Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Οι μελλοντικές φυλές ταξιδιωτών της Amadeus στο FORUM του ΗΑΤΤΑ

Βίκυ Καραντζαβέλου - 20 April 2007, 00:00

Η Amadeus Ελλάς, η κορυφαία εταιρία τεχνολογικών λύσεων για την ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, συμμετείχε με ομιλία του κ. Edward Ross, Director Corporate & Marketing Communication της Amadeus στο FORUM του<...>

ΗΑΤΤΑ με θέμα «Αερομεταφορές και ανάπτυξη του Ελληνικού Τουρισμού - αξιοποίηση νέων ευκαιριών» που διοργανώθηκε την Τετάρτη σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. 

Ο κ. Ross παρουσίασε την έρευνα που διεξήγαγε το Henley Centre Headlight Vision για λογαριασμό της Amadeus και αφορά στις μελλοντικές φυλές ταξιδιωτών. Η έρευνα προσδιορίζει τέσσερις βασικές κατηγορίες ταξιδιωτών, καθεμία με ιδιαίτερες ανάγκες, που θα δρομολογήσουν αλλαγές στο είδος των υπηρεσιών και στον τρόπο με τον οποίο οι αεροπορικές εταιρίες τις προσφέρουν.

Βασικό συμπέρασμα της έρευνας αποτέλεσε ο εξανθρωπισμός της τεχνολογίας σε όλα τα στάδια του ταξιδιού, κάτι που θα επιτρέψει στις αεροπορικές εταιρίες να ανταποκριθούν στις προσωπικές ανάγκες των ταξιδιωτών. Οι ταξιδιώτες, σύμφωνα με την έρευνα, αναζητούν ευέλικτη διαχείριση του ταξιδιού τους, βελτίωση στις διαδικασίες ασφαλείας, πρόσβαση στο διαδίκτυο εν πτήση ή στο αεροδρόμιο 24 ώρες το 24ωρο 7 μέρες τη βδομάδα. Επίσης, τα εξελιγμένα κιόσκια αυτοεξυπηρέτησης, τα οποία θα είναι συνδεδεμένα με βάση ψηφιακών προσωπικών δεδομένων, επιτρέποντας check-in, αλλαγή δρομολογίων και άμεση πλοήγηση σε αεροδρόμια μέσω της τεχνολογίας εντοπισμού γεωγραφικών θέσεων θα αποτελέσουν μία εξέλιξη της τεχνολογίας που θα μεταμορφώσει τον τρόπο που οι αεροπορικές εταιρίες προσφέρουν τις υπηρεσίες τους.

O κ. Edward Ross, δήλωσε μετά το τέλος του φόρουμ: «Αυτή η έρευνα προσδιορίζει τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες ταξιδιωτών, κάθε μία με ιδιαίτερες ανάγκες, που πιστεύουμε θα βοηθήσει όλους μας να εξετάσουμε την προσέγγισή μας στον τομέα παροχής καινοτόμων και αποτελεσματικών υπηρεσιών μέσω της σωστής κατηγοριοποίησης και της κατάλληλης τεχνολογίας. Ο εξανθρωπισμός της τεχνολογίας, εάν χρησιμοποιηθεί ως σημείο αναφοράς, μπορεί να οδηγήσει σε μία μορφή ταξιδιού απλούστερη και πιο προσωποποιημένη. Το βέβαιο είναι ότι ο ταξιδιώτης πρέπει να παραμείνει στο επίκεντρο αν θέλουμε να επιτύχουμε συνεχή ανάπτυξη και κερδοφορία».

Σχετικά με την αναπτυξιακή πορεία της Amadeus στην Ελλάδα, ο κ. Ross είπε: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που κατακτήσαμε την πρώτη θέση στην Ελληνική αγορά και πιστεύουμε ότι η προσέγγισή μας στην εφαρμογή της τεχνολογίας οδήγησε σε αυτή την επιτυχία».

Η Amadeus αποτελεί έναν από τους βασικότερους προμηθευτές της βιομηχανίας, έχοντας επεξεργαστεί 500 εκατ. κρατήσεις, ενώ πραγματοποιεί 366 εκατομμύρια συναλλαγές την ημέρα. Η εταιρία επενδύει 300 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο στην Έρευνα & Ανάπτυξη, αποτελώντας την 1η εταιρία στην Ευρώπη που ασχολείται με το ταξίδι και επενδύει τέτοια ποσά.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top