-κρατήσεις ταξιδιών, δεδομένα από την ολοκλήρωση ενός ταξιδιού και έξοδα από πιστωτικές κάρτες – θα βοηθήσουν τους διαχειριστές ταξιδιών και επαγγελματίες προμηθειών να ανιχνεύσουν και να βελτιστοποιήσουν τα ταξιδιωτικά τους προγράμματα σε μια εξελισσόμενη διαδικασία.

    Το Ινστιτούτο Διαχείρισης Ταξιδιών της CWT διεξήγαγε νέες σε βάθος μελέτες το 2006 ώστε να βοηθήσει τους πελάτες να αποκομίσουν την μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα των ταξιδιωτικών τους προγραμμάτων. Η μελέτη ‘Προς την υπεροχή των ηλεκτρονικών κρατήσεων’ δείχνει πως οι πελάτες μπορούν να μειώσουν τα συνολικά τους έξοδα ταξιδιών έως και 10% μέσω των ηλεκτρονικών κρατήσεων. Η μελέτη ‘Παγκόσμιοι Ορίζοντες: Προς την ενοποίηση ενός ταξιδιωτικού προγράμματος’ δείχνει ότι όσο περισσότερες εταιρείες προχωρούν προς ενοποίηση των ταξιδιωτικών τους προγραμμάτων τόσο χαίρουν μείωση κόστους 20% κατά μέσο όρο.

    Η CWT επίσης ανταποκρίθηκε στο αίτημα των πελατών για παροχή βοήθειας στην διαχείριση περιβαλλοντολογικών ζητημάτων που συνδέονται με τα επαγγελματικά ταξίδια. Πέρυσι, η CWT παρείχε αναφορά για εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μετά την ολοκλήρωση ενός ταξιδιού, επιτρέποντας έτσι στους πελάτες να διαχειριστούν πιο αποτελεσματικά και να αντισταθμίσουν τα ποσοστά εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η CWT συνεργάστηκε στενά με τον πελάτη της Defra (Υπουργείο για το περιβάλλον, τρόφιμα και αγροτικές υποθέσεις) στο σχεδιασμό ενός μετρητή διοξειδίου του άνθρακα που θα επέτρεπε σε όσους ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους να συγκρίνουν τις εκπομπές CO2 των διάφορων επιλογών μεταφορικών μέσων την ώρα που προβαίνουν σε κράτηση. Η Defra προς το παρόν χρησιμοποιεί το Μετρητή Διοξειδίου του `Ανθρακα της CWT το οποίο θα διατεθεί παγκοσμίως στην αγορά στο δεύτερο τέταρτο του 2007.

  3. Ασφάλεια και Προστασία. Το 2006 η CWT υπόγραψε συμφωνία προτιμητέου μεταπωλητή με την iJET Intelligent Risk Systems με σκοπό την αναβάθμιση των υπηρεσιών ασφάλειας σε παγκόσμιο επίπεδο γνωστό ως CWT Guardian και να βοηθήσει τους πελάτες να ανιχνεύουν πιο αποτελεσματικά και να βοηθούν εκείνους που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους σε περίπτωση επείγουσας ανάγκης. Η αναβαθμισμένη υπηρεσία συμπεριλαμβάνει συγκεκριμένη πληροφορία για το ταξίδι που παραδίδεται από πριν, κατά την διάρκεια και μετά το τέλος ενός επαγγελματικού ταξιδιού. Ακόμα συμπεριλαμβάνει ταξιδιωτικές προειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο οι οποίες στέλνονται μέσω email ή μέσω άμεσου μηνύματος σε 24ωρη βάση 7 μέρες την εβδομάδα ώστε να προειδοποιεί τις εταιρείες για ένα συμβάν ή ατύχημα. Τέλος, περιέχει άμεση πρόσβαση που επιτρέπει τους διαχειριστές ταξιδιών να παρακολουθούν, να εντοπίζουν και να επικοινωνούν με τους ταξιδιώτες σε περίπτωση επείγουσας ανάγκης. Η CWT επίσης είναι σε θέση να παρέχει τις υποστηρικτές εκείνες υπηρεσίες που μπορεί να χρειαστούν οι ταξιδιώτες σε μια έκτακτη ανάγκη.
  4. Συναντήσεις και Εκδηλώσεις. Το 2006, η CWT διεύθυνε πάνω από 9.000 εκδηλώσεις με 570.000 συμμετέχοντες. Με παρουσία σε πάνω από 50 χώρες οι σχεδόν 650 ειδικοί της CWT σχεδιάζουν και διοργανώνουν συναντήσεις και εκδηλώσεις που βοηθούν τους πελάτες να κατανοήσουν τους στόχους της εργασίας τους ενώ παράλληλα να ικανοποιούν τις ανάγκες και τις προσδοκίες των συμμετεχόντων. Η CWT επίσης συνεργάζεται με πελάτες για να προσδιορίσει και να εφαρμόσει πολιτικές καθώς και να εδραιώσει πρακτικές οι οποίες θα τους βοηθήσουν να μειώσουν το κόστος σε αυτό τον τομέα από 10 έως 15 τα εκατό. Αργότερα το 2007 οι πελάτες θα είναι σε θέση να έχουν σημείο αναφοράς για την αποδοτικότητα τους χάρη στις νέες υπηρεσίες από το CWT Solutions Group. Η CWT επίσης συμφώνησε με την Carlson Marketing, πρωτοπόρος εταιρεία σε υπηρεσίες μάρκετινγκ παγκοσμίως, στην κοινή οργάνωση συναντήσεων και εκδηλώσεων σε συμφωνία με τις συγκεκριμένες ανάγκες των πελατών της.

Προσβλέποντας στο μέλλον ο κ. Joly είπε, «Η αποτελεσματική διαχείριση ταξιδιών μπορεί να επιφέρει εξαιρετική αξία στις πολυεθνικές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις καθώς και στους κρατικούς οργανισμούς ανά τον κόσμο. Εξακολουθούν να υπάρχουν πλήθος ευκαιριών στην περαιτέρω αναβάθμιση που εμείς προωθούμε στους πελάτες μας και τους υποστηρίζουμε στους αντικειμενικούς τους στόχους ώστε να βελτιστοποιήσουν τις υπηρεσίες, να μειώσουν το κόστος και να αυξήσουν τα επίπεδα ασφάλειας. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε μαζί τους για αυτό τον σκοπό».

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top