Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΗ Κίνα αναδεικνύεται ως κύρια αγορά για MICE
IT&CM 2007

Η Κίνα αναδεικνύεται ως κύρια αγορά για MICE

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – IT&CM 2007 – ΣΑΝΓΚΑΗ: Αναλυτές της αγοράς πιστεύουν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2008 στο Πεκίνο και η World Expo 2010 στη Σανγκάη δεν σηματοδοτούν απλά την ανάπτυξη της Κίνας στην αγορά των μεγάλων εκδηλώσεων και συνεδρίων, αλλά οδηγούν ραγδαία σε εκλεπτυσμένες πρακτικές διαχείρισης και επαγγελματισμού…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – IT&CM 2007 – ΣΑΝΓΚΑΗ: Αναλυτές της αγοράς πιστεύουν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2008 στο Πεκίνο και η World Expo 2010 στη Σανγκάη δεν σηματοδοτούν απλά την ανάπτυξη της Κίνας στην αγορά των μεγάλων εκδηλώσεων και<...>συνεδρίων, αλλά οδηγούν ραγδαία σε εκλεπτυσμένες πρακτικές διαχείρισης και επαγγελματισμού στον κλάδο των MICE.

Ο πρόεδρος και CEO της Abacus International, κ. Don Birch αναφέρει χαρακτηριστικά ότι «η Κίνα αναπτύσσεται σταδιακά σε επιλέξιμο προορισμό για MICE ανταγωνιζόμενη άλλους καθιερωμένους ασιατικούς προορισμούς όπως τη Σιγκαπούρη, το Χονγκ Κόνγκ και την Ταϊλάνδη. Οι κυβερνητικές επενδύσεις σε υποδομές λόγω των Ολυμπιακών στο Πεκίνο και του World Expo στη Σανγκάη θα αφήσουν μια κληρονομιά σε συνεδριακούς και εκθεσιακούς χώρους που θα ωθήσουν τη θέση της Κίνας στις πρώτες επιλογές για MICE».

Σύμφωνα με στοιχεία του TravelSmart Asia Watch της Abacus από τους 31,03 εκατ. εξερχόμενους ταξιδιώτες το 2005 (7,5% περισσότεροι από το 2004) 19% ταξίδεψαν για κυβερνητικούς και επαγγελματικούς λόγους, ενώ το υπόλοιπο 81% ταξίδεψε για προσωπικούς λόγους και για αναψυχή.

Στα έξι χρόνια από τότε που η Κίνα άνοιξε τις πόρτες της στο παγκόσμιο εμπόριο κάτω από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου, το Πεκίνο, η Σανγκάη και το Γκουανγκτζού αναδείχθηκαν ως επιχειρηματικά και οικονομικά κέντρα και αποτελούν τους κύριους προορισμούς προέλευσης των επιχειρηματικών ταξιδιών από την Κίνα.

Παράλληλα, και άλλες οικονομικές ζώνες και περιφερειακές πόλεις όπως το Chengdu, το Shenzhen και το Xiamen αναδεικνύονται σε αξιόλογες αγορές καθώς το επιχειρηματικό κόστος ωθεί τις μικρότερες επιχειρήσεις στα εσωτερικά της χώρας.

Η άποψη ότι η κινεζική οικονομία τροφοδοτεί τα επιχειρηματικά ταξίδα υποστηρίζεται από μία πρόσφατη μελέτη των βρετανικών εταιριών Global Futures & Foresight (GFF) και Fast Future, όπου το 30% των συμμετεχόντων στην έρευνα πιστεύουν ότι η οικονομία της Κίνας θα ξεπεράσει αυτή των ΗΠΑ έως το 2025 και το 73% πιστεύουν ότι αυτό θα σημβεί μέχρι το 2035. Μεταξύ τωφν συμμετεχόντων περιλαμβάνονταν 700 ηγετικά επιχειρηματικά στελέχη, κυβερνητικοί, ακαδημαϊκοί και μελλοντολόγοι από 60 χώρες.

Επιπλέον, το 45% πιστεύει ότι η κινεζική κουλτούρα και οι επιχειρηματικές πρακτικές θα εισέλθουν στο δυτικό επιχειρηματικό τρόπο ζωής και το 48% πιστεύουν ότι αποφάσεις κλειδιά σε θέματα βιομηχανίας και αγορών θα λαμβάνονται στην Κίνα. Περισσότεροι από τους μισούς πιστεύουν ότι βαθμιαία η Κίνα θα γίνει η αγορά λανσαρίσματος νέων προϊόντων και υπηρεσιών.

Σύμφωνα με την κα. Suyin Lee, γενική διευθύντρια της εταιρίας διαχείρισης ταξιδιών (Travel management Company – TMC) FCm Travel Solutions Greater China, την επόμενη διετία θα παρατηρήσουμε πολλές συναρπαστικές αλλαγές και ωρίμανση της αγοράς των επιχειρηματικών ταξιδιών στην Κίνα. «Πιστεύω ότι θα δούμε μία αναπτυσσόμενη στροφή των τοπικών επισειρήσεων που προς το παρόν χρησιμοποιούν παραδοσιακά ταξιδιωτικά γραφεία προς εταιρίες διαχείρισης ταξιδιών (TMCs) προσφέροντας περισσότερο εκλεπτυσμένες υπηρεσίες» αναφέρει η κα. Lee.

Παρόλες όμως τις ενθαρρυντικές προοπτικές τα προβλήματα δεν λείπουν. Στην έρευνα των GFF/Fast Future οι συμμετέχοντες αναφέρουν ότι τα τρία μεγαλύτερα προβλήματα για να εισέλθει κανείς στην κινεζική αγορά είναι η γραφειοκρατία, η διαφθορά και η έλλειψη προστασίας της περιουσίας.

Σύμφωνα με τον CEO της GFF, κ. Rohit Talwar υπάρχει ανησυχία για την επίδραση της Κίνας στις δυτικές αγορές και επιχειρηματικές πρακτικές. Ο φόβος του άγνωστου, η έλλειψη γνώσης της αγοράς, οι φραγμοί της γλώσσας, η περιορισμένη κατανόηση της κουλτούρας και οι ανησυχίες για γραφειοκρατία και διαφθορά οδηγούν σε διασταγούς και αδράνεια. Η μόνη λύση είναι να αναπτυχθεί πραγματική και σε βάθος ανάλυση της αγοράς της Κίνας και οι επιχειρήσεις να τολμήσουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα και να μαθαίνουν λειτουργώντας στην αγορά.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024