Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Μιχάλης Λιάπης

Δοκιμάστηκε η επέκταση του Προαστιακού

Δώρα Σγάρτσου - 12 Απρίλιος 2007, 00:00

Το πρώτο δοκιμαστικό δρομολόγιο του Προαστιακού από το Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών (σταθμό Λαρίσης) έως τον Πειραιά πραγματοποιήθηκε<...>

χθες με επιβάτη τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλη Λιάπη.
 
Ο κ. Λιάπης επιθεώρησε τα εν εξελίξει έργα στους σταθμούς Λεύκα, Ρέντης και Ρουφ και εξέφρασε την ικανοποίηση του για τους ρυθμούς προόδου των έργων. Ανακοίνωσε ότι τα τακτικά δρομολόγια προς Πειραιά θα ξεκινήσουν στα τέλη Μαΐου.

“Η επέκταση του Προαστιακού προς τον Πειραιά είναι ένα σημαντικό και πολυδιάστατο έργο. Συνδέουμε το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με το Διεθνή Αερολιμένα Ελ. Βενιζέλος παρέχοντας ταχύτατη πρόσβαση από και προς τη νησιωτική Ελλάδα, τόσο για τους Έλληνες πολίτες όσο και για επισκέπτες από το εξωτερικό. Εξασφαλίζουμε μία ακόμη συγκοινωνιακή πρόσβαση στον Πειραιά διευκολύνοντας τις μετακινήσεις με τα ΜΜΜ στο πλαίσιο του Νέου Συγκοινωνιακού Χάρτη της Αθήνας. Η προγραμματισμένη λειτουργία των υπόλοιπων ενδιάμεσων σταθμών της γραμμής - στο αμέσως επόμενο διάστημα - θα δώσει τη δυνατότητα τακτικής μετακίνησης των κατοίκων της ευρύτερης περιοχής. Εκτιμούμε ότι με τη νέα επέκταση θα προστεθούν σε πρώτη φάση περίπου 4.000 επιβάτες στους 16.000 που ήδη χρησιμοποιούν ημερησίως τον Προαστιακό για τις μετακινήσεις τους. Φυσικά, όσο διευρύνεται το δίκτυο θα υπάρχει αντίστοιχη αύξηση των επιβατών. Στα τέλη Ιουνίου ολοκληρώνεται η σύνδεση με Κιάτο. Έως το τέλος του έτους θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα στο ΣΚΑ με αποτέλεσμα να μειωθούν οι χρόνοι των διαδρομών προς Κόρινθο κατά 20 έως 30 λεπτά”.

Το δρομολόγιο Πειραιάς - Αεροδρόμιο θα έχει διάρκεια περίπου 50΄ και θα εκτελούνται αρχικά δύο δρομολόγια ανά ώρα, με κατεύθυνση εναλλακτικά προς Αεροδρόμιο - Κόρινθο. Το μήκος της γραμμής Σ.Σ. Αθηνών - Πειραιάς είναι 9 χιλιόμετρα.

Στις 31 Μαΐου θα λειτουργήσουν και οι νέες στάσεις του Προαστιακού στη Λεύκα, στον Ρέντη και στο Ρουφ-Βοτανικό. Επίσης, στο τέλος Ιουνίου 2007 θα έχει ολοκληρωθεί η πλήρης ανακαίνιση του διατηρητέου κτιρίου του Σ.Σ. Πειραιά. Στο Σ.Σ. Ρέντη θα έχουν ολοκληρωθεί και οι δύο προβλεπόμενες πεζογέφυρες εξοπλισμένες και με ανελκυστήρες για τις ανάγκες του Σταθμού αλλά και για την εξυπηρέτηση των εκατέρωθεν του Σιδηροδρομικού διαδρόμου περιοχών. Παράλληλα ανακαινίζεται και η γραμμή από Aγιο Ιωάννη Ρέντη έως Σ.Σ. Αγ. Διονυσίου στον Πειραιά ώστε να είναι δυνατή η σύνδεση και του Σ.Σ. Αγ. Διονυσίου με τον Προαστιακό.

Για το τμήμα του Σιδηροδρομικού διαδρόμου από Ρούφ έως Τρεις Γέφυρες εξετάζονται σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων οι δυνατότητες υπογειοποίησης των γραμμών σε συνδυασμό με άλλα έργα του ΥΠΕΧΩΔΕ.

Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου δοκιμαστικού δρομολογίου, ο Υπουργός δήλωσε: “Κάποιοι αμφισβητούσαν, ότι ο Προαστιακός θα κατέβαινε στον Πειραιά. Σήμερα όμως, το έργο τελειώνει και ο Προαστιακός επεκτείνεται. Και σε ενάμιση μήνα από σήμερα θα τεθεί σε εμπορική χρήση και θα ενώνει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με το αεροδρόμιο, ενώ τέλος Ιουνίου θα επεκταθεί ακόμη περισσότερο και θα φθάσει ως το Κιάτο, έτσι ώστε να εξασφαλίσουμε εύκολες μετακινήσεις στους πολίτες που μένουν στις παρυφές της Πρωτεύουσας.

Προσπάθειά μας είναι να διευκολύνουμε τις μετακινήσεις. Γι` αυτό άλλωστε και αυξήσαμε και τους συρμούς κατά 12, τους τελευταίους μήνες. Τέλος του χρόνου ήταν οι συρμοί του Προαστιακού 12, τώρα έχουν φθάσει τους 24, με σκοπό να εξυπηρετήσουν ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες τη γραμμή προς την Κόρινθο, που είναι ένα τουριστικό θέρετρο, η όλη περιοχή.

Είμαι βέβαιος, ότι και αυτό το έργο θα το αγκαλιάσει ο λαός και οι κάτοικοι της Αθήνας. Θα διευκολύνει τις μετακινήσεις. Με αυτή τη γραμμή θα μπορούν οι Πειραιώτες να φθάνουν στο αεροδρόμιο σε λιγότερο από 50`. Και με τη σύνδεση αργότερα στο Λαύριο, θα γίνει ένα μεγάλο δίκτυο του Προαστιακού, που θα τιμά και θα διευκολύνει αυτή τη μεγάλη πόλη”.

“Τα εισιτήρια θα είναι αστικά εισιτήρια, των 0,70 ευρώ. Η πολιτική του Υπουργείου μας είναι χαμηλά κόμιστρα. Για να διευκολύνουμε την καθημερινότητα του πολίτη, δεν κάναμε καμία αύξηση τον τελευταίο χρόνο. Τα εισιτήριά μας στις δημόσιες συγκοινωνίες είναι τα φθηνότερα σε όλη την Ευρώπη. Εμείς θέλουμε να ρίξουμε τον κόσμο στις αστικές συγκοινωνίες, θέλουμε να αποφεύγουν τη χρήση του Ι.Χ., διότι όχι μόνο ανακουφίζει το κυκλοφοριακό της πόλης, όχι μόνο βελτιώνει το περιβάλλον, αλλά και γιατί τελικά είναι πολιτισμός”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top