Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΟι ταξιδιωτικές τάσεις των Βρετανών προς το 2005

Οι ταξιδιωτικές τάσεις των Βρετανών προς το 2005

WTM – Λονδίνο. Σε ομιλία που πραγματοποίησε η Δρ. Auliana Poon από το Tourism Intelligence International κατά τη διάρκεια της έκθεσης World Travel Market, οι ταξιδιωτικές τάσεις των Βρετανών τουριστών […]

WTM – Λονδίνο. Σε ομιλία που πραγματοποίησε η Δρ. Auliana Poon<.> από το Tourism Intelligence<.> International κατά τη διάρκεια της έκθεσης World Travel Market, οι ταξιδιωτικές τάσεις των Βρετανών τουριστών<...> από σήμερα μέχρι και το 2005 φαίνεται να είναι τα μακρινά ταξίδια εκτός Ευρώπης χωρίς την βοήθεια των τουριστικών πρακτόρων.

Οι Βρετανοί ταξιδεύουν κατά 79% μέσα στην Ευρώπη σε αντίθεση με τους Γερμανούς ταξιδιώτες οι οποίοι μέσα στην Ευρώπη φθάνουν το 90,4%. Σύμφωνα με την έρευνα που έχει πραγματοποιήσει η κ. Auliana Poon για λογαριασμό του Tourism Intelligence International η τάση είναι προς τα ανεξάρτητα ταξίδια μεμονωμένων, τα οποία σήμερα καταλαμβάνουν το 46% των συνολικών ταξιδιών που πραγματοποιούν οι Βρετανοί. Η πίεση στα ‘πακέτα’ είναι πολύ μεγάλη.

Όσον αφορά την εναέρια μεταφορά, οι τιμές των αεροπορικών γραμμών χαμηλού κόστους είναι πολύ ανταγωνιστικές και συχνά πολύ κοντά στις ναυλωμένες πτήσεις. Επιπλέον, πολλές αεροπορικές εταιρίες αλλά και tour operators προσφέρουν στους πελάτες τους τη δυνατότητα να αγοράσουν μόνο την αεροπορική θέση (seat-only). Τα προγράμματα Frequent Flyers βοηθούν στην ύπαρξη της δωρεάν αερομεταφοράς, οπότε μειώνουν την αγορά των ‘πακέτων’. Τέλος, το Internet δίνει πολλές δυνατότητες για εύρεση αεροπορικών θέσεων αρκετά εύκολα.

Όσον αφορά την διαμονή, όλο και περισσότεροι Βρετανοί είναι ιδιοκτήτες time sharing, και έτσι δεν χρειάζεται να αγοράζουν ‘πακέτα’. Η Βρετανία είναι η δεύτερη χώρα μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής σε ιδιοκτήτες time sharing. Επίσης, πολλά ξενοδοχεία τώρα προσφέρουν την δυνατότητα για κρατήσεις μέσω Internet με αποτέλεσμα την περαιτέρω μείωση των ‘πακέτων’. Τέλος, πολλοί Βρετανοί προτιμούν να μένουν σε άλλου είδους καταλύματα και όχι τα κλασικά ξενοδοχεία που προσφέρουν τα ‘πακέτα’.

Ολοκληρώνοντας η κ. Poon ανέφερε την σημασία και τον σπουδαίο ρόλο που παίζει το Internet στην διαμόρφωση των μελλοντικών ταξιδιωτικών τάσεων των Βρετανών.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024